BOT 19 in Brabant

oja dat is een goede.

Ik denk dat wij zo rond 14.00 uur vertrekken voor de rit
 
ah, dat was ook mijn vraag..

dat zou wel moeten lukken om er voor 2u te zijn
 
Ach ja, dan maar een waardeloze uitvoering ;)

Ik heb zo goed als iedereen een bericht gestuurd met het adres alleen bij Roestendoenze lukte dit niet.
Dus Roestendoenze als je er bij wil zijn dan stuur maar even een berichtje :)

dat wil ik wel. En geen idee waarom het niet lukte.
Maar ik vraag wel aan leluk. Waarschijnlijk rijden we toch al samen jouw kant op.
 
Zo als het er nu uit ziet gaat deze editie van het BOT een waaaardeloze uitvoering worden
Te heet, geen sneeuw, geen regen, geen dikke kleding, te veel slaapzakken bij etc etc etc.
Nog effe en we kunnen naar de middernacht zon kijken.
Zal maar een koelkast in span knutselen om bier, wiskey etc koel te houden. DAF ga u extra belonen voor extra stroom.
Pfffffffffffff is hard nodig voor airco
Lekker hè, heb je nu je zin? Het is al maanden aan één stuk droog. Heerlijk. Weg met dat stomme gezeur over regen. Dat doen ze maar in Afrika. Hier heet dat genieten van de zon. Komt daar zo'n @hevu die de weergoden gaat lopen treiteren. Met als gevolg dat het volgend weekend volgens de weersverwachting hondenweer wordt. Heb je nu je zin? Durf je nog wel te komen?

Ik vind het best wel eens leuk om de "Walter"
1539982102766.png
van Jeff Dunham uit te hangen. })
 
Laatst bewerkt:
Lekker hè, heb je nu je zin? Het is al maanden aan één stuk droog. Heerlijk. Weg met dat stomme gezeur over regen. Dat doen ze maar in Afrika. Hier heet dat genieten van de zon. Komt daar zo'n @hevu die de weergoden gaat lopen treiteren. Met als gevolg dat het volgend weekend volgens de weersverwachting hondenweer wordt. Heb je nu je zin? Durf je nog wel te komen?

Ik vind het best wel eens leuk om de "Walter" Bekijk bijlage 1334986van Jeff Dunham uit te hangen. })
Hee ik ben de grumpie old man he ejn Ja durf te komen. Hoop zelfs op sneeuw. Ga ik sneeuwballen naar je gooien
 
"Ga sneeuwballen naar je gooien".
Weet je wel waar je mee bezig bent?
Een regelrechte bedreiging!
Dit kan een reden zijn voor mij om niet te komen. Maar ook door de agressiviteit die hier uit spreekt voel ik mij geïntimideerd. Ik beroep mij op artikel 3 van de universele verklaring van de rechten van de mens:
Eenieder heeft het recht op leven, vrijheid en onschendbaarheid van zijn persoon.
Daarnaast is er ook nog de vierde conventie van Genève die stelt o.a. dat een mens humaan behandeld dient te worden alsmede beschermd tegen geweld en intimidatie.
Ik hoop dat de organisatie van het evenement zich bewust is van het feit dat agressieve figuren het hebben gemunt op onschuldige burgers.
Dat zij tijdig hun maatregelen treffen.
We leven in een vrij land zonder wapens? Ja toch? Ook sneeuwballen die niet aan de NEN norm voldoen vallen daaronder.

Gottegot waar ben ik in terecht gekomen. :+, :]:), tot zaterdag.
 
Niet echt ernstig maar ik kies er momenteel voor om meer bij m'n gezin te zijn zolang we nog compleet zijn.
 
gelijk heb je Hellracer!


Ik kom nog steeds absoluut zeker, maar hoe laat weet ik nog steeds niet
doel is nog wel steeds om net voor de toertocht er te zijn, maar best kans dat ik dat niet ga halen (omdat ik al weer van alles ga proberen te combineren...)
mocht ik er dus nog niet zijn om 14u, dan vooral niet op me gaan lopen wachten, maar gewoon vertrekken
 
My glorious wife deelt mij vanavond mee dat ze ook graag naar het BOT wil.
Vergissing.....
HHR gelezen.......
Kom dus alleen.
 
Laatst bewerkt:
Vanavond even span proberen te starten voor morgen en wat denk je doet het niet
Pruttelt wat en slaat net niet aan.
Even naar de vonkjes gekeken..............magertjes
bougies bekeken, vervanging zit er aan te komen,
Bobine door gemeten, is ook niet om naar huis te schrijven.
Dus morgen even nieuwe bobine zien te regelen en nieuwe bougies
Of het allemaal voor morgen middag gaat lukken...............weet niet
Anders wordt het zaterdag
 
Terug
Bovenaan Onderaan