Bol D'Or liefhebbers show your bike VI

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey Wout,
loopt als een speer op de cr's :]
als ik een keer in de buurt ben kom ik langs, er zit tenslotte zat spul uit jouw voorraad op :Y

Deze foto's doen hem geen recht, is in het echt zoveel mooier :}

Maar fijn dat hij van de brug is, kan de mijne erop :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Deze nog gevonden :9~

10690061_1484291608496360_8887887078135074010_n.jpg


1723402_1484291605163027_7551812094981314184_n.jpg


10527753_1484235838501937_1931990125986847007_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk oesterschelp bij het voorwiel ? Zeeland, Bruinisse ? dan zie ik je misschien nog eens rijden daar. Kom er vaak voorbij ,weg door het dijkwater,langs de golfbaan,ri Oosterland enz. :]
 
Ik denk oesterschelp bij het voorwiel ? Zeeland, Bruinisse ? dan zie ik je misschien nog eens rijden daar. Kom er vaak voorbij ,weg door het dijkwater,langs de golfbaan,ri Oosterland enz. :]

Die andere twee foto's zijn zo te zien bij die picknicktafel bij weg door dijkwater gemaakt, deze bij de vluchthaven in Bruinisse :)

Hopelijk rij ik zelf volgend jaar ook weer veel in de omgeving met mijn eigen bol als die klaar is.
 
Jongens, ik zoek nog een bol ? Wie heeft of weet wat? Low budget please, is niet voor mezelf maar voor een liefhebber .
 
Allen,

ik heb een tijdje geleden m'n Bol verkocht maar heb nog wel wat reserve spullen die nu in de weg liggen, zie m'n advertentie op marktplaats: klik
Ik heb ook een bijbehorende tanktas: klik
Mocht je interesse hebben hoor ik het graag...
 
alweer het" laatste rondje" gereden, volgende week zou het ook nog kunnen bij goed weer :Y
Maar dan niet meer :N mag niet hè, nieuwe regeling.! normaal gaat dat ook niet maar gisteren,zat bijna te zweten _O- :]
 
Belasting vrijstelling oldtimers, 3mnd betalen, is 9 mnd rijden maar dan de mnd Dec,Jan,Febr , binnen laten staan ,geen gebruik maken van de openbare weg.
Niet even je motor wassen op de stoep,strafbaar (180 euro) ! :(
Niet op een karretje zetten om naar de motorzaak te brengen, strafbaar!!(180 euro) ! :(
Bij gebrek aan parkeer plaats 3 mnd op de stoep, (4250,- euro ) :(
Leuker kunnen we het niet maken. (zegt de belasting dienst)
 
Laatst bewerkt:
Wat voor regeling is dat dan? In België gewoon rijden hoor! Heel de winter als je wil.

Sinds begin dit jaar zijn motoren pas bij een leeftijd van 40 jaar belastingvrij ipv 25, om de eigenaren van motoren van 25 tot 40 jaar nog enigzins tegemoet te komen hoeven die slechts een kwart aan wegenbelasting te betalen met als voorwaarde dat ze de motor in december, januari en februari niet gebruiken.

Als je dit toch wil mag je dus het volledige bedrag betalen en die zuunige 'ollanders doen dat niet :+
 
Belasting vrijstelling oldtimers, 3mnd betalen, is 9 mnd rijden maar dan de mnd Dec,Jan,Febr , binnen laten staan ,geen gebruik maken van de openbare weg.
Niet even je motor wassen op de stoep,strafbaar (180 euro) ! :(
Niet op een karretje zetten om naar de motorzaak te brengen, strafbaar!!(180 euro) ! :(
Bij gebrek aan parkeer plaats 3 mnd op de stoep, (4250,- euro ) :(
Leuker kunnen we het niet maken. (zegt de belasting dienst)

Op een karretje zetten om naar de motorzaak te brengen mag overigens wel.
 
Op een karretje zetten om naar de motorzaak te brengen mag overigens wel.
de nieuwe kenteken registratie palen herkennen alleen kentekens, niet waar die zit hoog,laag,of op een karretje ! Er zijn al gevallen bekend met motoren op een karretje die geschorst waren, gewoon twee bekeuringen en aanvechten bij de rechter liep op niets uit ,betalen!! :( dus niet doen.
 
Leuk, een vraag van één regel en plots heel veel reactie. :)

Gelukkig blijven ze in België (voorlopig) af van mijn hobby. Maar geloof me vrij, onze nieuwe regering zit ook mij in mijn zakken :(
 
de nieuwe kenteken registratie palen herkennen alleen kentekens, niet waar die zit hoog,laag,of op een karretje ! Er zijn al gevallen bekend met motoren op een karretje die geschorst waren, gewoon twee bekeuringen en aanvechten bij de rechter liep op niets uit ,betalen!! :( dus niet doen.
Wanneer je je motor op een open karretje vervoert (dicht is beter) :Y moet je gewoon je kentekenplaat verwijderen, of onleesbaar maken. :?
 
Denk eraan, die gasten moeten hun kerstgratificatie nog verdienen.
Die van hun baas is al binnen.
;)
 
Gisteren 2 mooie blauwe enveloppen binnen gehad :( , wel voor 31-12-14 betalen.............
en ik mag pas 01-03-14 de weg weer op :?
 
Nog acht jaren dan is die weer belasting vrij.

betaal nu 29 euri provincie Utrecht.

ongeveer 240 euro totaal in deze acht jaar, als er geen verhogingen bijkomen.

rijdse nog de komende dagen en hou de gepoetste kant boven.
 
Das dan het enige waarin Utrecht goedkoper is dan Gelderland.... Ik kreeg 4 enveloppen binnen, 30 euro stuk. Ik heb ze maar gelijk betaald, kan ik dat niet meer vergeten. Anders wordt het een dure grap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan