Bot 13

JanFillemJansen

MF veteraan
1 jan 2007
7.255
3
Bot 13! 30-9 t/m 2-10-2011

Verdere updates, zie post nr. 5 van Zeepok.


Dan nu de openingspost zoals deze bij een Bot treffen hoort.

Voor de nieuwelingen even een korte uitleg:
Dit is een kampeerweekend van en voor de MF zijspanners, van vrijdag t/m zondag met de welbekende ingredienten zoals een tourrit, BBQ en vooral een hoop gezelligheid.

Locatie wordt later bekend gemaakt.


Ieder kan zich opgeven volgens de RBOEDV code

R = Rit
B = BBQ
O = Overnachting
E = Ontbijt
D = Definitief
V = aankomst op vrijdag (anders op zaterdag)

Wat kost het BOT nu?

Dat zal telkens weer anders zijn,maar wel is het de bedoeling om de kosten zo laag mogelijk te houden,maar hou het zo "low budget" mogelijk.

Wat moet ik nu meenemen?

Je moet eigenlijk zelf alles regelen, dwz. slaap spullen,drank en/of versnaperingen.Iedereen zorgt voor zichzelf maar vergeet vooral 2 dingen niet :
Je zijspan en en goed humeur...

Camping kosten: overnacht p.p. is 6.50euro per nacht (als we in groepsverband zijn)
BOT kosten: BBQ, koffie, ontbijt... moet ik nog uitvogelen
Men dient zelf het vlees en drank mee te nemen

Ik wil ook meedoen,wat moet ik nu doen?

Da's heel simpel, gewoon hier in dit topic melden dat je graag mee wilt gaan met het BOT,wel moet je duidelijk aangeven waarmee je mee wilt doen,bijv. wel de rit maar niet overnachten.Dit doen we door deze letters te vermelden in dit topic achter je (nick)naam...



Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

Het BOT is bedoelt voor zijspanners-door zijspanners,maar mensen die geen span hebben mogen wel mee,het is niet de bedoeling dat er straks meer Solo's meerijden dan spannen,maar dit zal niet aan de orde zijn.Meld wel even in het topic dat je Solo wilt komen/rijden.

Mag ik mijn hond/glory wife/kind/christelijke en-of homofiele neef meenemen?
Bij voorkeur niet, Het BOT is bedoeld voor zijspannen om als volwassenen onder elkaar even weg te zijn. De meesten vinden het heerlijk om even twee dagen geen kinderen te hebben. Er kan dan wel eens een lelijk woord gezegd worden en de deelnemers hebben meestal geen zin om rekening te houden met andermans meegebrachte aanhangsels.

Gaat de rit alleen over verharde wegen,of rijden we ook over zandpaden?

De rit zal hoofdzakelijk over verharde binnenwegen gaan,maar een goed zandpad is zeker een optie,wel word er van te voren gekeken over de berijdbaarheid van de weg,het is niet de bedoeling dat we straks gekke dingen tegenkomen zoals hieronder.

BOT staat voor Brabants Olie-fanten Treffen, ooit bedacht door een aantal zijspanrijders van MF. Na een paar keer in Brabant te zijn gehouden ging BOT op reis en kwam steeds vaker in andere provincies, alles is mogelijk en ook buitenland is niet uitgesloten maar de naam blijft onveranderd. Het blijft BOT!
 
Laatst bewerkt:
Is alleen voor insiders :+


Geintje. Ben de tel ook even kwijt? Maar in principe zijn vrienden, kennissen etc ook welkom. Over kinderen is wel eens wat discussie. Maar dat wordt door de organisatie meestal wel aangegeven. :)
 
Ik dacht dat BOT 13 nog niet ingepland was.Volgens mij is er nog geen organisatie of datum voor geprikt.

Liefhebbers?


Hier staat de rest van de info, en de aanmeldingslijst: zeepok in "Bot 13"
 
Laatst bewerkt:
12-13 maart is het tnt familliedag (dus gaan wij zaterdagavond weer terug)
19-20 maart
8-9 april
16-17 april
23-24 april is het Pasen (valt helaas voor ons af)
30/4-01 mei is het Koninginnendag (maakt voor ons niks uit)
07-08 mei is de Beatrixrun (valt voor ons dus af)
14-15 mei

zijn zomaar wat mogelijkheden
 
Laatst bewerkt:
11, 12 en 13 maart heb ik al in mijn agenda staan. Ik weet niet waar het weg komt, maar volgens mij is die optie al eens eerder genoemd. Is dat een idee? En waar zou het dan moeten zijn?

Hier maar het bot 13 topic van maken dan??
 
Laatst bewerkt:
En wat vind de rest van die datum? Plekkie wil ik ook wel zoeken hoor ;) Maar miss is er iemand anders aan de beurt?
 
En wat vind de rest van die datum? Plekkie wil ik ook wel zoeken hoor ;) Maar miss is er iemand anders aan de beurt?

11, 12 en 13 maart kan ik niet.

16 en 17 April zou kunnen. 17 April staat er wel een OBT op de kalender, maar dat is geen verplichting.
 
Laatst bewerkt:
16, 17 april kan ik ook, maar de week er voor is het zijspantreffen Genemuiden.
Is wel dicht achter elkaar dan. Het is mij om het even.
 
16, 17 april kan ik ook, maar de week er voor is het zijspantreffen Genemuiden.
Is wel dicht achter elkaar dan. Het is mij om het even.

Het grote opperhoofd hier in huis had ook nog wat commentaar op deze (en nog enkele andere) geplande data/datum.

Ik moet op het werk nog even uitzoeken wanneer er wat te doen is. Daarna zal ik wat voorstellen doen voor een BOT 13 weekeind.
 
Ik heb niet veel weekenden vrij, maar dat is dus even afwachten.
 
Laatst bewerkt:
Nee, je hebt je onder voorbehoud aangemeld. Misschien s'middags. Dat is ook niet erg. De mensen van vorig jaar die zich nog niet hebben aangemeld staan gewoon doorgestreept.

Verder vind ik dat we bij MF zijspannen niet twee evenementen gelijktijdig moeten willen organiseren. Dat zou raar zijn toch? Zo'n regeltje moet kunnen. Dat je niet wilt/kunt komen is een ander verhaal.

Ik zeg dus: Geen Bot en MF zijspantreffen in een weekend.

Als dat wel gaat gebeuren zou ik dat erg jammer vinden. Zo ga je de boel uit elkaar trekken.
Er zijn datums zat dus hoeft het ook helemaal niet.

Zal ik jullie maar weer doorstrepen dan? Jammer, want heb je meerdere keren gezegd dat ik het leuk zou vinden als jullie er bij zouden zijn. Maar niemand is immers wat verplicht. Dat hebben wij ook nooit gezegd.
 
Ik heb het topic nog eens doorgelezen en als ik mij niet vergis (en dat zou kunnen)
hebben wij ons voor het treffen 2010 aangemeld en niet voor 2011.
Dat leek mij al sterk omdat wij er niet zoveel voor voelen .

verder ben ik het niet met je eens dat zo'n regeltje moet kunnen
krijg nu wel het gevoel dat ik huisarrest opgelegd krijg

buiten dat was het een vlug in elkaar gezet rijtje met eventuele mogelijkheden
niet meer en niet minder

het gevoel over het uit elkaar trekken heb ik al langer maar dan over het bot maar dat is puur persoonlijk

streep ons idd maar door maar zet ons maar onder een licht voorbehoud wel op de lijst van het slakkegangtreffen ;)

verder wil ik benadrukken dat niet om iemand persoonlijk gaat en dat ik het best moeilijk communiceren vind zo via dit forum en dat we het er in het echte leven maar over moeten hebben
 
het gevoel over het uit elkaar trekken heb ik al langer maar dan over het bot maar dat is puur persoonlijk

Hoe bedoel je dit? Waarom zou bot uit elkaar getrokken worden? De intentie van het organiseren van een Bot in Genemuiden was goed. Dat is in goed overleg ook omgezet naar een zijspantreffen. Dan is het toch ok? Of zit er bij jullie toch wat onvrede ;)

Wat ik verder schrijf lijkt me niet zo moeilijk. Dat jullie liever niet naar een treffen met live muziek gaan e.d. is wel duidelijk. Wat ik bedoelde is dat ik het er met Halflive per PB over gehad heb.

Ik vind gewoon dat we met zo weinigen als we zijn niet moeten hoeven te kiezen tussen twee MF georienteerde evenementen.

Maar wie ben ik. Ik hoor het wel.

Voor aanmelden Slakkerweg zijspantreffen zie: 2e Achterhoekse Slakkerweg-zijspantreffen
 
Laatst bewerkt:
BOT 13 daar ga je toch niet heen, kan nooit goed gaan O-)

Buiten dien heb ik het span nog niet klaar
is de tent lek dus moet vervangen worden
is de nieuwe barbeknoei te zwaar om mee te nemen
vind ik het gewoon te koud
is het hout nat en heb ik gewoon geen zin
dus....... doe maar reboed :+
 
BOT 13 daar ga je toch niet heen, kan nooit goed gaan O-)

Buiten dien heb ik het span nog niet klaar
is de tent lek dus moet vervangen worden
is de nieuwe barbeknoei te zwaar om mee te nemen
vind ik het gewoon te koud
is het hout nat en heb ik gewoon geen zin
dus....... doe maar reboed :+

;)

Zal binnenkort wel een datum (13e) komen. Dan wordt je meteen gereboed ;)
 
Laatst bewerkt:
;)

Zal binnenkort wel een datum (13e) komen. Dan wordt je meteen gereboed ;)

Ik ben nog ff aan het puzzelen met verschillende data. Ik wil een beetje ruimte tussen de andere zijspanevenementen en het BOT13 houden. En ik moet een beetje schipperen met de andere bezigheden in de weekeinden.

Een BOT 13 in Zeeland zou wel eens leuk zijn toch?
 
Ik ben nog ff aan het puzzelen met verschillende data. Ik wil een beetje ruimte tussen de andere zijspanevenementen en het BOT13 houden. En ik moet een beetje schipperen met de andere bezigheden in de weekeinden.

Een BOT 13 in Zeeland zou wel eens leuk zijn toch?
*O*
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
819
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan