BOT 23

Ahh de datum is bekend 😃. Ik had stiekem al meelezen en gehoopt dat het andere weekend zou worden. Ik kijk het nog even aan, mocht de planning mee vallen en toch nog een gaatje vrij komen, sluit ik alsnog graag aan.
 
Rookie.. schiet me net te binnen .. een coelacanth is toch zoeen prehistorische beenvis die uitgestorven was... En nee toch weer niet... Dus , jij levende fossiel 😁😋. Lekker meekomen joh 👍
 
Voor een ieder die het leuk vinden hoe het 1e BOT was en wie er bij waren;

Voor het eerst in de M-F historie wordt er een Zijspanmeeting georganiseerd.
Datum 9/10 oktober.
Op veler verzoek,en omdat dat gewoon leuk is, wordt het een toer met barbeque en kampvuur na :9
Plek is er genoeg om in alle weersomstandigheden, binnen danwel buiten, te stoken, en de spannen binnen te stallen.

OP ZATERDAG 9 OKTOBER OM 14.00u


verzamelen bij Slijtboutje
Bakkie doen, tentje opzetten en vervolgens een rit door de dreven van de Meierij.
Het wordt een rit van bijna 100 kilometer.

Daarna, zoals gezegd, barbeque en kampvuur na.
Om de kosten voor de organisatie overzichtelijk te houden, stel ik voor dat eenieder Zopie voor de avond meebrengt

De barbeque bestel ik wel bij de lokale vleesboer en kunnen we gewoon hoofdelijk omslaan.

Er1win zal zorgen voor het ontbijt :}

Tot nog toe hebben zich 12 spannen aangemeld.
Sommigen blijven bbqen en ontbijten, anderen gaan 's-avonds naar huis.
Het kampeerterrein ligt bij Slijtboutje op het gazon van de boerderie, en is van alle gemakken voorzien, zoals; stromend water(als het regent), modern sanitair(?) en valse honden :+
Voor regen hoef je niet bang te zijn, want er is genoeg plek om zelfs het kampvuur binnen te doen.
Voor de duidelijkheid: Zelf tent enzo meebrengen!!!

In de verwerking van de mails hoop ik dat ik geen fouten heb gemaakt of iemand over het hoofd heb gezien :o
Mocht dat toch zo zijn: effe mailen.

Mochten sommigen nog speciale wensen hebben, ook even laten weten aub.

Aanmeldingen met bevestiging via de mail:

1. slijtboutje&Co + fraspie 5 bbq 5 ontbijt
2. Er1win 2 bbq 1 ontbijt
3. halflive + bmwoman 2 bbq 2 ontbijt
4. roestendoenze 1 bbq
5. Herr Flick und Frau Helga,
6. Willie en Toos met kinders 7 bbq 4 ontbijt
7. catweazle 1 bbq
8. Mogu 5 bbq 5 ontbijt
9. 3wheel 1 bbq
10. Prinsje 1 bbq 1 ontbijt
11. Roadrocket_aan_het_w 2 bbq
12. xzor1 2 bbq 2 ontbiijt
13. hevu 2 bbq 2 ontbijt
14. Moturist 1 ontbijt

Onder voorbehoud aangemeld:

Ralfie
Jos

Niet bevestigde aanmeldingen:


ratman1
zijspanrob
Mr Q
Janus??
Bikermouse
jasje

Zij die toch nog mee willen doen:

STUUR MIJ EEN MAIL MET DE BEVESTIGING EN HET AANTAL MENSEN WAARMEE JE KOMT!!!!!
Per omgaande krijg je plaats, tijd en routebeschrijving.
(Ik kan tenslotte moeilijk mijn adres op internet gooien)
En vervolgens rondjes met de minibike om de boerderij heen, en op zondag samen met moturist binnendoor terug geslingerd naar huis 😎

misschien kom ik ook maar weer eens kijken deze keer, meld me ergens half september wel definitief.
 
Ik weet niet hoe jij naar Almelo rijdt maar dat is wel een stukkie om. Maar je bent van harte welkom 😎. Alleen even een ander zijspan bandje bestellen. En checken of de nieuwe stekker verbinding goed in elkaar is gezet.

klinkt toch alweer als 2 maanden werk 🤣
 
Als je eenmaal voorbij Utrecht bent is het allemaal een pot nat voor jullie westerlingen toch?

is voor ons eigenlijk niet anders 🤣
 
Als je eenmaal voorbij Utrecht bent is het allemaal een pot nat voor jullie westerlingen toch?

is voor ons eigenlijk niet anders 🤣
Ik had vorige week zo'n westerling hier. Ja zegt ie , ik moet volgende week weer hier in de buurt zijn. "Waar dan", vraag ik. Saasveld zegt ie! Das toch zeker een uur rijden van hier_O-.
Van hier naar het westen is blijkbaar altijd nog korter dan van het westen naar hier....
 
Ik had vorige week zo'n westerling hier. Ja zegt ie , ik moet volgende week weer hier in de buurt zijn. "Waar dan", vraag ik. Saasveld zegt ie! Das toch zeker een uur rijden van hier_O-.
Van hier naar het westen is blijkbaar altijd nog korter dan van het westen naar hier....
Het is allemaal een kwestie van perspectief....;)
 
Mag ik even opmerken dat er tussen de A12 en de A1 een hele wereld ligt zonder snelwegen? Almelo gaat wel, maar voor mij begint na Zutphen het platteland.
Maar het is allemaal nog een stuk behapbaarder als Zeeland, dat ligt echt aan de andere kant van de wereld.
 
Ook dat is een kwestie van perspectief.
Ik ga straks even op en neer naar Goes voor een proefritje en op de terugweg neem ik verse oesters mee uit Yerseke.
 
Ook dat is een kwestie van perspectief.
Ik ga straks even op en neer naar Goes voor een proefritje en op de terugweg neem ik verse oesters mee uit Yerseke.
ah ja, maar Goes is van jou uit wel te doen, je zou zelfs nog de enige Autobahn kunnen pakken die Zeeland rijk is
 
K pak liever de dijkjes en polderwegen langs de ooster- en westerschelde, op die a58 val je bijna in slaap zo saai
Klopt, maar als je meters wil maken duurt het zo wel erg lang als je ergens naar toe moet in Zeeland.
Dan zit je altijd vast aan tunnels en bruggen
 
Over de A58 is het voor mij 35 minuten naar Goes.
Rustig op de cruisecontrol. Onthaasten het lege landschap in.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan