BOT 22 A

Ok , na vorige week bot 22 te hebben gehad begin ik zoals de meesten onder ons zin te krijgen in meer .
Vandaar Bot 22 A .
De A staat voor Ardennen.
Normaal ging bot 22 doorgaan bij mijn moeder in de schapenweide maar uit vrees voor de coronawetgeving zou ik het liever op camping doen .
Deze bevindt zich in de Ardennen.
Om pottenkijkers op afstand te houden stuur ik de week voordien een pb met juiste locatie, ( adres ).

Wat staat er op de agenda :
Op vrijdagavond zullen cb750, mielko,en ikzelf kijken voor het avondeten en dat word een Indische sçhotel aan een democratische prijs ( cb750 schat dat dit moet lukken voor een 5 a 6 euro per persoon). Geen verplichting hoor .je kan ook gewoon je eigen eten meenemen.

Op zaterdag zou ik willen een rit willen organiseren van ongeveer 100 km .
Deze word zeker een aanrader met zoveel mogelijk bossen , haarspeldbochten ...
( ik ken de streek als mijn broekzak word zeker de moeite)

De zaterdagavond staat er varken aan het spit op menu ( geen verplichting)

Voor ontbijt voorzie ik spek met eieren en koffie zal er ook zijn

Datum 10, 11, 12 september 2021

Iedereen kan zich terug opgeven volgens de RBOEDV (I) code de i tussen haakjes staat voor Indische schotel

R= rit
B=bbq (varken aan het spit)
O=overnachting
E=ontbijt
D=definitief
V=aankomst op vrijdag (of op zaterdag)

Wat kost Bot nu ?

Dit zal telkens anders zijn, maar de bedoeling is om de kosten zo laag mogelijk te houden.

Wat moet ik meenemen?

Je moet eigenlijk alles zelf regelen :
Slaap spullen
Drank en eten, versnaperingen
Iedereen zorgt voor zichzelf maar vergeet 2 belangrijke dingen niet : Zijspan en goed humeur
Muziekinstrumenten zijn ook altijd welkom vb. Vleugelpiano, harp ....

Camping kosten :
Voor de camping komt het op 7 euro per nacht
Ontbijt 5 euro Per persoon per nacht .
Voor het varken aan spit en Indische schotel en stookhout zullen we gewoon de kosten delen door aantal personen die mee eten ( zo goedkoop mogelijk )
Men dient zelf vlees ( indien u niet mee eet )en drank mee te brengen

Bbq,koekenpan en koffiemachine aanwezig.

Een vuurtje word er s avonds ook gestookt.

Ik wil ook meedoen;wat nu?
Vermeld dit in de topic dat je graag mee wilt gaan met het BOT, wel aangeven waarmee je wilt mee doen,bvb rit zonder overnachting.
Dit doen we door de letters te vermelden in de topic achter je Nick naam...

Ik heb heb geen span ,mag ik solo mee?

Het BOT is bedoelt voor zijspanners-door zijspanners, maar mensen die geen span hebben mogen wel mee.(vb mgr. bosso)😇
Het is echter niet de bedoeling dat er meer solo's meerijden dan spannen, maar dit zal wel niet aan de orde zijn.Meld wel even in de topic als je solo wilt komen rijden.

Mag mijn hond/glory wife/kind/christelijke en-of homofiele meenemen?

Bij voorkeur niet , het BOT is bedoelt voor zijspannen om als volwassen onder elkaar even weg te zijn. De meesten vinden het heerlijk even 2 dagen geen kinderen te hebben.Er kan dan wel eens een lelijk woord gezegd worden en de deelnemers hebben meestal geen zin om rekening te houden met andermans aanhangsels.

Gaat de rit alleen over verharde wegen of rijden we ook over zandpaden?

De rit zal hoofdzakelijk over verharde binnenwegen gaan ,maar een goed zandpad is zeker een optie.Wel word te voren gekeken naar de berijdbaarheid van de weg.

BOT staat voor Belgisch Olifanten Treffen, ooit bedacht door een aantal zijspanrijders van MF.
Na een paar edities in Brabant te zijn gehouden ging Bot op reis en komen ze zelfs tot in België;)
Maar de naam blijft onveranderd.
Het blijft BOT.
Graag aanmelden als je erbij wilt zijn.
Er is een maximum aan aantal mensen dat in kwijt kan, ik schat een span of 35.

Grtz Fox
Gslandrover rboe 2 pers.
Kwastert rboevd (i)
Boezievonk rboedv
Daf400 rboe
Big mouth rboev 2pers.
EHE rboedv
Bert111 rboedv 2pers.
Bmwoman& halflive boev
Roestendoenze tvp
Cb750f rboedv (i)
Hellracer rboed
Quotahenny rboedv (i)
Guzzi fox & marietje rboedv (i)
 
Ik hoop dat ik ook mag aanschuiven. Voor mij graag RBOEDV en ook het culinaire gedeelte.
 
Door het feit dat er een briefje aan deur kantine hangt met de boodschap erop dat ze vandaag pas om 16u opengaan 😐
Heb ik toch maar besloten om een tweede poging te doen om openingspost aan te passen en het is gelukt 🙂🙂

👌. Zet anders nog de (i) voor vrijdagavond Indisch erbij, heb je nog wat oefening 😁
 
Met zijspan rij ik normaal langs binnen maar als wij op donderdag na werk vertrekken lijkt mij idd de snelste weg via de e411 is mielko er de donderdagavond ook al bij?
 
Hoi, ik zou ook graag deelnemen. Guzzi V7 850 GT met span. Vrijdag aanrijden, zondag vertrek. Ik ben vegetariër, zal ik zelf wat voor de bbq meenemen?
Grtz. Bert
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
789
Reacties
402
Weergaven
18K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan