BOT 22 A

Wij gaan er helaas niet bij zijn, zwerven dan ergens in de oost europese landen rond
 
Het lijkt me wel leuk om te komen. Als het goed is ben ik dan met mijn broertje op vakantie (in nederland, vissen en rijden) met de span. Ff een OVB-tje voor mij (en corona :+).
 
Ja , leuk...'k hou nog ff een slag om de arm ivm corona en de natte voeten die er momenteel heersen .
Kan je een beetje verklappen waar ongeveer in de Ardennen ???
 
Ja , leuk...'k hou nog ff een slag om de arm ivm corona en de natte voeten die er momenteel heersen .
Kan je een beetje verklappen waar ongeveer in de Ardennen ???
Op 25 km van la roche.
In la roche is het momenteel een echte ramp met de natte voeten , wij stonden daar vroeger vast opgesteld met caravan op camping Benelux .
Deze is momenteel volledig verwoest.
Er zijn al 48 caravans meegesleurd in de Ourthe. Het water staat daar momenteel gemiddeld 1,5m hoog .
De camping waar we nu staan ligt veel hoger gelegen en niet naast een rivier.
Denk niet dat we daar ooit last krijgen met wateroverlast ...
Grtz Fox
 
'k volg het op tv , best wel heftig...het zijn toch vaak wel plaatsen waar we wel eens zijn geweest , of doorheen gereden zijn .
Stukje Eiffel komen we elk jaar doorheen als we naar het Antiefanten treffen gaan...
 
Op 25 km van la roche.
In la roche is het momenteel een echte ramp met de natte voeten , wij stonden daar vroeger vast opgesteld met caravan op camping Benelux .
Deze is momenteel volledig verwoest.
Er zijn al 48 caravans meegesleurd in de Ourthe. Het water staat daar momenteel gemiddeld 1,5m hoog .
De camping waar we nu staan ligt veel hoger gelegen en niet naast een rivier.
Denk niet dat we daar ooit last krijgen met wateroverlast ...
Grtz Fox
ja het is daar niet goed voor het ogenblik !!

ik zit volgend WK in Saint Hubert met het span op een camping ... ik hoop op beter weer dat wat we al gehad hebben .. 8-)
 
ja het is daar niet goed voor het ogenblik !!

ik zit volgend WK in Saint Hubert met het span op een camping ... ik hoop op beter weer dat wat we al gehad hebben .. 8-)
Als je daar toch ben kan je eens gaan naar motorcafe/hotel Au bon vivant
Is al een tijd geleden dat ik er zelf nog geweest ben , vroeger werd dat uitgebaat door iemand van onze streek.
Of hij er nog steeds zit weet ik niet
Grtz Fox
 
Als je daar toch ben kan je eens gaan naar motorcafe/hotel Au bon vivant
Is al een tijd geleden dat ik er zelf nog geweest ben , vroeger werd dat uitgebaat door iemand van onze streek.
Of hij er nog steeds zit weet ik niet
Grtz Fox
Zover ik weet is Au bon Vivant permanent gesloten. Gevolg van Covid-19. Kijk maar op hun site, als deze nog actief is.
 
Op 25 km van la roche.
In la roche is het momenteel een echte ramp met de natte voeten , wij stonden daar vroeger vast opgesteld met caravan op camping Benelux .
Deze is momenteel volledig verwoest.
Er zijn al 48 caravans meegesleurd in de Ourthe. Het water staat daar momenteel gemiddeld 1,5m hoog .
De camping waar we nu staan ligt veel hoger gelegen en niet naast een rivier.
Denk niet dat we daar ooit last krijgen met wateroverlast ...
Grtz Fox
Camping Benelux: Liveblog: Militairen zoeken naar lichamen onder het puin in Pepinster, extreme regen treft noorden van Oostenrijk en dan een stukje naar onder scrollen.
 
Wat een bende zeg. Dat je caravan wegspoelt is maar kleinigheidje als je sommige huizen ziet..
 
Ik doe ff TVP.

Dat is niet volgens de rboev code. Maar dan heb ik een terugvind post, zodat ik het topic voorbij zie komen.
Wel van plan om erbij te zijn. :Y
 
RBOEDVI

Ik zal morgen vast het verlof voor die vrijdag inschieten.
Als Crusty het weer uithoud, zal ik de vrijdag me aan de veldkeuken wagen. Hulp is welkom 😀
En vaak wel zo gezellig.

Ook kan ik weer de grote 3-poot, rooster, heksenketel etc meenemen. Misschien handig als een ander ook nog een paar gietijzeren pannen meezeuld.
Voor het varken, kan ik wederom het schort en de Sabatiers laden. Wel zo in stijl.

Is er een mogelijkheid de donderdagavond reeds aan te rijden?
 
Komt wel via cb750 mee. Rutger is een collega van Rudy
Ja maar ff geen garanties daarop. Ivm corona werken we thuis hey. Ik kom nog zelden oostenlijker dan Goes 🙄
Mogelijk kan ik omrijden.... Bellen we tzt wel over.
Misschien ook wat voor Gert-Jan?
 
RBOEDV
Voor de i ben ik denk ik te laat binnen, moet de vrijdag nog eerst een dagje werken
Snack je t snachts. Indisch smaakt de 2e dag altijd beter 🤷👍
Moesten er mensen zijn die zin hebben om tijdens het gebeuren een visje te vangen in vijver , dit kan gratis .
PS dit is mijn zoontje zijn vangst van vrijdagavond
Zal de skibox op de bak monteren voor de hengels 🤘
 
RBOEDVI

Ik zal morgen vast het verlof voor die vrijdag inschieten.
Als Crusty het weer uithoud, zal ik de vrijdag me aan de veldkeuken wagen. Hulp is welkom 😀
En vaak wel zo gezellig.

Ook kan ik weer de grote 3-poot, rooster, heksenketel etc meenemen. Misschien handig als een ander ook nog een paar gietijzeren pannen meezeuld.
Voor het varken, kan ik wederom het schort en de Sabatiers laden. Wel zo in stijl.
7!12
Is er een mogelijkheid de donderdagavond reeds aan te rijden?
"^
 
RBOEDVI

Ik zal morgen vast het verlof voor die vrijdag inschieten.
Als Crusty het weer uithoud, zal ik de vrijdag me aan de veldkeuken wagen. Hulp is welkom 😀
En vaak wel zo gezellig.

Ook kan ik weer de grote 3-poot, rooster, heksenketel etc meenemen. Misschien handig als een ander ook nog een paar gietijzeren pannen meezeuld.
Voor het varken, kan ik wederom het schort en de Sabatiers laden. Wel zo in stijl.

Is er een mogelijkheid de donderdagavond reeds aan te rijden?
Donderdagavond geen probleem , ik zorg dat ik er ook ben . Kunnen we anders ergens afspreken onderweg ? Potten en pannen ook geen probleem .
Grtz Fox
 
Donderdagavond geen probleem , ik zorg dat ik er ook ben . Kunnen we anders ergens afspreken onderweg ? Potten en pannen ook geen probleem .
Grtz Fox
Doen we👌🤘
Neem wel wat steaks oid mee om die 1e nacht te overleven.
ik kan mijn dutchoven ook wel meebrengen; geen probleem
Top! Maar ik dacht dat jij pas laat zou komen? De vrijdag ga ik overdag al beginnen... Is immers rijsttafel op kampvuur gebrouwen 😉

Overigens afgelopen nacht eens zitten uitdenken... (Kon de slaap niet vatten) Wordt nog een leuke uitdaging. 😀
 
Ik had me tot nu toe nog niet opgegeven maar nu ik wat meer zekerheid heb kan het wel: RBOED. De V staat nog effe open, ik verwacht wel dat dat ook nog goed komt.

Ik neem mijn BBQ rooster ook mee, moet ik nog een driepoot meenemen? Of is het voldoende als ik een mondharmonica meeneem?
 
Ik had me tot nu toe nog niet opgegeven maar nu ik wat meer zekerheid heb kan het wel: RBOED. De V staat nog effe open, ik verwacht wel dat dat ook nog goed komt.

Ik neem mijn BBQ rooster ook mee, moet ik nog een driepoot meenemen? Of is het voldoende als ik een mondharmonica meeneem?
Trombone. Ook niet vergeten..
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
820
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan