BOT 22

t woonwerkverkeer = 2 trappen op naar boven...
Mee eens, hier ook hartstikke beu die 2, hoge, trappen. Weghalen is alleen geen optie
Heeft ze ook kippen?
En van de eieren ( proberen) we ook af te blijven 😇🤣
Gezien de vraag naar Djahé en aanverwante kunnen we ook kakelverse Ajam Paniki maken. Met Telor Pedis!!
Dat soort geluiden maken kan ik ondertussen ook wel.
Veel meer dan dat nog niet echt...
Dan maak je de volgende dag je eigen fanfare
Ik weet niet van wie die driepoot bbq is die gebruikt werd op vorig BOT, moest de eigenaar ervan ook komen zou het mogelijk zijn om hem mee te nemen ?
Grtz Fox
Ja is goed, met de heksenketel en rooster.
Vergeet de sereh, en de djahe niet
Anders heb jouw nog 👍
En de frietsnijder?
🤣 Goeie herinneringen? Komt goed 👌
 
We kunnen ook DKP uitnodigen, dat is een Belg met een Aziatische vrouw, dan kan zij mooi eten maken. Niet dat ik wil discrimineren, maar sommige vooroordelen wil ik best eens toetsen.
 
Een duimpje omhoog is niet sarcastisch bedoeld hè. ;)
Nee dat weet ik ,ik doelde meer op een ander niet nader te noemen topic waar ook veel onzin gezegd wordt en waar jij toch nog zinnige dingen probeert te zeggen.Ik heb daar wel bewondering voor .
Ik heb het mijzelf deels afgeleerd ,vandaar dat :let it go.Brengt een hoop rust terug.:)
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Nee dat weet ik ,ik doelde meer op een ander niet nader te noemen topic waar ook veel onzin gezegd wordt en waar jij toch nog zinnige dingen probeert te zeggen.Ik heb daar wel bewondering voor .
Ik heb het mijzelf deels afgeleerd ,vandaar dat :let it go.Brengt een hoop rust terug.:)
Hmm, dat verband had ik even niet gelegd. ;)
Ik denk dat je doelt op een redelijk sarcastische reactie die ik daar pas nog neerzette. Geen zorgen.
 
geen EGT dit jaar...
 

Bijlagen

  • Eurogespantreffen 2021xlsx-1.jpg
    Eurogespantreffen 2021xlsx-1.jpg
    32,8 KB · Weergaven: 26

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
811
Reacties
402
Weergaven
18K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan