Bold'or caferacer

Leuk idee van die dragpipes en eens wat anders.
Heb je die bochten zelf gemaakt?

Ik kan gelukkig zelf cnc buigen. Ik heb ze vandaag nog aangepast. Wilde het iets extremer.
Ze komen nu links en rechts haaks uit net onder de rearset.
full

full
 
Mooi hoor ! Persoonlijk zou ik iets andere banden gemonteerd hebben , maar de rest ziet er zeker goed uit!
 
Laatst bewerkt:
De motor lopend gemaakt om de uitlaten te beoordelen. Maakt nog wel wat veel kabaal dus ik mag de dempers aanpassen. Ik ga nu eerst de electra in orde maken zodat hij iets makkelijker te starten is.
full

full


De regelaar iets door laten steken voor de benodigde koeling.
full
 
tsjonge wat een feest! om naar te kijken, maar ook voor jou om aan te bouwen.
En een heel leuke oplossing die regelaar zo.
Succes weer en duim omhoog voor het aan het lopen brengen
 
Ben bezig met een soort tracker achtig iets op basis van een cb750KZ met 16inch Harley velgen voor en achter. Alles zo simpel en kaal mogelijk met wat verhoogde vering en cross stuur erop. Heb er een opgeboord 750 blok onder. Is nu iets van 860cc.

Beetje wrenchmonkees style met eigen inbreng.
 
Ben bezig met een soort tracker achtig iets op basis van een cb750KZ met 16inch Harley velgen voor en achter. Alles zo simpel en kaal mogelijk met wat verhoogde vering en cross stuur erop. Heb er een opgeboord 750 blok onder. Is nu iets van 860cc.

Beetje wrenchmonkees style met eigen inbreng.

Foto's!!! :Y :Y :Y
 
Dit weekend geen foto's. Ben met de bedrading bezig, weinig interessant. Het is ook net of het niet opschiet.
 
Hey Rob,

De bedrading is genieten he?
Daar heb ik me ook heerlijk mee vermaakt.

Wel vette en mooi gebogen uitlaatbochten.

Suc6 met de bouw.
 
ff oma een flinke trap onder d'r r**t geven.

Gisteren de vereenvoudigde bedrading afgemaakt. Motortje start nu vlekkeloos en alles werkt. Eindelijk weer verder met zichtbare zaken.
 
Gisteren en vandaag de laatste aanpassingen gemaakt vóór het demonteren en poedercoaten:

Koplamp verplaatst
full



Voorrempomp onder de tank geplaatst(wordt kabelbediend)
full


Achterlicht erop
full


zijstandaard rechtgemaakt en ingekort/nieuw voetje(zo kan ik tenminste schakelen)
full



En nog een hele rits kleinere zaakjes.

Nu demonteren!
 
Het frame is terug van de poedercoater. Deze week komen ook de verzinkte onderdelen terug en dan lekker opbouwen.

full
 
zo ontzettend mooi , en wat voor kleur ga je de de tank/ zit maken ?
Wit of zo, met iets van zwarte of donkerblauwe banen?
 
Vandaag de vork gespoten en een start gemaakt met de opbouw van het frame. Eerst alle schroefdraden tappen/snijden. pasvlakken schoonmaken etc.
full


De vork is mooi strak zo. Ontdaan van alle onnodige nokken zoals die voor het spatbord en de rechterremklauw. Nu eerst monteren om de uiteindelijke lengte van de binnenpoten te bepalen.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan