BOT 12

rutgertjuh

MF veteraan
Donateur
16 jun 2004
19.429
7.156
Nijkerkerveen
Aangezien roestendoenze wat terughoudend is hebben we vannacht de knoop voor hem doorgehakt en hij gaat het naarjaarsbot organiseren.
Een lokatie kan onderstaande zijn maar andere sugesties zijn bij roestendoenze van harte welkom.
Een datum is nog niet bekend maar dit word tzt voor roestendoenze bekend gemaakt.


http://home.tiscali.nl/wilpag/hoeveweltevreden/index.html


Edit: even wat typefouten eruit gehaald.

ps. Roesten ik denk dat ik namens iedereen praat als ik zeg hoe leuk we het vinden dat ji dit zo spontaan op je hebt genomen. _O-
 
Laatst bewerkt:
ik/wij ook

Moet nog wel even het juiste volgnummer bij BOT
 
Laatst bewerkt:
Hier dan de alternatieve startpost. :P


Voor de nieuwelingen even een korte uitleg:
Dit is een kampeerweekend van en voor de MF zijspanners, van vrijdag t/m zondag met de welbekende ingredienten zoals een tourrit, BBQ en vooral een hoop gezelligheid.

Datum het tweede weekend in Oktober (8,9,10)

full

Motorvriendelijke camping "De Volmolen" bij Riethoven, is inmiddels gekeurd door leluk2000 en roestendoenze en geschikt bevonden, het is een leuke camping met alle voorzieningen die we willen en we hebben ook al een mooie route die daar begint en eindigt. Het is het soort accommodatie dat niet afhankelijk is van aantal deelnemers zodat het altijd door kan gaan, of we nu met 5 of 20 man komen maakt dan niet uit.


Ieder kan zich opgeven volgens de RBOEDV code

R = Rit
B = BBQ
O = Overnachting
E = Ontbijt
D = Definitief
V = aankomst op vrijdag (anders op zaterdag)

Wat kost het BOT nu?

Dat zal telkens weer anders zijn,maar wel is het de bedoeling om de kosten zo laag mogelijk te houden,maar hou het zo "low budget" mogelijk.

Wat moet ik nu meenemen?

Je moet eigenlijk zelf alles regelen, dwz. slaap spullen,drank en/of versnaperingen.Iedereen zorgt voor zichzelf maar vergeet vooral 2 dingen niet :
Je zijspan en en goed humeur...

Camping kosten: overnacht p.p. is 6.50euro per nacht (als we in groepsverband zijn)
BOT kosten: BBQ, koffie, ontbijt... moet ik nog uitvogelen :?
Men dient zelf het vlees en drank mee te nemen

Ik wil ook meedoen,wat moet ik nu doen?

Da's heel simpel, gewoon hier in dit topic melden dat je graag mee wilt gaan met het BOT,wel moet je duidelijk aangeven waarmee je mee wilt doen,bijv. wel de rit maar niet overnachten.Dit doen we door deze letters te vermelden in dit topic achter je (nick)naam...



Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

Het BOT is bedoelt voor zijspanners-door zijspanners,maar mensen die geen span hebben mogen wel mee,het is niet de bedoeling dat er straks meer Solo's meerijden dan spannen,maar dit zal niet aan de orde zijn.Meld wel even in het topic dat je Solo wilt komen/rijden.

Mag ik mijn hond/glory wife/kind/christelijke en-of homofiele neef meenemen?
Bij voorkeur niet, Het BOT is bedoeld voor zijspannen om als volwassenen onder elkaar even weg te zijn. De meesten vinden het heerlijk om even twee dagen geen kinderen te hebben. Er kan dan wel eens een lelijk woord gezegd worden en de deelnemers hebben meestal geen zin om rekening te houden met andermans meegebrachte aanhangsels.

Gaat de rit alleen over verharde wegen,of rijden we ook over zandpaden?

De rit zal hoofdzakelijk over verharde binnenwegen gaan,maar een goed zandpad is zeker een optie,wel word er van te voren gekeken over de berijdbaarheid van de weg,het is niet de bedoeling dat we straks gekke dingen tegenkomen zoals hieronder.

BOT staat voor Brabants Olie-fanten Treffen, ooit bedacht door een aantal zijspanrijders van MF. Na een paar keer in Brabant te zijn gehouden ging BOT op reis en kwam steeds vaker in andere provincies, alles is mogelijk en ook buitenland is niet uitgesloten maar de naam blijft onveranderd. Het blijft BOT!


Deelnemers:

* leluk2000 -> RBOEDV
* roestendoenze & dame -> RBOEDV
* bmwoman & halflive -> RBOED
* Hevu & El Presidente -> RBOED
* zeepok -> B
* Reetje -> RBOED
* DAF400 -> R
 
Laatst bewerkt:
vandaag eerste deel van route gereden met leluk. zijn brommert doet het trouwens al behoorlijk netjes :)

ook al camping uitgekozen en langs geweest :)

we mogen daar vuurkorven en bbq meebrengen en ook gebruiken ;)

prijsopgave is nog onderweg via mail

alleen jammer dat ik geen startpost kan bijhouden O-)

datum is wat mij betreft ook vast *O*
 
Laatst bewerkt:
De kans dat ik tegen die tijd ook weer op 3 wielen rij wordt steeds groter 8-).

Voor wie een bijdrage wil doen en gek is van pop/rock vinyl uit de jaren 60/70: stuur even een mailtje, ik heb nog een stuk of 180 LP's te koop 8-).
 
De kans dat ik tegen die tijd ook weer op 3 wielen rij wordt steeds groter 8-).

Voor wie een bijdrage wil doen en gek is van pop/rock vinyl uit de jaren 60/70: stuur even een mailtje, ik heb nog een stuk of 180 LP's te koop 8-).

Mailtje via motorblaadje?
 
De kans dat ik tegen die tijd ook weer op 3 wielen rij wordt steeds groter 8-).

Voor wie een bijdrage wil doen en gek is van pop/rock vinyl uit de jaren 60/70: stuur even een mailtje, ik heb nog een stuk of 180 LP's te koop 8-).

je hebt mail!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
820
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan