Bookmarks

Wil je het nu nog eens proberen? Of de bookmarks gesorteerd blijven?
Mijn bookmarks hielden de volgen instelling niet vast.
Heb er net nog wat op volgen gezet maar degene die ik gister ingesteld had leken nog in orde.
Krijg al wel meer meldingen.

Bekeken/ Topics die je volgt wordt gesorteerd met het laatste bericht boven en groen gekleurd.

Is het hier misschien ook handig om optie toe te voegen om van overzicht "gevolgde topics" alles als gelezen te kunnen aantikken ?
 
Groen = een nieuwe post, nog niet gelzen
Zwart = geen nieuwe posts

Is dat bij jou anders? Bij mij werkt het prima.
 
Groen = een nieuwe post, nog niet gelzen
Zwart = geen nieuwe posts

Is dat bij jou anders? Bij mij werkt het prima.


ik vermoed dat jij de moderne look hebt aanstaan , ik heb voor de retro look gekozen en bij mij is het :
blauw = nieuwe posts
zwart = geen nieuwe posts
nu is het terug overzichtelijk en prettig om mijn favorieten te bekijken (y)(y)(y)
 
Laatst bewerkt:
Helaas is niet meer zo overzichtelijk.
Wel dank voor de tips in dit topic

Als je de topics uit je oude bookmarks even 'volgt' Kan je voortaan gewoon het menu 'topics die je volgt' gebruiken zoals je bij het oude forum favorieten gebruikte.
Is net zo overzichtelijk als het was als je het mij vraagt.
 
Hmm.. kan wel met de nieuwe bookmark/volgen functie leven. Enigste wat ik nog mis is mapjes.

Ik had de topics die ik leuk vond om bij te houden ingeedeeld in favorieten mappen. Alle motogp topics in het mapje motogp, opende ik meestal rond elk motogp weekend. Reis topic waar ik reis verhalen volg, topics van tomtom, myrouteapp, campeer enz. In had staan. Dan nog een mapje motoren waar ik topics over diverse motoren in had staan die ik interesant vond. Zo waren er nog wel een paar mapjes. Ook sloeg ik op deze maniet leuke ooit nog terug te lezen topics op.

Nu zie ik alleen nog maar de mogelijkheid om de forums door te bladeren of via volgen te bekijken. Is hier nog een handige manier voor?
 
Groen = een nieuwe post, nog niet gelzen
Zwart = geen nieuwe posts

Is dat bij jou anders? Bij mij werkt het prima.
Jawel, dat bedoel ik ook.

Ik gebruik ook de modern look. De retro look vind ik niet prettig werken met die blauwe achtergrond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan