Bolt-on demper Zx6(36)R 2002

Blind636

Rookie
12 feb 2008
21
0
Rotterdam
Ik zoek een bolt-on demper voor mijn Kawasaki Zx6r uit 2002.
Het liefst een Bos maar laat aub weten als je wat hebt voor een mooie prijs.

Dominic
 
Hey,

Ik heb misschien nog wel een dempertje liggen.
Het ligt er een beetje aan wat je wil hebben.

Ik heb een micron RVS demper liggen die iets schade heeft maar daar zie je niet veel van.
De vorige eigenaar heeft er denk ik te schuin mee gereden en hierdoor is de kant waar de schoeven in komen en de huls iets versleten maar omdat het een micron demper is heb ik de beschadeging op het stuk bij de boutjes ( 5 cm lang(??)) naar de achter/onderkant verdraaid zodat je het helemaal niet ziet (tenzij je onder je motor gaat liggen)
De micron maakt een mooi donker geluidje en is best luid (géén E-keur/géén DB-killer/ wel mogelijkheid db-killer) maar ik heb er nog geen problemen mee gehad. En als je wil kan ik er nieuwe demperwol bijleveren/ instoppen zodat het geluidsniveau iets lager/beschaafder komt te liggen

De andere demper die ik misschien verkoop is een Laser Oval titanium. De demper zelf ziet er als nieuw uit allen heb ik bij het demonteren van de demper van mijn motor af de flens voor de schoefjes mee beschadigd. (Er zit een alluminium ring op om de schroeven in te schroeven.) Misschien dat ik/je hier nog wat aan kan doen maar dat is aan jou. Verder is het gewoon een mooie demper met een leuk sportief geluidje (géén E-keur/wel DB-killer/verwijderbare DB-killer)
Deze demper heeft een iets scherper geluidje maar is niet zo luid als de micron. (dat kan komen omdat ik hem nog niet lang heb, ong. 1000km)

Beide dempers komen met het benodigde bevestigingsmateriaal.
En wat ik er voor wil hebben??
Micron: nieuw: ???
de mijne: t.e.a.b.
Laser: nieuw: €450,-
de mijne: €250,- (??)

Fototjes zal ik nog even opzoeken!!
 
Hee man,

heb je die micron demper nog?
Edit: zie dat dit wel een heel oud topic is
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan