Bot 13

Hoe laat staat het rondritje op zaterdag ongeveer gepland, van de keer?

Ik moet des morgens nog de hele dakkapel schilderen. Wilde het vorige week al doen, maar kwam nogal wat houtrot tegen -O-

13;00 uur, werkelijke starttijd 14;00 uur ? :+
 
Hoe laat staat het rondritje op zaterdag ongeveer gepland, van de keer?

Ik moet des morgens nog de hele dakkapel schilderen. Wilde het vorige week al doen, maar kwam nogal wat houtrot tegen -O-

13;00 uur, werkelijke starttijd 14;00 uur ? :+

Ik ben uitgegaan van een vertrek om 14:00, tijd zat dus.

VTA is dan omstreeks 17:30. Het ritje is ongeveer 2 uur, met een tussenstop zal dat ongeveer 2,5 uur zijn.
Wijzigingen naar behoefte zijn mogelijk.
 
Overigens:

In verband met werk weet ik niet of ik zelf wel op vrijdagavond aanwezig kan zijn. Ik zal er i.i.g. voor zorgen dat er wat stookhout is op vrijdagavond.
De BBQ spullen breng ik pas op zaterdag mee.
 
@ dropje:

Dan moet je maar een beetje doorkwasten!

Moet ook de beglazingskit nog effen vervangen.

Vraag voor jou; als ik de oude kit er uit heb gesneden, moet ik dan het glas nog ergens mee reinigen oid? (is nu op sommige plekken groen tussen kit en glas :X )
 
Moet ook de beglazingskit nog effen vervangen.

Vraag voor jou; als ik de oude kit er uit heb gesneden, moet ik dan het glas nog ergens mee reinigen oid? (is nu op sommige plekken groen tussen kit en glas :X )

Jazeker, met een glasreiniger (scheermesje) of een afbreekmes het glas zorgvuldig reinigen, daarna schoon en droog blazen met perslucht.

Op mos kun je niet best kitten hè :}
 
14:00 rit?

We hopen rond 13:00 op de camping te zijn. Vrijdag even route uitvogelen.
Zaterdagochtend nog even snel de gecoate tank monteren (staat sinds zondag uit te harden) en gaan!

We gaan waarschijnlijk heel veel mazzel met het weer hebben: de zomer valt dit jaar in het weekend van de BOT-13
 
iedereen veel plezier gewenst tijdens dit zonige bot 13.
mijn zijspan word de volgende maand afgeleverd. dus ik hoop vele van julie volgen jaar ook eens te treffen .
 
Het was gisteren weer gezellig *O*
Zeepok, bedankt voor de organisatie :}


Die 'kasseien' :X -O-

Had nog wat serieuze mist onderweg gisterenavond, zeker op het eiland hier :')
 
Ook weer thuis. Wat een wereldreis :+
Was gezellig! Mooie lokatie, gezellige mensen.
Ik bedacht bij thuiskomst dat ik het laatste stukje worst best aan Max had kunnen geven, hij heeft er tenslotte de hele avond achteraan gezeten...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
819
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan