Bon voor seinen

geef aan dat jij je tegenligger wilde attenderen op het feit dat hij geen verlichting voerde. mag de agent duidelijk maken dat hij over buitengewone psychohelderziende gaven beschikt om jouw gedachten te kunnen lezen door je helm heen.

Deze trapte ze bij mij niet in......

Ik heb hem laatst ook gehad B|

Maar als ik de tijd heb keer ik meestal effe om, om de mensen die me vervolgens inhalen op ''de verkeersveiligheid'' te wijzen.....geeft me gewoon een goed gevoel zo'n goede daad :)

Maarja, die 50 euries werden dan ook uitgeschreven door een onopvallende politie-figuur in een Slopel-Crossa -O-


Toch sein ik de volgende keer gewoon weer :W :P
 
ik zou het gewoon aanvechten, laat ze maar werken voor die centen }) en zolang je geen beslissing hebt gekregen van de officier van justitie hoef je nog niet te betalen...

er staat op de beschikking neem ik aan niet dat er vlakbij geflitst werd... voer aan in je beroep dat je naar een auto seinde die alleen stadslicht voerde (en het was al donker zei je toch) daar heb je hem op geattendeerd, ja en die politie die daar achter reed, kon natuurlijk niet zien dat aan de voorkant van die auto de verlichting niet goed was... O-)
 
Nightstalker, dat kost je nog een vije dag ook. Schouders ophalen, vergeten en verder leven, misschien hebben ze door dat seinen wel 1000 (erg optimistisch) eurie aan bekeuringen misgelopen, da's die 50 eurie dubbel en dwars waard
 
ik heb hem ook al een keer gehad, stonden op een brug te flitsen, ik seinen naar de rest stonden ze een halve kilometer verderop op de te wachten. Kreeg ook gelijk de boete, wat waren die gasten pissed zeg!
Gewoon betaald, is niet anders...
 
Mensen waarschuwen voor een snelheidscontrole is niet verboden maar voor gebruik van groot licht staan wel regeltjes in het wetboek en de streepjesjagende dienstkloppers zullen die regeltjes dan ook aanvoeren.
Aanvechten gaat je niet alleen een snipperdag kosten die al bijna net zoveel kost als de boete maar er komt ook nog eens grieffiekosten bij à €38,-.
Die krijg je overigens terug als je wint maar die kans is klein wat als gevolg heeft dat je straks €88,- PLUS de snipperdag PLUS de kosten om van en naar het gerechtsgebouw te komen kwijt bent B|
 
Waarom houden we ons niet allemaal aan de snelheid? Dan hoeft niemand te seinen of te zwaaien. En het scheelt nog bekeuringen ook. Je moet je altijd aan de snelheid houden.
 
Waarom houden we ons niet allemaal aan de snelheid? Dan hoeft niemand te seinen of te zwaaien. En het scheelt nog bekeuringen ook. Je moet je altijd aan de snelheid houden.
Ja en jij rijdt een CBR1000RR omdat het zo comfortabel zit op de 60 en 80km/h wegen |(
of ben je bang dat je de 120 niet haalt op de snelwegen op de korte stukken TUSSEN de de file waar je net uitkomt en de volgende _O-
 
Mensen waarschuwen voor een snelheidscontrole is niet verboden maar voor gebruik van groot licht staan wel regeltjes in het wetboek en de streepjesjagende dienstkloppers zullen die regeltjes dan ook aanvoeren.

Ah, dus mensen waarschuwen met een handgebaar is niet strafbaar :?
 
maar je kan gewoon een schriftelijk beroep schrijven dacht ik.. das dan maar een uurtje werk, zo heb ik pas een andere boete (met koekblik) aangevochten en gewonnen :)
 
Gung-Ho! reed een week of 4-5 geleden bij Gouda richting Schoonhoven.

Net even lekker doortrekken na een koekblikje te hebben ingehaald. Werd ik door een tegemoetkomende motorrijder dmv een handgebaartje even gemaand rustig aan te doen.
Paar 100m verder stonden een paar bromsnorren aan de kant een snelheidscontrole te houden.
Even verderop zag ik een motorrijder mij vrij fors tegemoet komen dus ook ik weer even een ff dimmen gebaartje.

Bleek het een mede baksteen te zijn :X en die stak vriendelijk zijn duim omhoog met een big smile (systeemhelm). :}

Zo kan het dus ook. Je draagt ommers toch ergens bij aan de verkeersveiligheid ;)
 
Altijd als ik een boete krijg ga ik in beroep 10op de15 krijg ik mijn geld terug,gewoon een brief schrijven met een paar( bull shit) erin. Niet te lang brief . En belangrijk is ontkennen }) }) })
 
Ga jij te hard rijden als ze langs de kant van de weg met een laser staan? :Z Ik had de controle toch gezien anders was ik ook niet gaan seinen. :W

Maar als ze met die laser langs de weg staan waar jij langsrijdt, dan pakken ze toch alleen de motoren die achter jou rijden, niet de motoren die jou tegemoet rijden?

Oh.

Wacht effe.

Jij waarschuwt auto's? :X

O-)
 
Maar als ze met die laser langs de weg staan waar jij langsrijdt, dan pakken ze toch alleen de motoren die achter jou rijden, niet de motoren die jou tegemoet rijden?

Oh.

Wacht effe.

Jij waarschuwt auto's? :X

O-)


Auto's waarschuwen mij ook...
 
Terug
Bovenaan Onderaan