Boonstra motoren?

Flower

Rookie
18 jun 2006
7
0
Amsterdam
Sinds ik mijn rijbewijs heb gehaalt ben ik op zoek naar een motor. Ik heb mijn zinnen gezet op een Yamaha Fazer. Gister een rondje langs zaken gedaan in Friesland en Groningen en ben ik een Fazer tegengekomen bij Boonstra motoren in groningen.
Heeft iemand ervaring met deze zaak? Kennnen jullie betrouwbare zaken in Friesland of in de omgeving van Amsterdam? Waar ik (met mijn nog weinige kennis van motoren)goede kans maak om een goede koop te doen?
 
Hoewel ik in de koopjeshoek van Boonstra goedkoop Sidi Vertebra Laarzen op de kop heb kunnen tikken zijn de reacties wat betreft Boonstra meestal negatief, klantvriendelijkheid is niet erg hoog, en motoren daar zijn vaak aan de dure kant. Ga eens kijken bij motoport in Leek... Een stuk aardiger zijn ze daar wel, weet ik ook uit eigen ervaring.
 
Toen ik de laarzen kocht was ik nog geen MFer... anders had ik het nooit gedaan. Schijnt echt niet best te zijn daar. :X |(
 
Trouwens ik vergeet helemaal te vermelden dat JOOP NOORDHOF motoren aan de rijksweg richting ten boer, de beste zaak van de wereld is! In ieder geval voor het onderhoud van je motor.
 
oei, niet zulke goede reacties dus. Misschien is het beter wat verder te kijken of een check te laten doen voordat ik de motor koop. Ik ben wel in Leek geweest maar daar lagen de prijzen een stukje hoger.
 
Heb ook niet veel positiefs over Boonstra gehoord...ze herstellen ook nog eens schademotoren dus wie weet wat voor creaties ze daar allemaal verkopen. Betekent niet dat een motor meteen slecht is dan, maar zou mij geen vertrouwd gevoel geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan