BOT 22

Ook gecondoleerd van mijn kant, Rein.

Ik ga ook proberen te komen, als ik tenminste nog welkom ben na mijn uitlatingen over België in een ander topicO-)
 
Zet mij er maar op voor 2 man en het hele pakket.
neem aan dat ik tegen die tijd wel weer een rijdende zijspan.
Door de ziekte van mijn vrouw en haar overlijden begin maart
loopt het hier nog niet echt.

Grt Rein

Heftig... Gecondoleerd en sterkte...

Een BOT zou wel weer eens leuk zijn, even zien hoe de vlag er tegen die tijd bij hangt. Of ik een (rijdend) span heb dan.
(dus wellicht wordt het op de Tracer, als dat mag, ook gezien de afstand)
(en ovb van de datum uiteraard)
 
Laatst bewerkt:
wat is de denklijn qua planning trouwens überhaupt?

laatste jaren was het BOT vrij vaak in het najaar, maar dit jaar gaan we het doen zodra het weer toegelaten wordt?

ik heb nog niet zo'n goed doordachte zomerplanning als kwastert... ik weet alleen wel dat als het al ergens in Mei wordt, het wel heel lastig voor me gaat worden om er "even" een weekend tussenuit te knijpen
 
Ik dacht eigenlijk dat het meer een tussendoorBOT ( exstra)was , daar we de laatste maanden nergens heen hebben kunnen gaan ( vandaar mijn vraag hoe ik het topic ging noemen)de bedoeling was zo snel mogelijk maar Als jullie liever in het najaar hebben is dat voor mij ook goed hoor
Grtz Fox
 
neenee, het was geen kritiek hoor! het was alleen maar even om de verwachtingen scherp te krijgen (en omdat ik ook heel erg graag zsm wil en zeker geen BOT wil missen, maar als het al te snel gaat gebeuren, dat ik dan voor een lastige keuze kom te staan...
 
Ik denk dat iedereen wel toe is aan een verzetje ,dus graag een tussen bot , liefst in juni/juli zodat ik niet alle 17 dekbedden mee hoef te nemen.En als het nou leuk blijkt te zijn O-) dan moeten we het in oktober gewoon nog een keer doen om het zeker te weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
neenee, het was geen kritiek hoor! het was alleen maar even om de verwachtingen scherp te krijgen (en omdat ik ook heel erg graag zsm wil en zeker geen BOT wil missen, maar als het al te snel gaat gebeuren, dat ik dan voor een lastige keuze kom te staan...
Ik begrijp u volledig, kan het lukken voor u eind juni begin juli?
 
Zal tegen die tijd vanzelf wel weer een keer mogen van de zomer.
Vorig jaar zomer werd dat ook gewoon open gelaten
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
811
Reacties
402
Weergaven
18K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan