BOT 19 in Brabant

Oh, die...

Daar zou ik me niet te veel van aantrekken d'ouwe.
Die zijn onderhand al behoorlijk achterhaald.
Als t haar en jijzelf leuk lijkt; gewoon me zijn tweeën komen
 
Span staat sinds begin september stil na een vakantie rit van ca 4000 km. Accu opgeladen, maar slaat niet aan. Straks maar is kijken

Ik heb ook lang met een gw 1500 gereden maar die deed het altijd, en dat de bobines ineens stuk zijn gaat er bij mij niet zo in.
Luchtfilter ook schoon?
Welke brandstof zit er in? 95 daar zit meestal veel rommel bij in gemengt ik probeer altijd v power te tanken net voordat ik thuis kom.
 
Oh, die...

Daar zou ik me niet te veel van aantrekken d'ouwe.
Die zijn onderhand al behoorlijk achterhaald.
Als t haar en jijzelf leuk lijkt; gewoon me zijn tweeën komen

Tja, ik vind ze overigens in deze gender neutrale tijd best up to date; "......deelnemers hebben meestal geen zin om rekening te houden met andermans meegebrachte aanhangsels." :$ :X :+
 
Ze mag gewoon mee hoor :)
Dankjewel! En ook EHE had een soortgelijke uitlating gedaan. Maar ik ben er de persoon niet naar om tradities te doorbreken, bovendien heeft zij al een andere invulling aan de zaterdag gegeven. Maar nogmaals; Dank voor de flexibiliteit.
 
Ik heb ook lang met een gw 1500 gereden maar die deed het altijd, en dat de bobines ineens stuk zijn gaat er bij mij niet zo in.
Luchtfilter ook schoon?
Welke brandstof zit er in? 95 daar zit meestal veel rommel bij in gemengt ik probeer altijd v power te tanken net voordat ik thuis kom.
*O**O**O*
Hij doet het weer.
Nieuwe bougies er in en flink door starten op.................gas en hopa lopen
Na warm draaiien over op benzine en dat doet ie ook weer.
Van het voorjaar maar is een grote beurd geven en carbs met wat er bij hoort grondig reinigen.
Vanavond wordt het niets meer, nog spullen pakken enz. en dan nog 180 km sturen.
Maar is kijken of morgen nog het ontbijt kunnen halen
 
Het is volgens mij al eerder geschreven; de troep die in 95 zit zorgt voor deze ellende. Oliemaatschappijen geven toe dat 95 binnen enkele maanden veel van z'n verbrandingswaarde verliest.Daarnaast staan de vlotterkamers in directe verbinding met de buitenlucht waardoor dat proces ook nog wordt versneld. Zo moest ik destijds met mijn BMW boxers de keus maken; 1. met gesloten benzinekraan het laatste stukje naar huis overbruggen en de carbs dus leegstoken. 2. Voor vertrek de vlotterkamers afnemen en leegschudden. Deed ik één van deze twee niet, dan was het starten een droefenis.
 
Dankjewel! En ook EHE had een soortgelijke uitlating gedaan. Maar ik ben er de persoon niet naar om tradities te doorbreken, bovendien heeft zij al een andere invulling aan de zaterdag gegeven. Maar nogmaals; Dank voor de flexibiliteit.
Flexibiliteit gaat al vanaf het begin voor op regelaarderij. ;)
Zijn regelmatig stellen bij geweest. En honden. En opgeschoten jongelui.

Zolang de hoogwaardige discussies niet hoeven te worden gecensureerd zal het wel loslopen. *O*
 
Mijne opgeschoten jongeling komt niet mee. Niet dat hij niet tegen het gezelschap kan, nee, hij wil z'n financiële positie verbeteren op de vrije zaterdag.....
 
Lekker hè, heb je nu je zin? Het is al maanden aan één stuk droog. Heerlijk. Weg met dat stomme gezeur over regen. Dat doen ze maar in Afrika. Hier heet dat genieten van de zon. Komt daar zo'n @hevu die de weergoden gaat lopen treiteren. Met als gevolg dat het volgend weekend volgens de weersverwachting hondenweer wordt. Heb je nu je zin? Durf je nog wel te komen?

Ik vind het best wel eens leuk om de "Walter" Bekijk bijlage 1334986van Jeff Dunham uit te hangen. })


En hij heeft z'n zin gekregen! _O- 'T is echt BOTweer hier in Zeeland. B|
 
Hier in het westen van Brabant is het heeeeel slecht. En de voorspellingen beloven nauwelijks verbetering. Ik ga dan ook bedanken en meldt me hierbij af. De doorzetters wens ik veel plezier.

@DAF400: mochten er nog kosten zijn door mijn late afmelding, wil je dat dan laten weten.
 
Nee hoor 1 man meer of minder dat kunnen we wel opvangen ;)

Hier is het weer goed geweest, een klein buitje maar dat mocht de pret niet drukken.

Bedankt mannen voor het gezellige weekend!
 
:^

En mooie vuurtjes :Y
En goed verzorgd urinoir :Y
Vooral het urinoir!
IMG-20181027-WA0027.jpg
 
1k0.jpg


Aan alle BOtterikken en in het bijzonder DAF400 en familie; hartelijk dank voor het BOT2018!

Met z'n bijzondere museumstukken.
1k0.jpg


Waar het relatief fris, maar droog was.
1k0.jpg


Met diepzinnige gesprekken.
1k0.jpg


En waarvan alle bewijslasten vernietigd zijn.
1k0.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan