Bol d'Or liefhebbers show your bike VII

Toch een van die vier ringetjes denk ik
 

Bijlagen

  • 20190806_104624.jpg
    20190806_104624.jpg
    162 KB · Weergaven: 21
Voetpakking is droog,lekkage laat zich pas zien op de hoogte van de tweede koelrib.
Ik ga voor nog een rondje, met sponsjes, nu bij de achterste tapeind,dan weet ik het zeker
 
Cilinder bouten nagetrokken, eerst een kwart slag los en daarna meer dan een halve slag vast met de momentsleutel, toch maar de verdachte bout er uit gedraaid (dubbele moer) was nat maar ik had meer verwacht, inwendige en draadeind vetvrij gemaakt, vloeibare pakking er aan en weer gemonteerd, en nu maar hopen dat dit het was😑
20190819_150130.jpg
20190819_170708.jpg
20190819_170620.jpg
 
Was ff met vakantie, kom terug kan ik onmogelijk op het forum komen, kreeg een vragenlijst met een berg domme vragen waar ik mee gestopt ben, vond het vreemd.
Maar goed ik kan weer reageren. 👍
 
Was ff met vakantie, kom terug kan ik onmogelijk op het forum komen, kreeg een vragenlijst met een berg domme vragen waar ik mee gestopt ben, vond het vreemd.
Maar goed ik kan weer reageren. 👍
Tja dat krijg je er van, een beetje met vakantie gaan zonder je af te melden 😮daar worden kamer vragen over gesteld🧐:+
 
Kun je zo vervangen, ff kabeltje losschroeven op je oliedrukschakelaar en dat oogje door de nieuwe rubber pielen.
 
Dat is een warmte geïsoleerd draadje, kun je zo een nieuw oogje aanknijpen.
En idd, dat zwart beschermkap je kun je er zo vanaf trekken.
 
Je kunt ook zonder kapje terecht hoor, ik spuit er dan een laagje plasti-dip over.
Blijft t beschermt.
 
20191005_175737.jpg
20191005_201414.jpg
vette pech vandaag geen olie druk meer, twijfelend doorg
, is het de sensor of is het de pomp, ik dacht pomp kan haast niet afgelopen winter nog opgemeten, dus te lang doorgereden, vreemde geluiden uit het blok
Ben bang voor veel schade in het blok. 😨
 
Terug
Bovenaan Onderaan