BOT 22 A

Truus en Mijsje (en onze kerels) zijn er helaas niet bii.. weekend van de 17e gaan we nog met de NVZ weg en t weekend daarna gaan de dames mee met de rammelbakkenreis..

https://www.rammelbakkenreis.nl/editie/15e-editie-cotedazur-2/
Nu beetje bij beetje de rammelbak pimpen, en nog even na laten kijken. Moeten nog een paar dingetjes geregeld worden voor we gaan. Zijn het vrije weekend dus nog wel even nodig voor de reis kan beginnen.
Heel veel plezier komend weekend en goede reis allen!
 
De schijf en de remblokken zijn besteld , morgen eens ff bij Sanders kijken , die is hier in de buurt SKF dealer..
Naafje is VKBA 310.
Bekijk bijlage 1673406
Was ik vandaag bij Sanders ( SKF dealer ) ... VKBA 310 wordt lastig , die hadden ze niet meer op voorraad .
Ze willen nog wel verder zoeken , maar geven geen garantie dat ze nog wat vinden.
De auto onderdelen winkel in Zoetermeer kon hem misschien nog wel bestellen voor de slordige som van € 144,- :X .
Nog ff op het intermet rond geneusd , en heb er nog één gevonden in Vriezenveen , alleen is die van HQ .
Waarschijnlijk een rest verkoop was maar € 25,- :} .
Alles is nu dus onderweg , alleen afwachten waneer wat binnen komt , en in welke volgorde.
 
Ik denk op vrijdag tussen 11 en 12 te vertrekken.
Als er nog iemand wil aanhaken bij deze (relatief) sloom rijder dan is ie welkom.
Dan kun je nog een kop koffie en een gebakken ei van me krijgen ook hier voor we gaan rijden.
Vrouw en kinderen in de bak
Jij op de motor
Gas geven en niet meer omkijken
 
We zien jullie daar wel. Motor doet het, bandjes op spanning, benzine is getankt. Morgen thuis neerzetten.
Ik heb inmiddels de toko producten in huis. Morgenavond even kip, rund en groentjes inslaan en de keuken in. Indisch... Altijd enkele dagen tevoren preppen.
Zodra de pannetjes op het vuur staan, zal ik m'n spulletjes eens van zolder plukken.

@Boezievoenk ; donderdag 17h bij mij?
 
IMG_20210907_2344129.jpg


Morgen kan de kop er weer op.

Maar kan alsnog zijn dat ik toch met de CBX ga komen, want vandaag ontdekt dat ik op de CBX bijna geen hinder van mijn tennisarm ondervind.

Trouwens wel al besloten dat ik pas zaterdag echt ter plekke ga komen.

Kan echt pas tegen 18u van huis en dat gaat dan een te heftige kamikaze actie worden denk ik.
Vooral die laatste 100 km in t donker door de Ardennen geven me geen goed gevoel, dus ik rijd vrijdagavond tot aan Slijptol palace en dan zaterdag ochtend nog even te laatste stukje
 
Ik vertrouw op de befaamde eieren met spek van Slijptol voor vertrek op de zat ochtend

Ik heb niet zo heel veel met de Indische keuken , dus je mag t echt allemaal op eten
 
Had ik het nou goed; 12 eters vrijdagavond?
(GertJan en vrouw niet meegerekend, mag je nog weghalen GuzziFox) 😉
 
whoa... indisch, dat klinkt goed. Net een route in elkaar gesleuteld (Amersfoort - Eindhoven - Hasselt en dan verder binnendoor) door een stuk van België waar ik geloof ik nog nooit geweest ben. Dan heb ik vast wel honger na zo'n tochtje. ETA ergens vrijdagmiddag. Zin in!
 
Ergens op vrijdag, zal rond 14.00 zijn denk ik.
Afhankelijk van hoe laat de chefkok mij verwacht.......
Ik promoveer u tot Chef van de Rijst! Of rijd langs de lokale Chinees, scheelt prutsen, maar komt er wel gegokt een eurootje bij.
ik zie net dat ik de indische schotel van vrijdag avond ben vergeten aan te vinken .. je mag ( als dit nog gaat ) 2x ( i) bijvoegen , dank je
Er is genoeg

Bericht van de chef;
Ik meen me te herinneren dat we ook een vegetariër onder ons hebben. Goed nieuws; genoeg niet vleesch.
Er is slechts 1 kip-, 1 eier- en 1 rund gerecht. Al het andere is groenten; Sajoer Assem, Sajoer Boontjes, ketimoen, atjar, rempejek, Emping melinjoe, ....
Ik zal verse kroepoek bakken.
Verder nog soj, 2 sambals, gebakken uitjes, satésaus (voor de barbaren 😁)
Toe; koffie met spekkoek
Geen plek voor Bintang
Schade zo ff gegokt 8 a 9€ pp.
 
  • Leuk
Waarderingen: RuuT
Ons plan is vrijdagavond aan te komen. Gaarne wat Nasi warm te houden. BMWoman heeft nog niet besloten of ze nog mee gaat.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
402
Weergaven
18K
Reacties
435
Weergaven
21K
Reacties
529
Weergaven
27K
Reacties
17
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan Onderaan