BOT 22 A

Weet je dat wel zeker? Ik kan net 10 noten. M'n dochter van 13 lacht me recht in m'n gezicht uit als ik iets probeer....
 
Ik had me tot nu toe nog niet opgegeven maar nu ik wat meer zekerheid heb kan het wel: RBOED. De V staat nog effe open, ik verwacht wel dat dat ook nog goed komt.

Ik neem mijn BBQ rooster ook mee, moet ik nog een driepoot meenemen? Of is het voldoende als ik een mondharmonica meeneem?
Moest je nu nog eens een nummer instuderen op je mondharmonica dan wordt je repertoire meteen dubbel zo groot 😁 ik krijg trouwens nog altijd spontaan de slappe lach als piano man op de radio word gespeeld
Grtz Fox
 
Ja maar ff geen garanties daarop. Ivm corona werken we thuis hey. Ik kom nog zelden oostenlijker dan Goes 🙄
Mogelijk kan ik omrijden.... Bellen we tzt wel over.
Misschien ook wat voor Gert-Jan?
Gertjan zit dan in mondello. 100jaar bestaan van
Moto guzzi
 
In mijn schaarse vrij tijd speel ik graag een stukje op de flatulafoon. Ik wil voor het BOT22a ook wel een nieuw nummertje instuderen. Nadeel van dit instrument is wel dat het het wil vlekken.
Maar ben je dan meer een trompettert... Die soms spettert? Of toch meer van het fluiten?

Ik zal een zak extra juun in de bak doen. Misschien kunnen we er een nachtelijke flashmob van maken. 🙄😁🤪
 
Komen er een paar letters bij in de code;
N = Niet zingen Hellracer
I = Indische rijsttafel vrijdagavond
W = woensdag aankomst
D = Donderdag aankomst
V = Varken aan't spit zaterdag


Vond nog een paar letters op het AET topic.
Wel rijp voor bijschaven...
De H van Hottub... Maar ff laten. Ga ik niet redden in 8 weken. De W is misschien wat ambitieus. En ik herzie de 'N' naar 'Z' van 'zingen hellrscer'. 🙄😁
 
Laatst bewerkt:
Maar ben je dan meer een trompettert... Die soms spettert? Of toch meer van het fluiten?

Ik zal een zak extra juun in de bak doen. Misschien kunnen we er een nachtelijke flashmob van maken. 🙄😁🤪
Weet iedereen wel wat juun bin?
 
Nog even volgens de oude code-;)
RBOEDV I. Marieke en ik zijn erg graag bij. En desnoods met zingen.

Moeten alleen nog ff een tentje regelen, of een aanhanger voor de camper:-). Zou wel een mooi gezicht zijn achter het zijspan.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
789
Reacties
402
Weergaven
18K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan