Bol d'Or liefhebbers show your bike!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

CB 1100 R

MF veteraan
20 apr 2003
3.286
3
Nijmegen
Ik weet niet of dit topic al een keer aan de orde is geweest!
Het leek mij wel leuk om dit onderwerp op te starten!
Het gaat om de type's CB 750/900/1100 F/R DOHC
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
full
 
Laatst bewerkt:
Yep,
FASTFRIEND heeft gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dat de uwe?????????????????????
Niet slecht!!!!!!!!!!!!!!!!
*D
 
staat daar niet....Bol D'or ? Nou ? En ? He ? Het is geen CB maar een CBX, maar het blijft een ....(jawel, jawel) BOL D'OR...(en hetzelfde motorblok....))-)

BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR.......Dacht dat het nu wel duidelijk was.... })
 
staat daar niet....Bol D'or ? Nou ? En ? He ? Het is geen CB maar een CBX, maar het blijft een ....(jawel, jawel) BOL D'OR...(en hetzelfde motorblok....))-)

BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR.......Dacht dat het nu wel duidelijk was.... })

Nope 'tis een Bol D'or, maar geen echte :9 , de blokken zijn niet hetzelfde, Péétje wou ook in de club van de Bolletjes, en het is me ook nooit gelukt met deze. ;(


full




Daarom heeft Péétje uit protest een VFKR gekocht. })
 
staat daar niet....Bol D'or ? Nou ? En ? He ? Het is geen CB maar een CBX, maar het blijft een ....(jawel, jawel) BOL D'OR...(en hetzelfde motorblok....))-)

BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR...BOL D'OR.......Dacht dat het nu wel duidelijk was.... })

tja,
tis inderdaad geen echte, in de zin van CB DOHC en geen CBX (hoewel deze ook DOHC is, maar dan met kleppen die niet gesteld hoeven worden)
Dus wel een Boldor, maar NIET hetzelfde motorblok })
En de topicstarter vraagt om CB modellen :)


Al had ie dat idd wat duidelijker in de titel mogen zetten :+
 
Ok alleen CB modellen bij deze, hoewel de v4 modellen ook wel mooi zijn!!!!
Mijn verzoek is dus om alleen Cb modellen te showen!! en geen VF/CBX
Van de mooie VF modellen hebben we al een topic, van de CBX weet ik het niet!!!
:] :] :] :]
 
ff correctie :( ; dit is het SUMMUM van de Bollekes !!! Daarna werd de RC17 serie afgedankt...dus het is gewoon de allerlaatste, allerbeste BOL die er bestaat....de rest is egwoon prehistorie..Ben je nou helemaal...

Ennehh Petje..laat je niet afzeiken jongen, hij is gewoon echt hoor...ze konden er alleen niet tegen... ;)
 
ff correctie :( ; dit is het SUMMUM van de Bollekes !!! Daarna werd de RC17 serie afgedankt...dus het is gewoon de allerlaatste, allerbeste BOL die er bestaat....de rest is egwoon prehistorie..Ben je nou helemaal...

Ennehh Petje..laat je niet afzeiken jongen, hij is gewoon echt hoor...ze konden er alleen niet tegen... ;)
He, inderdaad het is een echte, maar die kan toch niet op tegen die prehistorische 1100R met 120 pk!!!!!!!!!!!!!!!!!

:] :] :] :]
 
wow! die 1100R , is en was in mijn jongensdromen toch een hele
gave fiets! :9
heeft er iemand noch pic's van de originele?
 
wow! die 1100R , is en was in mijn jongensdromen toch een hele
gave fiets! :9
heeft er iemand noch pic's van de originele?

Hoeveel wil je d'r hebben? Zis is internet man :+

agm-97a.jpg


Hier staan een paar mooie grote pics: http://www.japsirauta.fi/ (www.japsirauta.fi/)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan