BOT 17 gaat boven het kanaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas ga ik het niet redden

Hadden het mooi vervolg op EGT gevonden

veel plezier daar
 
Ik heb vanmiddag nog even in een nieuwe slaapmat en slaapzak geïnvesteerd en het avondeten voormorgenavond op de bbq plus een paar biertjes liggen al klaar in de koeling, dus ik ben er wel zo n beetje klaar voor!
Tot morgen middag.

Heb er zin an!
 
Ik heb vanmiddag nog even in een nieuwe slaapmat en slaapzak geïnvesteerd en het avondeten voormorgenavond op de bbq plus een paar biertjes liggen al klaar in de koeling, dus ik ben er wel zo n beetje klaar voor!
Tot morgen middag.

Heb er zin an!

Wij hebben ook gepakt, morgenochtend maken we de oversteek!
 
Mörnochtend maar ff de koelbox vullen. Dijkje over en lekker genieten.
 
Ik ben al bijna klaar voor vertrek zelfs.

Ik ga er een mooi stuur en ontspandagje van maken, tot later vanmiddag!
 
Na de enorme lange rit zijn we weer thuis.

Iedereen bedankt voor hun aanwezigheid ,het was weer heel gezellig.

Tot het volgende bot (of natuurlijk in Genemuiden dat in april is :P )

Yamverda laat je niet gek maken hoor .
 
Ik heb nog even een afscheidspraatje met Carin de boerin gemaakt. Ze was tevreden over ons en we mogen weer terugkomen. We hebben als het moet over een jaar of vijf weer een prima locatie.
 
Ook thuis. Nog ff gezellig bij stationcafe Enkhuizen gezeten. Was top avond thnx 👍
 
Was top geregeld allemaal en super gezelschap en dan ook nog lekker weer om te rijden al heb ik de buien nog wel even meegepikt op de terugweg via het noorden. Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken
 
Ook wij zijn al weer even thuis. We zijn op de terugweg nog bij aan politiecircuit in Lelystad aangewipt om even te kijken bij de zijspanopstapdag vsn de DSRA. Daar was het gezellig druk!

Halflive ne Bmwoman: bedankt voor de organisatie van alweer een prettig BOT!
 
Ik heb nog even een afscheidspraatje met Carin de boerin gemaakt. Ze was tevreden over ons en we mogen weer terugkomen. We hebben als het moet over een jaar of vijf weer een prima locatie.


Het was prima geregeld! hartelijk dank voor het organiseren.

Fokke-en-Sukke-kamperen-bij-de-boer-180810(2486).png
 
Er ging iets fout



Bedankt voor de gezelligheid
En speciaal voor de organisatoren.
Groeten en misschien in Genemuiden ik zag dat de datum 1-2-3 april zijn .
 
Waar staat dat? 3 apr is op een maandag. Zal wel een oud bericht zijn dan.

7,8,9 april it is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan