BOT 21

Ja we waren wel toe aan wat gezelligheid, dat kon je goed merken.

2 kruiwagens blikjes en een speciekuip bier- en wijnflessen. Gelukkig zijn we geen alcoholisten.... ;)

Vanmorgen waren er 22 zijspannen als ik goed heb geteld en dan nog een 3 tal op de solo. Mooi clubje bij elkaar. :)

@Guzzi Fox : mooi dat je goed thuis bent geraakt.
Dank u gelukkig was het niets ernstig zal toch nog eens bespreken met huisarts want een paniekaanval van dat kaliber heb ik toch nog nooit meegemaakt en wil ik ook niet meemaken.

Nogmaals bedankt voor de warme ontvangst op jouw toplocatie

Ps intussen terug volledig de oude we zitten zelf al in de pinten lol
 
Hoi iedereen,

Even kleine update ,
Onderweg op snelweg naar huis ben ik onwel geworden hartkloppingen draaierig,angstig mijn eerste idee was dat ik een paniekaanval had (ben ik wel vertrouwd mee ) maar was toch wel al een hele tijd geleden dat ik er nog 1 gehad heb .
Dus even aan de kant gegaan tot het over was maar het ging van kwaad naar erger .
Ik kon zelf niet meer op mijn benen staan ik dacht dat ik het aan mijn hart kreeg ,dan maar de ziekenwagen gebeld was intussen ook al lichtjes aan het hyperventileren.Als de ziekenwagen arriveerde was het wat erger.Ze hebben een cardiogram gemaakt en nog wat onderzoeken.En ik mocht ter plaatse blijven .Na even wachten zijn we dan toch naar huis vertrokken en zijn nu veilig thuis geraakt.grtz fox
Houd het wel recht he
Ik wil je nog wel een keer zien👍
 
nâh ...blè dat iederein weâh vèlag thùis is . oh sorry m'n toetsenbord stond op ABH ( algemeen beschaaft Haags ).
Zelf ook weer thuis , beetje vochtig , maar gelukkig niet heel erg.
Lekker terug binnen door terug gereden naar Gorinchem toen nog een beetje snelweg.
't was weer eens ouderwets gezellig , zeker voor herhaling vatbaar .
'k zie dat ons Belgisch duo ook weer veilig is thuisgekomen , gelukkig maar.
 
Jaaaaaa, was super! Heelhuids in Lage Vuursche aangekomen voor mini treffen met 3 andere gsx1100g rijders. Nu ben ik wel een beetje moe....dank allen, dank Joost en tot (hopelijk) AET.
 

Bijlagen

  • A2E15F29-078F-4188-9E02-5B521D5317CB.jpeg
    A2E15F29-078F-4188-9E02-5B521D5317CB.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 14
Zal ik me ook maar afmelden dan?

@DAF400 en familie, hartelijk dank voor dit zeer geslaagde BOT! En alle aanwezigen ook natuurlijk.
Tja, ik was wat later thuis dan gedacht daar er een Bels zijspan en solo op de A67 aan de kant stonden. Maar jullie hebben al begrepen dat het goed afgelopen is. Ik was zelf rond half 5 thuis, heb de natste zooi opgehangen, en ben dan op de bank in slaap gedonderd.
't Zal wel iets met de leeftijd te maken hebben. ;)
 
je hebt ze ook die zwabberen en springen zelf met het blik bier in de hand onderweg tijdens het lopen.... dat had het zelfde effect volgens mij O-)
 
Kirsten en ik waren even met de auto langs gekomen.
Heel erg bedankt voor de gezelligheid.
Het was leuk om oude, en nieuwe, bekenden te spreken.
En ineens was het duidelijk hoe verschrikkelijk nodig zo'n weekend was.
Ik had het meer gemist dan ik dacht. De volgende keer hoop ik er gewoon weer met het span bij te zijn. :Y :Y
 
Begrijp ik hier nu uit dat we een vrijwilliger voor het organiseren van het volgende BOT hebben, en dat dit in Belgie plaats zal vinden? Dat wordt dan BOT22....
:Y Ben al lang bezig aan het zoeken voor een geschikte locatie .
Al dacht ik dat er voor volgend jaar al een kandidaat is weet wel niet meer wie
Moest er niemand zijn en ik vind een geschikte locatie wil ik dat zeker wel organiseren
Grtz Fox
 
:Y Ben al lang bezig aan het zoeken voor een geschikte locatie .
Al dacht ik dat er voor volgend jaar al een kandidaat is weet wel niet meer wie
Moest er niemand zijn en ik vind een geschikte locatie wil ik dat zeker wel organiseren
Grtz Fox
Ik denk dat het met de kandidaten niet zo'n storm loopt...
 
Voor mij geen probleem hoor in het verleden best wel veel ingericht en zie het wel zitten is al veel te lang geleden dat ik nog eens iets georganiseerd heb .
 
Norbert wilde het graag bij hem thuis doen, maar ik weet niet of dat al voor volgend jaar is.
Sowieso zit hij niet op het forum dus dat is al lastig
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
811
Reacties
402
Weergaven
18K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
17
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan Onderaan