Bos superbike demper Yamaha R1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Just-Tim

MF'er
10 mrt 2006
236
0
Wormerveer
Voor de liefhebber heb ik nog een bos superbike demper te koop. incl. link pijp(zonder de lelijke sticker uiteraard) Vorig jaar gekocht. Van de week motor verkocht en de demper nog over. Wie oh Wie?

full
 
Laatst bewerkt:
Hey een vraagje die Superbike dempers zijn toch universeel las ik ergens op een internet site of ben ik nu zo gek? ben namenlijk drifitig op zoek naar zo`n superbike demper voor mijn cbr 954 rr voor een leuk prijsje.

Mvg

Mark.
 
Laatst bewerkt:
Tsja....ben nooit zo van reclame maken....maar voor deze keer...

Superpijp! Supergeluid! Heb je echt bekijks mee....Mooi slank....

Heb er zelf een net 4 maanden op mijn R1 van 99.....bevalt super!!!!
Is zijn geld zeer zeker waard...
 
Ik heb hem zelf heel even op mijn R1 2003 gehad. Of hij op een andere past zal wel aan de link pijp liggen. Ik weel wel dat de aansluiting ong. 60mm rond is.
 
Oke dan ga ik nog even proberen te achterhalen of die op een cbr zou passen waarschijnlijk dan wel met een andere linkpijp.
Zo ja wat wil je er ongeveer voor hebben?

en aan je 2e berichtje te zien is het de titatnium versie??
 
Het is inderdaad de titanium... En mail me maar een leuk bod. Op marktplaats is er nu €100,- geboden en dat vind ik echt! te weinig.

De demper is werkelijk zo goed als nieuw.
 
hoi is die uitlaad er nog inc link pijp ?.
en past ie op een R1 van 01 ?
mvg jos
 
ik heb hier ook wel interesse in, maar...... ik wil weten of ik hem kan moteren onder een r1 uit 2000 en of er een db killer bij zit voor de duitse wegen op te kunnen.

mvg mark
 
Laatst bewerkt:
Zelfs met db killer kan je de duitse wegen op een legale manier wel vergeten.
De demper heeft wel een DB killen maar dat stelt echt niets voor. Een E keur heeft hij trouwens ook niet...
 
Oke heb best intressse maar zou graag willen weten wat de binnendiameter van de demper is want de linkpijp heb ik niet nodig. hoor het graag.
 
Volgens mij rond 60

Oke bedankt, maar ik wel eigenlijk wil ik PRECIES weten wat de maat is !! waarom ??

Ik heb mij ooit eens in de vingers gesneden met de aankoop van een Slipon Akrapovic.
Ook opgegeven 60 en bleek 59,5 te zijn dus paste hij niet op mijn linkpijp want die wat precies 60.

Dus als je hem kwijt wilt zou ik de exacte maat van jou willen hebben.

Hoor het.

PS: wat wilje er minimaal voor hebben ( zonder linkpijp ??)
 
Ja hoor mits ik weet wat de exacte binnemaat is !!
En over de prijs ga ik nog even nadenken...

Heb zelf nog een LaserHotcam carbon liggen en een Akrapovic systeem voor een 954 ?? Intresse ??
full

full




Hoor het wel..
Alleen is de Hotcam een CARBON uitvoering zoals op de Blade gemonteerd en FONKEL NIEUW !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan