BOT 21

ja leuk , was eigenlijk van plan om naar de Fed rally te gaan , maar met al die Corona ellende blijf ik toch liever in Nederland.
Nog wel ff de zomerbanden er op zetten...
doe maar BOEDV , met de kikker in de bak..😍
Gezellig, afgelopen weekend hebben we nog gesproken bij de brakke.
 
Daar over gesproken, heeft er iemand nog plannen om de brakke komende vrijdag op zaterdag te bezoeken?
volgens mij kan je daar niet zomaar meer spontaan terecht die zijn de komende weken volgens mij elk weekend volgeboekt
 
Zoiets wil ik met de beide jongens ook nog gaan doen, maar dan iets dichter bij huis. Big Oaks of de Motorschuur denk ik
 
Zoiets wil ik met de beide jongens ook nog gaan doen, maar dan iets dichter bij huis. Big Oaks of de Motorschuur denk ik
Motorschuur is voor mij ongeveer even ver denk ik.

Zo'n 9 jaar geleden heb ik ze ook ombeurten mee gehad op tripjes naar Ardennen en Eiffel. Jongste toen in zijspan, omdat die te klein was voor achterop. Inmiddels zijn ze alle drie even groot en passen ze ook prima in mijn kleding.

Met zo'n luukse span als jij hebt zou ik niet wachten. Terrasje pakken, koken op een pitje voor het tentje. Erg leuk samen met zo'n kleine. Desnoods langs dierenpark of minigolf ook nog. *O*


Ik heb geboekt voor twee nachten. Wel regenachtig voorspeld, dus maar even geen tentje dit keer. En ook maar op de cbf. Met grip en abs en zo. O-)
 
Brakke zit idd vol. Ik heb van vrijdag op zaterdag geboekt in Eck en wiel, motor camping het Dijkje.

bestaat die nog?....

ik ben er een paar keer geweest in een ver verleden en vond het daar in de basis niet zo super gezellig... bier drinken en vlees eten vonden ze daar maar rare gewoontes....
 
Motorschuur is voor mij ongeveer even ver denk ik.

Zo'n 9 jaar geleden heb ik ze ook ombeurten mee gehad op tripjes naar Ardennen en Eiffel. Jongste toen in zijspan, omdat die te klein was voor achterop. Inmiddels zijn ze alle drie even groot en passen ze ook prima in mijn kleding.

Met zo'n luukse span als jij hebt zou ik niet wachten. Terrasje pakken, koken op een pitje voor het tentje. Erg leuk samen met zo'n kleine. Desnoods langs dierenpark of minigolf ook nog. *O*


Ik heb geboekt voor twee nachten. Wel regenachtig voorspeld, dus maar even geen tentje dit keer. En ook maar op de cbf. Met grip en abs en zo. O-)


als de motorschuur even ver is, dan zou ik ook naar Boeles gaan; niet ivm de camping, maar ivm de omgeving; want in het Westerwald /Sauerland/ Eiffel is het toch wel net iets interessanter motorrijden dan in Drenthe...

Ja, ik wil dat al een paar jaar veel meer gaan doen, dat was ook de reden om lid te worden van de NVZ, maar elk jaar komt er wel wat anders roet in het eten gooien.... Vorig jaar stond mijn span tandloos het hele seizoen bij de deur, dit jaar zijn er geen NVZ treffens ivm corona en heeft vrouwlief eindelijk weer eens wat werk binnengehaald, maar wel gelijk de hele zomer, dus of ik moet met de beide jongens op pad gaan als vrouwlief thuis is om voor de oudste en de jongste te zorgen, of ik zou de oudste van 14 alleen thuis moeten laten en de kleine meid van 4 ook mee moeten nemen; die zal het ongetwijfeld super leuk vinden, maar dat betekend ook wel gelijk dat ik er veel drukker mee wordt dan dat je twee jongens van 8 en 9 meeneemt die zichzelf prima kunnen vermaken, maar misschien moet ik die optie toch maar eens overwegen...

heb nog even de tijd, want moet nog ruim 2 dagen werken voor mijn vakantie begint ;)
 
de hooligan uithangen bij het dijkje....

eigenlijk zou ik dat wel willen meemaken... maar ik krijg dit weekend duits motorvolk over de vloer, dus ik zie de foto's en filmpjes graag verschijnen })
 
Nee niet bij het Dijkje maar meer onderweg. M'n achterband heb ik nog geen 4000km mee gereden en hij is bijna weg. De zijkanten zijn meer versleten dan de middenstrook. Driften de bocht uit gaat echt prima...
 
Nee niet bij het Dijkje maar meer onderweg. M'n achterband heb ik nog geen 4000km mee gereden en hij is bijna weg. De zijkanten zijn meer versleten dan de middenstrook. Driften de bocht uit gaat echt prima...

Dan moet je even snel een paar duizend km recht uit gaan knallen, dan kan je in veel mooiere streken terecht komen om de hooligan uit te hangen dan bij t dijkje 😇
 
Dan moet ik wel een nieuwe band op m'n rug mee gaan nemen.
Die heb ik gelukkig al klaar liggen, een Conti RaceAttack street, semi slick.
 
Vanaf volgende week vrijdag ga ik een paar dagen met het span naar Luxemburg. High Chaparell. Daarna misschien nog een paar dagen ergens anders. Motorschuur, Big Oaks, of wat anders. We zien wel.

Voor het BOT dit jaar heb ik de Vrijdag ook maar vrij genomen (stond eigenlijk al zo i.v.m. EGT) dus we kunnen relaxed afrijzen op vrijdag.
 
La Grange is zeker een aanrader
Net over de grens in Frankrijk
IMG_20200718_094814.jpg

Nederlandse eigenaresse
 
Dat kan ik beamen
In t eerste jaar dat ze open was ben ik er geweest. Lekker basic en weinig poespas in de omgang, maar daarentegen is t eten juist van een ongekende haute cuisine kwaliteit!
 
Zo,
Zal ik bij dezen dan ook maar weer eens wat van me laten horen? :W

hierbij de aanmelding binnen houidige kennis: RBOEV, dus bevestiging volgt. Is er een termijn/ deadline?
En bakkenist tbd!! En ja de intro is helder, dus 18+ :+ (Zal het buurmeisje thuislaten:P )
Kijk wel ff wie wel kan, mag en het aandurft in 'Crusty'.

Tof dat jullie de orga weer op de schouders nemen, alvast dank daarvoor!
 
  • Geweldig
Waarderingen: EHE
@fox; yes please!! St Bernardus is helemaal top! Voral de abt 10, maar da's persoonlijk ;)
Dus gooi je bak maar vol. Als ik op doorreis was naar FR, of shoppen in Lille, dan maak ik graag een stop op het vlakbij gelegen dorpsplein voor een versnapering. Buikspek erbij.... Hmmmm

Voor de AET gangers; ik zal onze Brabo aanhang ook porren. Goeie kans dat Gertjan en JPee ook ff meekomen. En/or Rudy.
Zal wel vragen of het spit en een varken meekan :D Zooooooo lekker!! Zeker met echte Holwijn (Hollandse wijn) erbij

Overigens had Mielko het ook al over het BOT, en mogelijk Kees ook mee op sleeptouw met de Guzzi-span

Jullie horen van me.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
797
Reacties
402
Weergaven
18K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
17
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan Onderaan