Ramon2Wheels
MF'er
Met grote twijfel en een huilend hart heb ik besloten om mijn dikke GSXR te koop aan te bieden. Na het rijden van 2 circuitdagen ben ik echt volledig verkocht en gaat het straatmonster de deur uit voor een circuitmotor.
Ik heb deze motor met veel plezier en liefde mogen rijden en onderhouden. Al mijn motorfietsen krijgen het nodige onderhoud en standaard elke winter een vloeistof ververs beurt. Er zit een nieuwe radiateur op, de vorige is verkracht door een steentje. De ketting en tandwielen van deze motor zijn zgan. Op de foto staat de soes nog op een setje supercorsa’s maar deze wordt geleverd met Michelin pilot power 2ct (70%). De motor is echt volledig geüpgrade. Hier een lijst van de optische en performance upgrades;
- Carbon voorspatbord
- Carbon achterspatbord
- Carbon luchtinlaten
- Carbon tellerunit
- Carbon koppelingsdeksel
- Carbon blokdeksel
- Carbon hielplaten
- Carbon zijkapjes
- Carbon-look kroonplaatbescherming
- Carbon-look tankpad
- Carbon-look tankdop sticker
- Lichte smoke koplamp met witte H7
- RG uitlaatbevestiging
- Puig kuipruit
- Dubbele waveschijven voor
- Brembo rcs 19 rempomp
- Brembo koppelingshendel
- HEL stalen remleidingen
- Full titanium Akrapovic racing line
- Bmc racing luchtfilter
- Power Commander V
- Dynojet quickshifter
- WP achterveer (+\- 80kg)
- Gilles rem- schakelset
- Renthal grips soft
- ABM stuurgewichten
Dit alles maakt dit monster ontzettend tembaar, makkelijk te berijden desondanks de 180paardjes. Ik ben vast iets vergeten te vermelden maar ben bereid om alle vragen te beantwoorden!
Bouwjaar: 2005
Km-stand 32.948
Ik heb deze motor met veel plezier en liefde mogen rijden en onderhouden. Al mijn motorfietsen krijgen het nodige onderhoud en standaard elke winter een vloeistof ververs beurt. Er zit een nieuwe radiateur op, de vorige is verkracht door een steentje. De ketting en tandwielen van deze motor zijn zgan. Op de foto staat de soes nog op een setje supercorsa’s maar deze wordt geleverd met Michelin pilot power 2ct (70%). De motor is echt volledig geüpgrade. Hier een lijst van de optische en performance upgrades;
- Carbon voorspatbord
- Carbon achterspatbord
- Carbon luchtinlaten
- Carbon tellerunit
- Carbon koppelingsdeksel
- Carbon blokdeksel
- Carbon hielplaten
- Carbon zijkapjes
- Carbon-look kroonplaatbescherming
- Carbon-look tankpad
- Carbon-look tankdop sticker
- Lichte smoke koplamp met witte H7
- RG uitlaatbevestiging
- Puig kuipruit
- Dubbele waveschijven voor
- Brembo rcs 19 rempomp
- Brembo koppelingshendel
- HEL stalen remleidingen
- Full titanium Akrapovic racing line
- Bmc racing luchtfilter
- Power Commander V
- Dynojet quickshifter
- WP achterveer (+\- 80kg)
- Gilles rem- schakelset
- Renthal grips soft
- ABM stuurgewichten
Dit alles maakt dit monster ontzettend tembaar, makkelijk te berijden desondanks de 180paardjes. Ik ben vast iets vergeten te vermelden maar ben bereid om alle vragen te beantwoorden!
Bouwjaar: 2005
Km-stand 32.948
Bijlagen
-
E943AEDB-5FBF-4A74-B2A5-1848A6FAF76F.jpeg374,1 KB · Weergaven: 21
-
0B2D03F8-E376-4B1E-9DFD-440FED938E93.jpeg253,8 KB · Weergaven: 17
-
BE0EC584-F6FC-4B33-BC46-9E352201A212.jpeg210,8 KB · Weergaven: 18
-
D9E5EB7E-1DF1-43A5-93B6-B5C032A38863.jpeg336,9 KB · Weergaven: 25
-
B982E05B-92DB-4555-8C01-F44D147DCB4F.jpeg182,7 KB · Weergaven: 19
-
0FE75695-32A3-4F18-B49C-CDCA45643D32.jpeg207,9 KB · Weergaven: 16
-
81E85CDD-0BF3-4E3F-B66E-F7D3B5D96456.jpeg158,4 KB · Weergaven: 17
-
3A67F428-A7A7-48FF-9C7C-D86BA98466FA.jpeg123,2 KB · Weergaven: 25