Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
oftewel...je dnkt dat je een carbonpijp koopt en je koop een fake
Ga jij voor het gewicht dan???Niet fake.. wel te zwaar!
Bij een tl is 1 originele demper iig net zo zwaar als een setje titanium..
Ik kort hem in omdat ik dat mooier vindt.mag ik vragen waarom je die pijp inkort ?
Ik vind zelf de bosuitlaten aan de lange kant maar om gelijk de zaag in te zetten.. Hoever ga je hem inkorten ?
Ga jij voor het gewicht dan???
Wij heten echt geen Rossi, en voor een straat motor..............die paar grammetjes!!
Grt
Probleem is dat carbon itt titanium niet zo stevig en hittebestendig is van zichzelf. Je zult dus de demper moeten verstevigen om te voorkomen dat ie gaat scheuren (vooral bij twee cylinders). Als je voor de mooi gaat, is carbon prima. Gaat het om het gewicht is een titanium ws. beter. Bij mijn CBR is de Bos overigens wel een heel stukje lichter dan de originele.Niet fake.. wel te zwaar!
Bij een tl is 1 originele demper iig net zo zwaar als een setje titanium..
Is inmiddels al gebeurt...........zaag erin
Zo is dat!!Probleem is dat carbon itt titanium niet zo stevig en hittebestendig is van zichzelf. Je zult dus de demper moeten verstevigen om te voorkomen dat ie gaat scheuren (vooral bij twee cylinders). Als je voor de mooi gaat, is carbon prima. Gaat het om het gewicht is een titanium ws. beter. Bij mijn CBR is de Bos overigens wel een heel stukje lichter dan de originele.
Enne... Wie merkt nou die paar kg op het gewicht van een TL1000...
Ik kort hem in omdat ik dat mooier vindt.
Er is inmiddels 12 cm vanaf, en dat is een mooie lengte.
Komen wel piccies van.............
Grt Bobbl