BOT 21

DAF400

MF veteraan
14 mrt 2007
14.076
5.530
Neerkant
Het BOT lijkt in 2020 opnieuw in Brabant te zijn. (het is een surrogaat voor het afgelaste EGT)
Wederom in Neerkant, op de grens van Nationaal Park de Groote Peel.

Datum: 28/29/30 augustus
Zaterdagmiddag is er een ritje, uitgezet en voorgereden door @roestendoenze

Ieder kan zich weer opgeven volgens de RBOEDV code

R = Rit
B = BBQ
O = Overnachting
E = Ontbijt
D = Definitief
V = aankomst op vrijdag (anders op zaterdag)

Wat kost het BOT nu?

Dat zal telkens weer anders zijn,maar wel is het de bedoeling om de kosten zo laag mogelijk te houden.


Wat moet ik nu meenemen?

Je moet eigenlijk zelf alles regelen, dwz. slaap spullen,drank en/of versnaperingen. Iedereen zorgt voor zichzelf maar vergeet vooral 2 dingen niet : Je zijspan en en goed humeur...

Camping kosten: het is op mijn eigen erf, dus geen camping kosten.
BOT kosten: BBQ, koffie, ontbijt... Ik weet het niet precies, vorige keer was dacht ik €5 per persoon per nacht. Het zal in die richting zitten.
Men dient zelf het vlees en drank mee te nemen.

BBQ, koekepannen om eieren te bakken en apparatuur om koffie te maken is er.


Een vuurtje gaat er 's avonds natuurlijk ook gestookt worden.


Ik wil ook meedoen,wat moet ik nu doen?

Da's heel simpel, gewoon hier in dit topic melden dat je graag mee wilt gaan met het BOT, wel moet je duidelijk aangeven waarmee je mee wilt doen,bijv. wel de rit maar niet overnachten. Dit doen we door deze letters te vermelden in dit topic achter je (nick)naam...


Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

Het BOT is bedoelt voor zijspanners-door zijspanners, maar mensen die geen span hebben mogen wel mee. Het is echter niet de bedoeling dat er straks meer Solo's meerijden dan spannen, maar dit zal niet aan de orde zijn. Meld wel even in het topic dat je Solo wilt komen/rijden.
Ik ben gevoelig voor steekpenningen ;)

Mag ik mijn hond, glory wife, kind, christelijke en-of homofiele neef meenemen?

Bij voorkeur niet, Het BOT is bedoeld voor zijspannen om als volwassenen onder elkaar even weg te zijn. De meesten vinden het heerlijk om even twee dagen geen kinderen te hebben. Er kan dan wel eens een lelijk woord gezegd worden en de deelnemers hebben meestal geen zin om rekening te houden met andermans meegebrachte aanhangsels.


Gaat de rit alleen over verharde wegen,of rijden we ook over zandpaden?

De rit zal hoofdzakelijk over verharde binnenwegen gaan,maar een goed zandpad is zeker een optie, wel word er van te voren gekeken over de berijdbaarheid van de weg.

BOT staat voor Brabants Olie-fanten Treffen, ooit bedacht door een aantal zijspanrijders van MF. Na een paar keer in Brabant te zijn gehouden ging BOT op reis en kwam steeds vaker in andere provincies, alles is mogelijk en ook buitenland is niet uitgesloten maar de naam blijft onveranderd. Het blijft BOT!

Graag aanmelden als je er bij gaat zijn.
Er is een maximum aan het aantal mensen dat ik kwijt kan, wat dat getal precies is dat weet ik nog niet. Vooralsnog ga ik ervan uit dat we dat aantal niet halen.
Ook een beetje onder voorbehoud wat de regering nog gaat besluiten rondom het Corona gebeuren. Het zou om die reden zelfs kunnen dat ik het helemaal moet afblazen, dat zien we dan wel weer.

Het gaat harder dan ik verwacht had met de aanmeldingen. We zitten nu rond de 40 personen en ik denk dat het nu wel zo’n beetje genoeg is. Ik wil het graag klein en gezellig houden.
Dus hierbij zijn de aanmeldingen gesloten


Aanmeldingen: (de mensen uit het lijstje hieronder zullen t.z.t. een PM krijgen met het adres.)

@kwastert :RBOEDV
@Dropje73 :BOE
@halflive (incl. vechtgenote) :BOEDV
@TruusopdeSuus :BOED
@EHE :BOED
@Guzzi Fox (en de Pieter) :BOED
@Big Mouth (incl. bijrijder) :RBOEVD
@kermitc :BOED
@leluk2000 :RBOEDV
@hevu :BOE
@GSlandrover :BOED
@M@kke : (en de Johan en de Polle) : ROEV of Z
@Mgr. Bosso (zonder broer) :BOED
@jozzi (incl. bakkeniste) :BOE
@Benno123 : RBOED
@roestendoenze : RBOEV
@Boezievoenk : RBOEV
@HaBSu : BOEDV
@RuuT : RBOEV
@zeepok (incl. bakkeniste) : RBOEDV
@rutgertjuh (en vriendin) : BD alleen zaterdag
@Hellracer : RBOED
@Muizebal (incl. kikker) : BOEDV
@kawa Z 1300 : alleen zaterdag
@CB750f : RBOEDV
@fgmtech1 : BOED
@motoboost : BOEDV
Gregor ‘de Duitser’ (en Norbert en nog iemand) : RBOEDV
@mielko : BOE
@Dik-gs : RBOEDV
@theo-2cv : BOED
@JPee : BOED


aantal zijspannen: 29
aantal personen: 35
 
Laatst bewerkt:
Ik zet het in de agenda, in principe ben ik er bij, maar ik ben er al wel achter dat een deel van alle gemiste evenementen in het najaar ingehaald worden. Dus dan wordt de agenda wel erg vol, en je kunt maar op één plaats tegelijk zijn.

En ik waardeer je initiatief.
 
Tof dat je dat wil doen Daf:t Ik zal de agenda van vrouwlief er eens op na slaan..

Als mijn zijspanminnend hartje althans een keertje daar op een solo gebracht mag komen worden...?
 
Mijn vechtgenote schoot in de stress over de piskever. Is er ook een zit toilet? Dat heeft invloed op haar aanwezigheid.
 
Truus schuift ook graag aan.. nog geen idee of het 1 of 2 nachten gaan worden. Even achterwacht regelen voor de dametjes want Jw heeft storingsdienst. Vandaar dat ik ook alleen kom.
 
Ik denk dat ik ook even langskom, ik rij wel om anders is het blok nog niet warm.
 
Ik probeer er ook zeker bij te zijn.
Zeer waarschijnlijk alleen van zat op zondag
 
Gaat hem helaas dit jaar niet worden. Zitten dan waarschijnlijk met de 3wielers nog in Portugal. Vind het erg jammer was er ook graag bij geweest.
 
Ik kom ook

Mijn vrouw werkt niet dat weekend

Hoe het ingevuld gaat worden weet ik nu nog niet

Mooi initiatief
 
Wel jammer dat niemand de BOT-opgeefcode gebruikt, maar ik maak er wel iets van :Y
aanpassingen kunnen steeds gedaan worden


Tof dat je dat wil doen Daf:t Ik zal de agenda van vrouwlief er eens op na slaan..

Als mijn zijspanminnend hartje althans een keertje daar op een solo gebracht mag komen worden...?

ja hoor, steekpenningen he :P

Mijn vechtgenote schoot in de stress over de piskever. Is er ook een zit toilet? Dat heeft invloed op haar aanwezigheid.

Er zal ook een zit toilet zijn, maak je geen zorgen.
 
Laatst bewerkt:
Wel jammer dat niemand de BOT-opgeefcode gebruikt, maar ik maak er wel iets van :Y
aanpassingen kunnen steeds gedaan worden




ja hoor, steekpenningen he :P



Er zal ook een zit toilet zijn, maak je geen zorgen.
Je bedoeld toch niet die sloot waar ook m'n span zich wilde ontlasten he.( ;( nooit de fotos hier gezien van dat feit..........hint)

Er is een kans dit ik er toch bij kan zijn*O* zoon van Petra gaat in onze vakantie periode semi trouwen en Petra is als getuigen gevraagd.
Dit betekent dat Portugal hem niet gaat worden (lees eerder is te heet voor opa Henk). Zal dus rondje rond Polen worden denk ik ca 2 weken eerder. Ga ik BOT toch redden*O*
 
1592340805439.png


Voila. En ik was er niet eens bij!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
784
Reacties
402
Weergaven
18K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
17
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan Onderaan