borstprotectie en vrouwen?

yana

MF veteraan
8 mrt 2004
2.744
486
zuid-holland
Serieus bedoeld heren, dit topic, zo'n losse borstprotector kan dat, zít dat, uberhaupt bij vrouwen goed, en blijft het op zn plek?
Ik zoek geen compleet harnas voor onder een pak, maar dacht aan een borstprotector voor erbij.
Nu heb ik écht geen cup Z ofzo, maar kan me voorstellen dat het tóch in de weg zit.. _O-

Edit: er zjn mannen met meer voorgevel dan menig gemiddelde vrouw, dus die kunnen óók reageren, want die zitten met hetzelfde 'probleem'neem ik an.. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Borstprotectie? nog nooit van gehoort.

Maaruuh, zijn toch al airbags?
En mannen met een voorgevel? naja ik gelukkig niet :+

Denk niet dat het bestaat enigste wat helpt is een BH (die dingen dragen mannen niet)
 
Voor de Alpinestars vesten, kan je in elk geval andere pads krijgen voor vrouwen.
Weet niet of elk type vest of protector deze mogelijkheid biedt.

27020046-2.jpg
 
Bij mij zitten ze zonder protectie al in de weg. Als je zo'n ding eronder hebt moet je straks nog een maat groter van jas anders gaat hij niet dicht..... :P
 
Borstprotectie? nog nooit van gehoort.

Maaruuh, zijn toch al airbags?
En mannen met een voorgevel? naja ik gelukkig niet :+

Denk niet dat het bestaat enigste wat helpt is een BH (die dingen dragen mannen niet)
Ahuh, maar wel hele gevoelige airbags. :X

@TS: waarom zou je zo'n ding dragen dan?
 
Ik heb in mijn pak 'protection' zitten op die plek :') Foam ofzo, mooi laten zitten :+
En een 6 pack ook :') Blokjes in m'n pak :P

ff geleend van google :P

DSCN0986.jpg
 
Laatst bewerkt:
Maar waarom zou je die willen dan vraag ik me af?
Wedstrijdsport misschien? Ik heb ook een borstprotector voor op het circuit. O-)
Een losse rugprotector is al verplicht. :P
 
Laatst bewerkt:
Ahuh, maar wel hele gevoelige airbags. :X

@TS: waarom zou je zo'n ding dragen dan?

je draagt protectie om ervoor te zorgen dat je in het geval van een ongeluk zo min mogelijk lichamelijke schade op loopt en ik kan me niet voorstellen dat gebroken ribben of gebroken borstbeen prettig aan voelt , denk dat ze in de motorcross wereld zeker iets hebben voor de vrouwen en misschien heeft buse ook een dames lijn
 
Je heb volgens mij van de Buse Belluno ook een uitvoering speciaal voor vrouwen. Ga er toch vanuit dat ze er daarin redelijk rekening hebben gehouden.
 
je draagt protectie om ervoor te zorgen dat je in het geval van een ongeluk zo min mogelijk lichamelijke schade op loopt en ik kan me niet voorstellen dat gebroken ribben of gebroken borstbeen prettig aan voelt , denk dat ze in de motorcross wereld zeker iets hebben voor de vrouwen en misschien heeft buse ook een dames lijn
Oooooooo. Joh.
Ben blij dat je iig ergens nog een komma gebruikt. :+

Vraag was @TS, topic starter. Het lijkt mij niet zo lekker zitten onder een leren pak eigenlijk. Maar misschien valt het wel mee...
 
Laatst bewerkt:
Plaats even een een grote foto van je voorgevel, dan kunnen we op basis van die informatie gericht met een oplossing komen.
 
Serieus bedoeld heren, dit topic, zo'n losse borstprotector kan dat, zít dat, uberhaupt bij vrouwen goed, en blijft het op zn plek?
Ik zoek geen compleet harnas voor onder een pak, maar dacht aan een borstprotector voor erbij.
Nu heb ik écht geen cup Z ofzo, maar kan me voorstellen dat het tóch in de weg zit.. _O-

Edit: er zjn mannen met meer voorgevel dan menig gemiddelde vrouw, dus die kunnen óók reageren, want die zitten met hetzelfde 'probleem'neem ik an.. 8-)

53719d1345868088-i-cant-only-one-pitch-black-w-silver-stripes-2012-srt8-76883d1318553287-plus-size-sports-riding-bra-this_thread_is_worthless_without_pics.gif
 
Serieus bedoeld heren, dit topic, zo'n losse borstprotector kan dat, zít dat, uberhaupt bij vrouwen goed, en blijft het op zn plek?
Ik zoek geen compleet harnas voor onder een pak, maar dacht aan een borstprotector voor erbij.
Nu heb ik écht geen cup Z ofzo, maar kan me voorstellen dat het tóch in de weg zit.. _O-

Edit: er zjn mannen met meer voorgevel dan menig gemiddelde vrouw, dus die kunnen óók reageren, want die zitten met hetzelfde 'probleem'neem ik an.. 8-)

zijn er wel hoor voor vrouwen :Y

Dainese Women's Thorax Chest Protector (Size LG Only) | 25% ($17.49) Off! - RevZilla
 
Das een goeie, die van revzilla, dank.
Die van Alpinestars is voor Alpinestars pak of vest. Heb ik niet.
En, NEE, foto krijge julle niet, valt weinig te zien óók, met cup B.. _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan