BOT 22

Ik denk alleen niet dat ik genoeg vaart krijg in het opknappen vh bakkie. Dat ligt nu op z'n kant in de achtertuin. Voor mij dus 'gewoon' motor kampeer weekendje. Ik zal wel buiten de lintjes m'n tweewieler plaatsen. :P
 
Okay, zojuist zit ik met Miel aan de Vuurton. Heb m'n plek ik ff tent geclaimd 😁😉
Zal nog wel ff bellen, maar zal wel loslopen.
Moet ik nog de 3poot, heksenketel en rooster inladen?
Ow, frietsnijder,
Mossels? En hoeveel? Kan allemaal hey!!
 
Neem ook je eigen tent mee dan.
Mocht je beslissen om daar ook te slapen.
Al sta jij meestal tot de laatste uurtjes nog te kleppen..
 
Hmm dat is redelijk apart, mailtjes die zomaar niet aan komen. :?
Maar de bevestigingsmail heb ik in ieder geval niet gehad. Zal er ook maar een belletje aan wagen zo meteen.

done, ik ben er bij. vrijdag tm zondag *O*
Is dat Truus belde, want mijn mailtjes kwamen ook niet over, al klopt het adres exact, en kreeg ik geen foutmelding.
 
Jongens dit weekeinde is te leuk. Zondag kan ik niet maar ik kom vrijdag op zaterdag. Rudy komt ook mee. Hij rijdt dan wel geen zijspan maar is wel een toffe gast......... En wijnboer 🍷. Misschien een uitdaging voor jullie om hem in dit tussenbot ook aan de bak te krijgen.....🤔
 
Is er ook een maximum aan personen?
Ik wil een maat meenemen (bij mij in de tent) maar voor hem is nog niet gereserveerd
 
Net bevestiging gekregen van Bertje dat ook wij tot het illustere gezelschap zijn toegelaten. Hoop dat ik dan weer kan/mag zijspanrijden. 2 pezen van wijsvinger linkerhand nl door gesneden. Anders maar achterop bij de directie op de trike. Weer eens wat anders
 
Even voor de duidelijkheid namens het oude botbestuur. In de early years waren 2 BOT treffens per jaar. Een voorjaars BOT (gekaapt door boys uit Genemuiden 😎 ) en een najaars BOT. Volgens de oude statuten ( voor zover ik me het kan herinneren want ik kan die dingen echt nergens meer vinden) is een BOT een BOT als er een BOT voor staat. Duss een tussen BOT bestaat niet. Met andere woorden BOT bij Bertje is een volwaardige BOT en dus BOT 22 en het BOT in september is dan BOT 23. Verbazend dat dde voorzitter van de DISA hier niet op heeft ingegrepen. Wil hierover bij een goed biertje bij komend BOT toch weleven over discussiëren. Zo en u een lekkere wiskey
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
789
Reacties
402
Weergaven
18K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan