BOT 22 A

Moest het zijn dat u haar toch nog kunt overhalen om vandaag te vertrekken
Wij houden een rookpauze op parking aire de bury langs de E42 wij zijn daar rond 17u50
Eerste stuk rijden we snelweg tot Jemappe . En de rest langs binnenwegen
Ik heb geen tent om op te slaan , wil gerust helpen met u .
Grtz Fox
 
AANDACHT IEDEREEN
Een tijdje geleden heeft cb750f
Mij laten weten dat het onmogelijk gaat lukken om varken aan spit te doen op zaterdagavond.
1 *Het spit staat niet bij hem
2*plaatsgebrek in span
3* geen mogelijkheid om dat varken koel te houden van donderdagavond tot het de zaterdag aan het spit beland

Voor zaterdag staat iedereen dus in voor zijn eigen eten . Driepoot bbq is wel aanwezig

Het was mij volledig ontgaan dit te melden .
Mijn excuses hiervoor .
voor de mensen waarvan het niet meer lukt om thuis te gaan inkopen doen , geen nood in marche e fammene zijn er voedingswinkels in overvloed .

Hopelijk kunnen jullie het mij vergeven
Grtz Fox

Ps om het goed te maken neem ik voor iedereen een hommelbiertje mee O-)
 
IMG_20210909_1316099.jpg


Proefrondje in de lunchpauze gedaan.
Aan t zijspan zal t niet liggen denk ik.

Mijn arm twijfelt nog een beetje en daarmee ikzelf ook of t 3 of 2 wielen gaan worden, maar dat ga ik voor morgenavond vast nog wel beslissen.


Die winkels zijn ook op zat vast nog wel open toch?
Zeker als ik met de solo kom gaat dat goed van pas komen
 
Er is redelijk veel eten voor vrijdagavond, dus zoverre maak ik me geen zorgen over een paar man meer.
En anders bak ik nog wel een ei in de sambal 😁
Zaterdagavond is er een grote 3poot. En ik neem de heksenketel mee + frietsnijder. Rest moet u zelf voorzien
 
potverdrietjes, net naar de winkel geweest... (lekker joh, dat "thuiswerken"). Maar dat hommelbiertje gaat er altijd wel in. Eten snap ik allemaal niet maar ik heb wel hertog jan bij me.
 
Dat is alleen voor jou en mij neem ik aan? Dan neem ik nog wel wat Juup mee om de dorst te lessen. Wat drinkt de rest?
 
_O-Bekijk bijlage 1674516

Proefrondje in de lunchpauze gedaan.
Aan t zijspan zal t niet liggen denk ik.

Mijn arm twijfelt nog een beetje en daarmee ikzelf ook of t 3 of 2 wielen gaan worden, maar dat ga ik voor morgenavond vast nog wel beslissen.


Die winkels zijn ook op zat vast nog wel open toch?
Zeker als ik met de solo kom gaat dat goed van pas komen
Colruyte in marche en fammene is open tot 20 uur. Sterk dat uw span terug samenzit _O-
Wat uw arm betreft een naproxene forte
Voor de heenreis , voor de terugweg gok ik dat die nog voldoende verdoofd zal zijn ... :+
 
heerlijk. Zo'n weekend gepland met militaire precisie. Ordnung muss sein! De weersvoorspelling wordt ook steeds beter voor Marche en Famenne.
 
Ik heb nog helemaal niks aan voorbereiding gedaan en ik ben vanavond niet thuis. Nouja, dat lossen we morgenochtend wel op.
 
ik heb al heel veel voorbereidingen gedaan... ben al maanden aan het ploeteren om de familie op een verantwoorde manier hier achter te kunnen laten....
maar boodschappen doe ik morgen wel even ergens tussendoor, maar heel veel ga ik niet mee slepen hoor

avondeten scoor ik zaterdag wel daar.
verkopen ze daar ook gekoeld bier Guzzifox?
 
Laatst bewerkt:
Tja. Ik neem het grote zijspan mee, en bij gebrek aan bijrijder heb ik ruimte zat. Dan hoef ik zondag mijn tent niet af te breken, kan ie zo mee in het span haha. En natuurlijk een extra helm voor die ene liftster die toevallig morgen van Utrecht naar België wil
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
798
Reacties
402
Weergaven
18K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan