BOT 21

De sloot liever niet gebruiken als WC, maar in geval van nood kan dit natuurlijk wel ;)
Ik was van plan iets te maken achter op het erf, maar in het huis zoals vorige keer kan ook gewoon.


Voor mij een BOED graag voor de rit had ik graag wat meer info gehad , om welk uur vertrekken jullie en hoeveel km ongeveer

Dat heb ik nog niet helemaal bepaald. Ik verwacht zo'n 75 km en vertrek tussen 14.00 en 15.00 ongeveer.
 
BOE

Staat genoteerd, maar weet nu nog niet of ik aan deze kant vd bol ben of de andere. Wel zin!
 
Inmiddels mijn broer Robert gereserveerd voor het BOT weekeinde.
Wegens overmatige knuffeligheid zitten die doelgroepers nog steeds in quarantaine. -O- En er is is geen vooruitzicht wanneer dat opgeheven wordt.
 
Laatst bewerkt:
Zet mij als BOEBOE, mijn bakkeniste wil ook graag mee.
 
jammer, is precies mijn verjaardag en de hond in een pension is een probleem, misschien dat we zaterdag ff aanwaaien
 
Voor mij RBOEV.
Ritje van ongeveer 75km uitdokteren kan ik wel doen.

Mijn D hangt vooral af van de gezondheid. Ik ben een van de gelukkigen met corona nasleep. Met het huidige tempo en gejojo nog alles behalve zeker of ik dan fit genoeg ben.
 
Beterschap Roesten...
Het herstel schijnt idd nogal lang te kunnen duren als het virus je flink te pakken heeft gehad...

Hoe heftig heb je t gehad?
 
Beterschap Roesten...
Het herstel schijnt idd nogal lang te kunnen duren als het virus je flink te pakken heeft gehad...

Hoe heftig heb je t gehad?
Niet heftig genoeg om enige vorm van behandeling te krijgen. Wel aardig wat ademnood gehad. En rondom longen nog altijd wat pijnlijk na ruim 3 maanden. En mijn immuunsysteem lijkt redelijk plat te liggen. BBQ en alcohol klinken op dit moment ook nog helemaal niet aanlokkelijk eerlijk gezegd.
Het gaat soms behoorlijk goed alweer, dus komt goed hier. :Y
 
Het BOT lijkt in 2020 opnieuw in Brabant te zijn. (het is een surrogaat voor het afgelaste EGT)
Wederom in Neerkant, op de grens van Nationaal Park de Groote Peel.

Datum: 28/29/30 augustus
Zaterdagmiddag is er waarschijnlijk een ritje, maar dat moet ik nog even afstemmen met handewasser. (of iemand anders moet zin hebben om een rit te organiseren? Ik dacht dat @roestendoenze zich ook weleens aangeboden had.)

Ieder kan zich weer opgeven volgens de RBOEDV code

R = Rit
B = BBQ
O = Overnachting
E = Ontbijt
D = Definitief
V = aankomst op vrijdag (anders op zaterdag)

Wat kost het BOT nu?

Dat zal telkens weer anders zijn,maar wel is het de bedoeling om de kosten zo laag mogelijk te houden.


Wat moet ik nu meenemen?

Je moet eigenlijk zelf alles regelen, dwz. slaap spullen,drank en/of versnaperingen. Iedereen zorgt voor zichzelf maar vergeet vooral 2 dingen niet : Je zijspan en en goed humeur...

Camping kosten: het is op mijn eigen erf, dus geen camping kosten.
BOT kosten: BBQ, koffie, ontbijt... Ik weet het niet precies, vorige keer was dacht ik €5 per persoon per nacht. Het zal in die richting zitten.
Men dient zelf het vlees en drank mee te nemen.

BBQ, koekepannen om eieren te bakken en apparatuur om koffie te maken is er.

Een vuurtje gaat er 's avonds natuurlijk ook gestookt worden.


Ik wil ook meedoen,wat moet ik nu doen?

Da's heel simpel, gewoon hier in dit topic melden dat je graag mee wilt gaan met het BOT, wel moet je duidelijk aangeven waarmee je mee wilt doen,bijv. wel de rit maar niet overnachten. Dit doen we door deze letters te vermelden in dit topic achter je (nick)naam...


Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

Het BOT is bedoelt voor zijspanners-door zijspanners, maar mensen die geen span hebben mogen wel mee. Het is echter niet de bedoeling dat er straks meer Solo's meerijden dan spannen, maar dit zal niet aan de orde zijn. Meld wel even in het topic dat je Solo wilt komen/rijden.
Ik ben gevoelig voor steekpenningen ;)

Mag ik mijn hond, glory wife, kind, christelijke en-of homofiele neef meenemen?

Bij voorkeur niet, Het BOT is bedoeld voor zijspannen om als volwassenen onder elkaar even weg te zijn. De meesten vinden het heerlijk om even twee dagen geen kinderen te hebben. Er kan dan wel eens een lelijk woord gezegd worden en de deelnemers hebben meestal geen zin om rekening te houden met andermans meegebrachte aanhangsels.


Gaat de rit alleen over verharde wegen,of rijden we ook over zandpaden?

De rit zal hoofdzakelijk over verharde binnenwegen gaan,maar een goed zandpad is zeker een optie, wel word er van te voren gekeken over de berijdbaarheid van de weg.

BOT staat voor Brabants Olie-fanten Treffen, ooit bedacht door een aantal zijspanrijders van MF. Na een paar keer in Brabant te zijn gehouden ging BOT op reis en kwam steeds vaker in andere provincies, alles is mogelijk en ook buitenland is niet uitgesloten maar de naam blijft onveranderd. Het blijft BOT!

Graag aanmelden als je er bij gaat zijn.
Er is een maximum aan het aantal mensen dat ik kwijt kan, wat dat getal precies is dat weet ik niet. Vooralsnog ga ik ervan uit dat we dat aantal niet halen.
Ook een beetje onder voorbehoud wat de regering nog gaat besluiten rondom het Corona gebeuren. Het zou om die reden zelfs kunnen dat ik het helemaal moet afblazen, dat zien we dan wel weer.

Aanmeldingen: (de mensen uit het lijstje hieronder zullen t.z.t. een PM krijgen met het adres.)

@kwastert :RBOEV
@Dropje73 :BOE
@halflive (incl. vechtgenote) :BOE
@TruusopdeSuus :BOE
@jozzi :BOE
@EHE :BOE
@Guzzi Fox :BOED
@Big Mouth (incl. bijrijder) :RBOEVD
@kermitc :BOE
@leluk2000 :RBOEV
@hevu :BOE
@GSlandrover :BOE
@M@kke : (en de Johan en de Polle) : ROEV of Z
@Mgr. Bosso (incl. broer) :BOE
@jozzi (incl. bakkeniste) :BOE
@Benno123 : RBOE
Ben ernstig aan treffen toe (Kees)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
816
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
17
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan Onderaan