BOT 22

Ik heb er ook zin in. Ik heb al gepakt, morgenochtend nog even werken en dan kan het los. Ik zag trouwens dat ik nog wel even mn Eurocheques op moet zoeken: op de site van DBZ staat dat je er niet kunt pinnen...
 
Ik heb er ook zin in. Ik heb al gepakt, morgenochtend nog even werken en dan kan het los. Ik zag trouwens dat ik nog wel even mn Eurocheques op moet zoeken: op de site van DBZ staat dat je er niet kunt pinnen...
Lang geleden dat ik eens een stapeltje papiergeld kwijt kon. In ruim een jaar geen drie tientjes contant besteed. :X
 
Ga Hellracer ook maar bijstand verlenen. Volgende keer een container met special tools meenemen naar Saudi
 
Hier trouwens nog even flink gefroubeld de laatste 2 dagen. Auto accu in de bak van het span en een auto accu in de achterbak van de trike. Gelijk de gasconverter in de trike gebouwd op de plek van de orginale accu. na dit weekend de lpg installatie verder inbouwen en de gastank in de aanhanger. Tijd zat nog 3 weken te gaan tot de vakantieO-)
 
Net ook maar eens de accu getest.. 🙄
Zelfs de optimate zei 'nee' .. nu maar ff schrikken aan de krachtpatser in de hoop dat er iets aan prik blijft kleven, dat de optimate het wel oppakt. Indien morgenmiddag nog ruk, dan rijd ik zaterdag wel even via Goes voor een andere accu. Beetje mazzel lukt het me begin van de middag aan te haken bij DBZ.

Overigens goeie... Cash mee. Helemaal vergeten.
Goed moment om de Marktplaats omzet te verbrassen. 😀
 
Inderdaad een goeie. Ik had al maanden een paar honderd euro cash in huis door marktplaats verkopen, handeltjes en andere oorzaken maar sinds de kroegen weer open zijn is het zomaar ineens verdwenen. Heel gek.
 
CB750,
Zoek je je eigen tent nog ff op,ik neem alleen mijn pukkel tentje mee.
Of zoals op het elefantentreffen voor iemand anders zijn kacheltje gaan liggen......
 
Onderweg :]
 

Bijlagen

  • A5932FC5-5664-49E8-832E-905C668A3D12.jpeg
    A5932FC5-5664-49E8-832E-905C668A3D12.jpeg
    442,2 KB · Weergaven: 17
Hoewel het zo dicht bij is gaat het hem niet worden ben ik bang, dacht nog heel even eind vd middag, maar inmiddels hebben de meiden ook verzonnen dat we morgenavond uit eten "moeten" (vanwege vrouwlief haar verjaardag)

Veel plezier allemaal
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
784
Reacties
402
Weergaven
18K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan