Bos demper op Leo linkpijp???

TukkerS

MF'er
26 okt 2005
107
0
twente
Goedemiddag, de titel zegt het al.
Ik heb een fazer 1000 met een hoge leo demper. Nu wil ik eigenlijk een Bos demper op deze linkpijp zetten maar dit past niet omdat de aansluiting van de leo linkpijp een andere de diameter heeft als de aansluiting op de bos demper.
Weet iemand of hier een of andere adaptors voor te koop zijn of word het zoeken naar een goede lasser?
Zo ja iemand ervaring hiermee en de eventuele kosten??

Alvast bedankt voor de reacties.
Groeten
 
Ik heb dit eerder op mijn streetfighter gedaan. Dit heb ik laten doen bij Henko Exhaust in Ospel. Die heeft een machine waarmee ie de diameter van een buis iets kan oprekken (paar mm). Heeft me toen iets van rond de 50 euri gekost. Dit was inclusief het pas maken en wat lastwerk.
 
Aha, ik denk alleen niet dat ik het red met een paar mm. De aansluiting op de Bos demper is een heel stuk dikker dan de Leo linkpijp.
Dus ik hoop dat er kant en klare verloopstukjes op de markt zijn, en anders moet ik wat laten draaien ergens.
Maar ik hoop natuurlijk dat ze kant en klaar ergens te krijgen zijn en dat iemand mij hier kan vertellen waar die te krijgen zijn.
Scheelt een hoop gedoe met het vinden van iemand die het kan, en wil draaien voor een mooie prijs.
 
kijk 5 mm is nog best wel een eindje, zou ik het misschien net mee redden.
Wat was het precies voor bedrijf dan, eens kijken of er hier ook zoiets in de buurt zit.
Eerst nog maar eens afwachten of nog iemand reageerd die weet of er kant en klare verloopstukken te koop zijn en zo ja waar.
Dat zou een hoop gedoe schelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan