Bol d'Or liefhebbers show your bike VII

Sorry, voor de twee berichten, gaat fout, twee keer geprobeerd een filmpje te plaatsen, maar als het filmpje geladen wordt stopt hij op 98 % en alles is weg ,vandaar
 
Als de bouwer hiervan nog niet eens goed genoeg tekening kan lezen om te zien dat de uitlaatwartels aan de cilinderkop horen dan heb ik niet veel vertrouwen in de rest van het bouwsel.
Tja ,wat daar de gedachte achter was snap ik ook niet,maar het blijft een aparte creatie.
 
Volgens mij kan je bij deze de nokkenasketting met de hand stellen? Maaruh, complimenten hoor! Altijd leuk als je m zover open hebt gehad en het doet het uiteindelijk weer!
 
Ik zou wel van die verstelbare rem en koppeling hendels op mn Bol willen zetten, die in de bestaande handvatten passen.
Heeft iemand een tip of heeft iemand ze zelf ook aangebracht.
Waar te koop en of merk. Alvast bedankt.
 
Ik zou wel van die verstelbare rem en koppeling hendels op mn Bol willen zetten, die in de bestaande handvatten passen.
Heeft iemand een tip of heeft iemand ze zelf ook aangebracht.
Waar te koop en of merk. Alvast bedankt.
Wel wat in Frankrijk gevonden,ff hun site doorspitten,volgens hun lijst zou het op de bol moeten passen,ze leveren zowel korte als lange grepen.
 
Misschien iets voor iemand hier?
 
Beetje stil hier, maar vraagje, ik heb inmiddels een kleine 500 km gereden en hij klinkt bijzonder goed, 1 dingetje als ik na het rijden de motor in de schuur zet dan stinkt hij flink naar benzine. Zoals jullie weten binnenwerk en pakking van de carburateurs vervangen ,overloop slangetjes (ook vervangen )blijven droog . Hij verzuipt niet uitlaat stinkt niet , dus tips zijn welkom
 
benzinekraan misschien lek?
Ik had iets vergelijkbaars met mijn bol d'or, de kraan lekte alleen een klein beetje als ik hem open of dicht draaide.
Kon ik een revisiesetje voor kopen via sixcenter, de kraan van de CBX is namelijk hetzelfde als die van mijn 81 bol d'or.

Ik heb de geklonken variant, moet je dus uitboren en optappen.
Zit een kleine X ring in als afdichting, die was bij mij versleten.
 
benzinekraan misschien lek?
Ik had iets vergelijkbaars met mijn bol d'or, de kraan lekte alleen een klein beetje als ik hem open of dicht draaide.
Kon ik een revisiesetje voor kopen via sixcenter, de kraan van de CBX is namelijk hetzelfde als die van mijn 81 bol d'or.

Ik heb de geklonken variant, moet je dus uitboren en optappen.
Zit een kleine X ring in als afdichting, die was bij mij versleten.
Kraantje is een tijdje terug vervangen door een nieuwe ,maar wel een goeie tip nog niet aan gedacht, top👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan