Bostrom Replica

Iceman

MF veteraan
11 okt 2001
1.191
74
Leusden
bostrom.jpg

Jezus wat een gave DUCATI.... :9~
Gezien afgelopen zondag tijdens Monster meeting in Heinenoord.
Waar zo`n 300 Duc waren 8-)
 
Er staat een Bostrom & Bayliss replica bij Ducati Zaltbommel (Hans vd Heyden). Dus als je nog even verder wilt kwijlen...
 
Toffe bike. Hoe oud is ie eigenlijk (de ketting hangt een beetje slapjes).
 
Ja want dat soort figuren hebben geld zat en krijgen er één gratis terwijl ze er waarschijnlijk nauwelijks op rijden :(
Ja ik ben inderdaad jaloers ;)
 
Is mijn kleurstelling niet...geef mij dan maar een rooie of die blauwe van Patrick ofzo....deze had van Captain America kunne zijn :P
 
Op dinsdag 03 september 2002 13:56 schreef Maximum het volgende:
Is mijn kleurstelling niet...deze had van Captain America kunne zijn :P

Kijk als Bostrom Bro's fan moet ik natuurlijk wat kwijt.

De kleurstelling van deze Duc is afgeleid van zijn eerste pak (NCR team in 2000) en zijn helm. Verder vind ik deze dus om te :9 :9~
 
Gerard van Velde heeft er zo een gekregen (ja, je leest het goed) van de Duc importeur als cadeautje voor zijn gouden plak op de Olympische Spelen.

Staat een stuk over in de Moto73.

Nou ben ik eerlijk gezegd niet bang dat de fiets bij hem in verkeerde handen is. Hij weet geloof ik wel van doorrijden :)
 
Leuk fietsje ja! Maandag reed er op Zolder ook eentje rond, iets anders. Vind deze mooier ... zou die vent er ook een alpinestars cowboypak bij hebben??? 8-)

Grtzz HagaSan.
 
Dat Gerard op een Duc rijdt weten velen, maar hij handelt ook in Italiaanse motoren.
Kijk eens op www.marktplaats.nl motoren en bij Ducati en MV-Augusta
Zoek daar op gerard (Zonder hoofdletter dus)
Voor de liefhebbers en met name die MV-Augusta..hmmmm
 
Terug
Bovenaan Onderaan