BOS Superbike demper voor R6 2001

Arsixer

Rookie
9 jul 2006
2
0
Ik zit eraan te denken om een BOS Superbike demper op mijn R6 van 2001 te zetten. Zijn er meer mensen die deze demper (op hun R6) hebben?
Ik heb op de site van BOS gezien dat deze demper "absoluut niet geschikt is" voor de openbare weg. Heeft dit puur te maken met het aantal decibel (120)? Is er een db-killer beschikbaar?

Verder wil ik weten hoe groot het risico is dat je gepakt wordt met deze niet-goedgekeurde demper? En wat is de straf? Bekeuring (hoeveel?)/inbeslagname?

Graag hoor ik jullie reacties en/of ervaringen.
 
Ene Vienus ofzo heeft geloof ik zo'n ding op z'n R6.
Moet je ff zoeken naar de grootste wannabe-Rossi op MF :+ :P
 
Als je nu ff op mijn onderschrift klikt kom je in het goede topic terecht! :+
 
Ik heb er 1 op mijn zx6r en p-barry heeft er 1 op zijn 2003 R6. Dat ding maakt echt tering veel herrie. Ik kan veel hebben, maar als ik ruim een uur rond aan het rijden ben, krijg ik echt hoofdpijn van die muziek. Moet echt eens oordoppen aan gaan laten meten :)

Owja, knettert en knalt als een gek, tussengas is supervet en als je ergens rond aan het rijden bent, hoort heel het dorp het. Na een week gaan er allemaal idioten op de weg springen en dat soort dingen. Als je dat allemaal niet erg vind, kopen dat ding *O*


Dat geluid :}
 
Ik heb hem sinds gisteren op mn CBR600. Klinkt nu al geweldig en dat terwijl het zaakje nog goed moet inbranden 8-)
Bij lage toeren is het een laag en zwaar geluid, begin je dan gas te geven dan gaat hij pas 'schreeuwen'. En ook écht HARD!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan