BOT 22

Nou HEVU, daar durf ik best even over te discussiëren. Volgens mij is het pas een BOT als we zelf alle zooi meeslepen, zelf BBQen, zelf alle bier meenemen en niet meer aan faciliteiten hebben dan een veld en een stookplek (nouja, zo ongeveer).
Het BOT bij DAF was een echte.

Nu zitten we bij Lydia en Bertje waar alles tot in de puntjes geregeld is wat eten en drinken betreft dus is dat dan wel een echt BOT?
Het Genemuidentreffen is tenslotte ook geen BOT.

Dit lijkt me toch een soort semiBOT of tussenBOT als we naar de definitie kijken.

Lijkt me een prima onderwerp om eens onder het genot van een sloot bier over te bomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: hevu
Er zijn mensen die zeiden dat het bij mij te luxe was voor een BOT, want er was een koelkast aanwezig. :P

Ik vind zelf de definitie niet zo belangrijk. En échte regels en statuten zijn er gelukkig niet.
Gewoon een clubje mensen bij elkaar (niet teveel) dan is het al gauw gezellig. Ongeacht de locatie en de voorzieningen.
 
Mijn barmaatje gaat toch ook wel mee Reinier 🤣🍻
 

Bijlagen

  • 1554709646420.png
    1554709646420.png
    190,8 KB · Weergaven: 34
Dank u!!! Mee eens en stond al jaren op t lijstje. Sterker nog, gebrek aan tijd en prio had me al doen besluiten eens met Bertje erover te hebben. Nou dat is dus ondertussen allemaal vanzelf gegaan. Top! 👌 Ik heb zin in een ZOT !!
Graag gedaan.En als het weer eens naar noord Holland komt dan noemen we het gewoon HOT , dat past dan weer niet bij de meeste maar wel bij een enkele O-) _O-

Ik hoor nu al enige bedenkingen ._O-
 
Enneh..hoe is t met de mobiele hottub
Haha, ja goeie, eventjes niet mee bezig gehouden. Is voor mij iets voor de winter, dus zal ergens in de herfst wel gaan kriebelen. Kijken dan wel.
Verder ff te veel op de vork met werk, gezin en (t)huiszaken.

Maar gekroost, eh getroost; Bertje heeft een vijver met kroko's. En de mineraalrijke Zeeuwse modder is goed voor de huid. Geef anders een demootje modder worstelen met kroko?
 
Heb er zin aan! Maar eerst nog wat andere ritjes in de planning. Zaterdag as de mega-dag-rit georganiseerd door onze club. 537km
Weekend later met de NVZ en dan... op naar t BOT.. 🎊
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
402
Weergaven
18K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
529
Weergaven
28K
Reacties
17
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan Onderaan