Bol d'Or liefhebbers show your bike VII

Zat vandeweek op m,n teller te kijken, maar na de restauratie in 2009 bij 86000 km begonnen met rijden , nu op de 146000 km, toch 60000 km er bij gereden niet slecht.
Wel veel gesleuteld, maar altijd rijdend thuis gekomen.
 
Laatst bewerkt:
full

Vroege winterslaap dit jaar?
 
Ik ben nog een paar daagjes naar de Eifel geweest.
Mijn rotor gaf kort daarvoor de geest maar Wout heeft mij daar weer mee vooruit geholpen met advies en een rotor, bedankt nogmaals :)

 
Mooi Tom dat je rotor de geest gaf voor je eifel trip en niet tijdens.
Geen foto,s gemaakt?

De rest van de bol d'or rijders is waarschijnlijk nog op vakantie en heeft geen tijd om motor forum te lezen.

Gelukkig dat we Theo hebben die beleefd tenminste nog eens wat op zijn FZ :]

Ik kwam nog een foto tegen van meer dan 25 jaar geleden waar mijn bol d'or op staat, hij was toen nog zilvergrijs maar het is wel dezelfde motor die ik nu nog steeds heb en die nooit meer weg gaat als het aan mij ligt.
full
 
Mooi Tom dat je rotor de geest gaf voor je eifel trip en niet tijdens.
Geen foto,s gemaakt?

De rest van de bol d'or rijders is waarschijnlijk nog op vakantie en heeft geen tijd om motor forum te lezen.

Gelukkig dat we Theo hebben die beleefd tenminste nog eens wat op zijn FZ :]

Ik kwam nog een foto tegen van meer dan 25 jaar geleden waar mijn bol d'or op staat, hij was toen nog zilvergrijs maar het is wel dezelfde motor die ik nu nog steeds heb en die nooit meer weg gaat als het aan mij ligt.[afbeelding]

Mooie foto uit vervlogen tijden, lijkt allemaal zo kort geleden!
 
Wat een zomer.... geen enkel probleem met de Honda, alleen maar plezier.
Nog ene circuitdag te gaan.
En dan tijd voor nieuwe kroonplaten.. Spencerstyle :9

full
 
Ik zou een paddockstand voor de voor- en achterkant willen aanschaffen omdat mij dat handig lijkt om de moto te poetsen en ook om eraan te werken. Nu kwam ik deze tegen voor de voorkant en deze voor de achterkant.

Iemand ervaring mee of (betere) alternatieven?

De binnendiameter van de buis van het balhoofd is 22mm. Die maat zit niet bij meegeleverde adapters. (Wel 20 en 24mm) Hoe precies hoort dat te passen? Kan ik bijvoorbeeld 20mm gebruiken of eventueel de 24mm wat dunner laten maken op een draaibank?
 
Terug
Bovenaan Onderaan