BOT 21

k ben van vrijdag op zaterdag bij het Dijkje geweest. Dat heeft weinig met een motor camping te maken. Geen bar, geen bier, geen vuur, geen muziek, geen koffie, geen ontbijt.
Wel rustig slapen.
Wel motorrijders, zelfs een zijspan.


vroegâh wel eens geweest , best wel leuk , maar erg rustig...laatste keer daar was met Rutger z'n bruiloft , dat is ook al weer een paar jaar geleden.
 
De openingspost is weer bijgewerkt.
Mocht iemand er niet (goed) bij staan dan hoor ik dat graag
 
Ik heb een paar Duitse kennissen , die rijden ook zijspan , en die zouden ook graag naar het BOT komen .
Ze wonen niet zo gek ver over de grens , bij Bramsche .
Ze zitten niet op dit forum natuurlijk , hoe doen we dat ??
 
Is dit een bot zoals we dat zouden willen? In mijn beleving is het een forum feestje, nu gaat het op een open treffen lijken.
 
Ik denk inderdaad ook dat het wat groot aan het worden is. En dat is niet wat ík wil.
Het is juist gezellig als het wat klein blijft denk ik en vind ik.

Ik vind het moeilijk om daar een lijn in te trekken. Ik hoef natuurlijk niet iedereen persoonlijk te kennen, en dat iemand een maat meeneemt die ook zijspan rijd dat is prima. Maar als er mensen zijn die ook (vage) kennissen mee gaan nemen dan wordt het teveel lijkt mij.

Misschien moet ik hierbij de inschrijving maar stop zetten nu we bij de 40 personen zijn aanbeland...
 
Ik denk inderdaad ook dat het wat groot aan het worden is. En dat is niet wat ík wil.
Het is juist gezellig als het wat klein blijft denk ik en vind ik.

Ik vind het moeilijk om daar een lijn in te trekken. Ik hoef natuurlijk niet iedereen persoonlijk te kennen, en dat iemand een maat meeneemt die ook zijspan rijd dat is prima. Maar als er mensen zijn die ook (vage) kennissen mee gaan nemen dan wordt het teveel lijkt mij.

Misschien moet ik hierbij de inschrijving maar stop zetten nu we bij de 40 personen zijn aanbeland...
Het is precies de reden waarom ik toen met het Slakkerwegtreffen gestopt ben..
 
Ik denk dat hij het heeft gehoord van die andere Duitser die wel eens geweest is , want ik had hem niet uitgenodigd.
Maar , ik ga het hem vertellen dat we vol zitten.
 
Hoe heten die dan?
Want iemand anders heeft mij ook al iets gevraagd. Als mensen zich 2 keer gaan opgeven schiet het niet op natuurlijk.
Ik wil wel graag het overzicht blijven houden.
 
Die naam heb ik van Gregor inderdaad ook gekregen.
Van mij mogen ze gerust komen.
We zitten hiermee op ongeveer 40 man. Ik heb de openingspost bijgewerkt.

Dat vind ik al lekker druk, hiermee zitten we dus wat mij betreft vol.
Ik weet dat er altijd mensen zullen zijn die zich toch weer afmelden. Ik denk dat we dan toch nog een mooi aantal over houden.
 
k ben van vrijdag op zaterdag bij het Dijkje geweest. Dat heeft weinig met een motor camping te maken. Geen bar, geen bier, geen vuur, geen muziek, geen koffie, geen ontbijt.
Wel rustig slapen.
Wel motorrijders, zelfs een zijspan.


vroegâh wel eens geweest , best wel leuk , maar erg rustig...laatste keer daar was met Rutger z'n bruiloft , dat is ook al weer een paar jaar geleden.

ik kan mij van dat feestje nog wel wat herinneren ja... :Y_O-
 
Goedemiddag, ik heb besloten om niet naar het BOT te gaan. Met alle commotie omtrent covid-19 en de toename van het aantal besmette personen lijkt dat voor mij het beste besluit. Ik vind het jammer en had gehoopt dat de situatie anders zou zijn, maar het tegendeel lijkt het geval.
Veel plezier en hoop jullie op een andere gelegenheid weer te zien.
Groet,
Ruud
 
Ook ik heb de beslissing genomen om niet deel te nemen aan de BOT dit jaar, ik kom overdag even langs om een onderdeeltje aan een mede MF-er te geven. Voor het serieuze drinken begint ben ik weer weg. Met de nieuwe Corona besmettingen in samenspraak met bier en andere drank neem ik het zekere voor het onzekere en neem thuis een of meerdere biertjes. Ik ken mezelf te goed en met wat alcohol kijk ik niet zo nauw met de anderhalve meter, ik sta voor de klas en wil niet de oorzaak zijn van een besmetting van mijn studenten laat staan van mijn gezin. Iedereen kan en mag nu nog zelf beslissen, dit is de mijne. Dus beschouw me maar als een "dagjesmens" bij BOT 2020.
 
Allemaal begrijpelijk!! En duidelijk. Vooralsnog voor mij alles onveranderd. Oftewel, ik kom zoals origineel plan en enkel nog afhankelijk van een afgelasting, kapotte motor, of andere drama's ...

Heb er zin in!! Want zo zonder vakantie en een huishouden van 'Jan Steen' (sorry Jan), wordt dit 1 van de weinig verzetjes deze zomer.
Tot spoedig! :t
 
Wij gaan het niet redden , dit jaar. De corda is nog niet klaar en mijn vrouw is vrij ernstig ziek.
Dus maar even elk risico vermijden.
Veel plezier daar.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: JFJ

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
815
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
17
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan Onderaan