Schavemaker
MF veteraan
Feestelijke opening van ons nieuwe forum
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is mooi tochBekijk bijlage 1328814
In het weekend een prachtige rit gemaakt.
Met het oliepeil is alles dik in orde nu. De enige mogelijke oorzaak moet olielek geweest zijn. Aan de dichtingen van de schroeven van het kleppendeksel en aan de aftapplug moet dan toch meer olie verloren zijn dan de sporen deden vermoeden. Ik heb nu al meerdere keren ritten gemaakt van meer dan 100 km en de olie blijft netjes op het maximum van de peilstok staan.
Nee hoor zo'n 5cm kan ik de ketting bewegen, nieuw plakt alles nog een beetje aan elkaarZo dat is netjes! Maaruh lijkt het nu zo dat de ketting als een snaar zo strak gespannen is?
Goud van oud !
Een probleempje met de Bol, in de 4e versnelling gas er op schiet hij uit de versnelling
Wat nu ?sleutelen ?
Ben bang dat je gelijk heb, altijd geschakeld met "tussengas" nooit woeste dingen dus krom kan haast niet ,versleten 154000 km op de klok is mogelijk.Ja dat is een verschijnsel van een kromme schakelvork cq versleten nokken op een tandwiel.
Ja dat is een verschijnsel van een kromme schakelvork.
Ben bang dat je gelijk heb, altijd geschakeld met "tussengas" nooit woeste dingen dus krom kan haast niet ,versleten 154000 km op de klok is mogelijk.
Winterprojectje denk ik
Helaas,na een proefrondje met een gewijzigde zijstandaart ,nogsteeds versnellings problemen. Dus sleutelen.Misschien, heel misschien Bekijk bijlage 1337855