Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
M10x1.5 heb je ook nog bij banjobouten, plus wat voor maat Harley de laatste tijd leuk vind als je aan die dingen werkt.Banjo bouten moet je wel even opletten er zijn twee maten die toegepast zijn
namelijk M10 x 1.00 ( meestal bij een europeschepomp) en M10x1.25 ( vooral Japans )
Dus goed opletten dat de draad van de banjobout wel het zelfde is
1/2 inch.Als ik op revisie setjes zoekt voor de voorrem van deze Honda kom ik als zuigermaat 12.7mm tegen
Dan zou er ergens op de pomp 13 mm vermeld zijn
Dat is mooi, dan hoeven er ook geen rubbertjes meer omheen. Zal waarschijnlijk wel een beetje stroef gaan.1/2 inch.
Ter informatie...het barst echt van de 1/2" en 5/8" japanse rempompen.Hmmm klinkt voor een Japanse rem beter die 1/2 Inch
Ik zeg ook niet dat specifiek die pomp in Inches is, alleen dat het veel voorkomt.Maar , maar , maar 12.7 is echt groter dan 1/2 inch en veel kleiner dan 5/8 inch
12.7 ken ik ook van Brembo en daar is de boring 13mm dan van opgegeven
wat ?Maar , maar , maar 12.7 is echt groter dan 1/2 inch
1 inch = 25,4 mm, 1/2 duims - 25.4 / 2 = 12,7 mm dus dat klopt. Europees zou 13 mm dan ook passen.Maar , maar , maar 12.7 is echt groter dan 1/2 inch en veel kleiner dan 5/8 inch
12.7 ken ik ook van Brembo en daar is de boring 13mm dan van opgegeven
Nee. je moet dan veel meer kracht zetten voor dezelfde vertraging.Dank voor de reacties….
De pomp(en) die ik op het oog heb zijn 14mm.
Is dit dan niet goed?
1/2 inch is de maat van de cilinder, niet van de zuigerDe zuiger kan wel 12,7 zijn als de boring 13 is. Als beide gelijk zijn is het erg krap. Het is geen H7 passing.
Dat verschil is precies 1mm, maar het gaat om het oppervlak en niet de diameter dus moet dat in het kwadraat. 1/2 is 12,7mm. Het verschil is zo'n 20% in remdruk en dat is zeer goed merkbaar.Van 13mm naar 14mm….is dat een wereld van verschil?
maar hij is kapot ?Kan wel, maar zit nog aangesloten op de motor.