borden

ratelketting

Die hard MF'er
9 mrt 2003
355
0
Enschede
mischien een verre vraag maar weet iemand waar men borden kan kopen/ laten maken met diverse teksten zoals P, of snelheidsborden of plaatsnaamborden ?
 
Op dinsdag 27 januari 2004 15:58 schreef ratelketting het volgende:
mischien een verre vraag maar weet iemand waar men borden kan kopen/ laten maken met diverse teksten zoals P, of snelheidsborden of plaatsnaamborden ?

stiekem een bord 250 langs de snelweg zetten :?

})
 
voor mn pand plaatsen, heb gezocht op internet naar p borden, kon niks vinden.
hier lopen er allerlei figuren rond dus altijd wel iemand die iets weet
 
uuh,, zou ik maar mee uitkijken.. paar lollige mensen die terug komen van opstap zullen zo'n bord misschien thuis ook wel leuk vinden..


zelfde effect als te koop borden verplaatsen
 
Ik weet er wel een paar,maar het is niet goedkoop hoor zo'n bordje.

Brimos 038-4442333
Pol wegbebakening 026-4790111
Vermolen 070-3889235
Elverding en kruijff 0318-632322

Als het een gewone auto P-Plaats is moet je vragen naar type E08 voor de kleine en E04 voor de grote.

http://www.tdekkers.nl/b-index.htm
kijk hier eens op, staat de meesten welop

succes

Greetz Tommie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Héél goed Fuck, maar niet helemaal legaal natuurlijk... :P
Ik kan me herinneren dat in de US een paar jochies vreselijke straffen hebben gekregen omdat ze niet met hun vingertjes van die leuke borden af konden blijven.
 
Héél goed Fuck, maar niet helemaal legaal natuurlijk... :P
Ik kan me herinneren dat in de US een paar jochies vreselijke straffen hebben gekregen omdat ze niet met hun vingertjes van die leuke borden af konden blijven.


zo'n spiegelbord (die dingen die bij uitritten hangen zodat je de weg op kan kijken) kosten 300 euro...

en een gratis overnachting op kosten van de staat B|
 
staan langs de weg, gratis af te halen voor de handige sleutelaar..... (als je dus in de bak komt, heb je het niet handig aangepakt :) )

[edit]
het staat vast wel ergens, maareh, welke moet je precies hebben, dan kan ik eens kijken in de verzameling
[/edit]
 
zo'n spiegelbord (die dingen die bij uitritten hangen zodat je de weg op kan kijken) kosten 300 euro...

en een gratis overnachting op kosten van de staat B|

Maar de pakkans is ook vrij klein (als je tenminste niet op klaarlichte dag midden in het centrum zo'n bord eraf gaat schroeven), nog nooit problemen gehad :X .

En met al die wegenbelasting en accijns die je betaalt mag je toch best een zo'n P-bordje als persoonlijk eigendom beschouwen O-)
 
Maar de pakkans is ook vrij klein (als je tenminste niet op klaarlichte dag midden in het centrum zo'n bord eraf gaat schroeven), nog nooit problemen gehad :X .
Ach, als je op klaarlichte dag midden in het centrum met een busje aan komt rijden en je gaat, gekleed in zo'n mooi oranje vestje, aan de slag met de uitdrukking "dit moet ik nu eenmaal doen van mijn baas" op je gezicht, dan lijkt me dat geen enkel probleem :X

:+ :+
 
Ach, als je op klaarlichte dag midden in het centrum met een busje aan komt rijden en je gaat, gekleed in zo'n mooi oranje vestje, aan de slag met de uitdrukking "dit moet ik nu eenmaal doen van mijn baas" op je gezicht, dan lijkt me dat geen enkel probleem :X

:+ :+
Dan kan je zelfs aan oom agent vragen of ie even je sleutel 13 wil vast houden :)
 
Het onbevoegd verkeersborden neerzetten/hangen is ook strafbaar.... :X :X :X
Geld voor bestaande borden maar ook voor borden die er dusdanig uitzien dat een willekeurig iemand zou kunnen denken dat het een serieus bord is.

Je zal wel heel wat raars uit moeten halen voordat er idd iets tegen gedaan word maar toch...
 
Het onbevoegd verkeersborden neerzetten/hangen is ook strafbaar.... :X :X :X
Geld voor bestaande borden maar ook voor borden die er dusdanig uitzien dat een willekeurig iemand zou kunnen denken dat het een serieus bord is.

Je zal wel heel wat raars uit moeten halen voordat er idd iets tegen gedaan word maar toch...

hoe willen ze dat dan controleren? De gemeente kennende houden ze echt niet bij welk bord nou waar staat. Dus als ik bv een bord verboden voor motoren op het begin van de dijk hang is er niemand die nog weet of de gemeente dat nou gedaan heeft of niet
 
Het onbevoegd verkeersborden neerzetten/hangen is ook strafbaar.... :X :X :X

Doet me denken aan een agent die een collega van mij eens aanhield voor het nog net door oranje rijden. We zaten met een man of zes in een busje en die agent begon tegen hem te vertellen dat nog net door oranje rijden, net als door rood rijden, gewoon 160 gulden (of zoiets) boete was. "En stilstaan voor groen trouwens ook", voegde hij er nog aan toe. Waarop die collega antwoorde dat hij dat iig niet gedaan had.
 
De gemeente kennende houden ze echt niet bij welk bord nou waar staat.

dat doen ze aan de hand van een bebordingsplan, en op tekening staan de borden ingetekend en zo is te controleren of een bord er wel en niet mag staan.
Iedere situatie heeft weer andere borden nodig met bepaalde afmetingen,afstanden tov kruispunt, stoeprand ed.Voor een geoefend oog is dus wel te zien of een bord er wel of niet hoort.
En op mijn eigen terrein mag ik best een P bord neerzetten voor een parkeerplaats.
Op het moment dat je een verkeersbord weghaald , verander je het verkeersbeeld en dat mag niet.

Staat wel leuk in de garage ed trouwens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan