BosUit

Het is hard, maar als hij dood was misschien wel, dan had de DTM organisatie eisen gesteld, maar nu niet.
En moterrijders zijn voor dhr Ernst niet zo belangerijk, dat blijkt wel, tenminste zo lang we blijven rijden en geld in het laatje brengen.
Eerst een dooie bij auto's voor ze wakker worden.
Als het schaap verzopen dempt men de put, zo was het toch, of zou hij een struisvogel zijn.
 
34524.jpg


t blijft een hoeruhbocht...wrom lossen ze het nou niet op...pfff...
hoeveel dooie,gewonden moeten er nog vallen???
 
We weten ondertussen allemaal hoe gevaarlijk Bos-Uit kan zijn.

Vooral op de motor wil je niet vallen in die bocht.
Ondanks dat is Zandvoort natuurlijk een mooie baan om te rijden! Ik rij er dan ook graag. Maar nadat ik er een paar keer heb gereden let ik niet meer op mijn rondetijden. Voor een toptijd moet je ook voluit door Bos-Uit heen. Als je snelle tijden wil rijden is Assen een betere optie lijkt mij.
Een 1.30 of lager in Assen vind ik echt veel stoerder dan een 2.00 in Zandvoort!

Zandvoort blijft gewoon :}

(Circuitrijden zonder overal je grens op te zoeken kan ook leuk zijn!)
 
Tsja ik vind het eigenlijk een geweldige bocht, met 180km/h met je knie aan de grond de bocht uitkomen :9 wat wil je nog meer :] ....

alleen als het ooit misgaat .. tsja uhmmm daar denk k liever nie aan ....
 
Tsja ik vind het eigenlijk een geweldige bocht, met 180km/h met je knie aan de grond de bocht uitkomen :9 wat wil je nog meer :] ....

alleen als het ooit misgaat .. tsja uhmmm daar denk k liever nie aan ....


Goede vent, niet nadenken maar gewoon doen :z scheelt, het opruimen van jouw tot pulp geslagen hersenen zal niet veel tijd kosten.
 
Tsja ik vind het eigenlijk een geweldige bocht, met 180km/h met je knie aan de grond de bocht uitkomen :9 wat wil je nog meer :] ....

alleen als het ooit misgaat .. tsja uhmmm daar denk k liever nie aan ....
Rij wel de goede lijn! Dus HEEL laat insturen. Zo rij je lang rechtdoor en kan je goed vaart maken. Snel insturen/platgooien en je rijdt een veiligere en snelere lijn doordat je minder in de bocht hoeft te acceleren. Als je tijden het insturen valt, wat bijna nooit gebeurt alleen als je te hard remt kom je in de grindbak terecht. Val je later in de bocht dan glij je iets meer met de muur mee.
 
Misschien is dit genoeg aanleiding voor CPZandvoort om nu eindelijk eens iets te gaan doen aan Bosuit!

Ben er nu zo'n 25 jaar Baco en die bocht is altijd een klote bocht geweest
(zowel in de ouwe als de nieuwe situatie)
In de eerste race die er na de verbouwing gehouden werd viel er al gelijk een ton schade

Op dit moment willen ze blijkbaar eerst zekerheid over andere zaken
Komt er een hotel ja of nee ? Meer A_evenementen/geluidsdagen ??

Je zou zeggen dat nu de slipbaan weg is het een kleine moeite is om die aarden wal naar achteren te schuiven maar blijkbaar zitten er daar toch meer problemen dan een ieder begrijpt (net als ik trouwens)

We wachten dus maar braaf weer af !!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan