BOT 21

Beterschap roesten! :Y

Voor mij een RBOEV.

Er is daar in de buurt wel een mogelijkheid om wat boodschappen te doen?
Ik zie het niet zo zitten om alles al op vrijdag mee te nemen.. 8)7
 
Beterschap roesten! :Y

Voor mij een RBOEV.

Er is daar in de buurt wel een mogelijkheid om wat boodschappen te doen?
Ik zie het niet zo zitten om alles al op vrijdag mee te nemen.. 8)7
We hebben hier wel supermarkten als je dat bedoelt. :P

Als ik de lijn van afgelopen dagen een beetje kan doorzetten dan komt het helemaal goed. Op het moment weinig te klagen. *O*
 
Is dat mogelijk dat er 1 vriend meekomt met mij hij rijd wel solo kwestie van de rit naar neerkant niet alleen te moeten rijden . Of liever niet
Grtz Fox
 
Beterschap roesten! :Y

Voor mij een RBOEV.

Er is daar in de buurt wel een mogelijkheid om wat boodschappen te doen?
Ik zie het niet zo zitten om alles al op vrijdag mee te nemen.. 8)7

Ja hoor wij hebben gewoon winkels...
Ligt er trouwens aan wat je met ‘in de buurt’ bedoeld :P

Is dat mogelijk dat er 1 vriend meekomt met mij hij rijd wel solo kwestie van de rit naar neerkant niet alleen te moeten rijden . Of liever niet
Grtz Fox

Ja hoor :t
Neemt hij dan ook een bak van dat lekkere bier mee?
O-)
 
Ok bedankt Ik zal vragen dat hij een andere soort meeneemt ( sint Bernardus trippel) gebrouwen in ons geboortedorp Watou naar mijn smaak nog beter dan poperings hommelbier .
Doe voor hem ook maar een BOED , voor de rit kan ik nog geen bevestiging geven we zullen er proberen bij te zijn maar kan ik nog niet beloven
Ps voor op de lijst zijn naam is Wim

Grtz Fox
 
Nog meer bier is altijd welkom :t
Openingspost is bijgewerkt.

Ik zie wel wie er mee gaat met de rit, is niet verplicht natuurlijk.
Grote kans ook dat ik zelf niet mee ga, er moet ook iemand blijven voor de andere gasten te ontvangen.
 
Nog meer bier is altijd welkom :t
Openingspost is bijgewerkt.

Ik zie wel wie er mee gaat met de rit, is niet verplicht natuurlijk.
Grote kans ook dat ik zelf niet mee ga, er moet ook iemand blijven voor de andere gasten te ontvangen.
Misschien dat @leluk2000 zin en tijd heeft om binnenkort met mij een rondje uit te zetten? Dan hebben we meteen een voor- en achter- rijjert.
 
Ik ben nog nooit bij en BOT geweest, maar dit is wel een mooie gelegenheid om te komen. Als er geen bezwaar tegen mijn komst is, dan voor mij graag RBOEV noteren.
 
Misschien dat @leluk2000 zin en tijd heeft om binnenkort met mij een rondje uit te zetten? Dan hebben we meteen een voor- en achter- rijjert.

klinkt als een goed plan :t

Ik ben nog nooit bij en BOT geweest, maar dit is wel een mooie gelegenheid om te komen. Als er geen bezwaar tegen mijn komst is, dan voor mij graag RBOEV noteren.

Geen bezwaar hoor, iedereen is welkom :Y
 
Wij hebben de agenda ook maar geblokkeerd voor dit weekend.
RBOEV voor ons graag (2 personen) Bijslapie komt ook mee.
 
Ik heb de openingspost weer bijgewerkt.

Ook onderaan de lijst de aantallen neergezet, vooral voor mijn eigen idee.
Gaat gezellig worden denk ik zo.:)
 
gaat gezellig druk worden idd; kon wel eens 1 van de drukste BOT's ooit worden?
 
Zijn er ook mensen die sterke drank drinken?

ik niet, ben meer van het bier.

Tussen aanmelden en komen zit altijd een verschil, zeker als het nog drie maanden weg is.

2 maanden is het nog.
Maar je hebt gelijk, er zijn altijd afmeldingen op het laatste moment. Niet dat ik dat erg vind, het is geen verplichting (ook niet na aanmelding) en dat moet het ook niet worden.
 
even snel research gedaan; met BOT 15 had ik in twente net geen 20 zijspannen als ik het even snel nageteld heb en geen vergissingen heb gemaakt over wie er wel en niet was komen op dagen, dus het is wel ongeveer hetzelfde groepje volgens mij dat meestal wel komt opdraven op een BOT
 
Is toch volkomen normaal dat er dit jaar zoveel inschrijvingen zijn, met een paar Belgen als publiekstrekker :Y
Ps bericht aan Bert 111 moest je zin hebben om te gaan kan je gerust met ons meerijden hoor
 
  • Geweldig
Waarderingen: EHE

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
820
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
17
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan Onderaan