BOT 23

Dat doet mijn jongste ook.
Niet te houden zoveel energie.
Nou heeft zij niet direct heel erg veel energie ofzo(kan ook makkelijk heel de dag op de bank liggen) Maar haar beste vriendin bij scouting heeft ADHD, en hun hebben samen een soort symbiose, dat ze elkaar in evenwicht houden zeg maar... :+
 
Nou heeft zij niet direct heel erg veel energie ofzo(kan ook makkelijk heel de dag op de bank liggen) Maar haar beste vriendin bij scouting heeft ADHD, en hun hebben samen een soort symbiose, dat ze elkaar in evenwicht houden zeg maar... :+
Klinkt alsof jullie kids elkaar prima kunnen bezig houden bij eoa gelegenheid. ;)

De mijne zijn 18+ en ook alle drie heel verschillend. Geeneen erbij die ik een plezier doe met een bot setting. :P
 
Ik heb geen ervaring met zulke treffens, maar het lijkt mij wel gezellig.
Eens zien of ik mijn span berijdbaar/klaar kan hebben voor oktober.
 
Verplaatst van BOT 22 naar hiero. Mocht ik tegen die tijd weer boven water zijn kom ik/wij ook voor het hele circus
 
Ik heb alle inkomende berichten naast elkaar gezet zowel hier als via PM en WhatsApp en besloten dat t BOT zal plaats vinden van 14-16 oktober

Hopelijk lukt t die paar die het dit weekend niet zo goed uit kwam, toch nog om te zetten 😇

Zal de openingspost ook gelijk even updaten
 
Voor een ieder die het leuk vinden hoe het 1e BOT was en wie er bij waren;

Voor het eerst in de M-F historie wordt er een Zijspanmeeting georganiseerd.
Datum 9/10 oktober.
Op veler verzoek,en omdat dat gewoon leuk is, wordt het een toer met barbeque en kampvuur na :9
Plek is er genoeg om in alle weersomstandigheden, binnen danwel buiten, te stoken, en de spannen binnen te stallen.

OP ZATERDAG 9 OKTOBER OM 14.00u


verzamelen bij Slijtboutje
Bakkie doen, tentje opzetten en vervolgens een rit door de dreven van de Meierij.
Het wordt een rit van bijna 100 kilometer.

Daarna, zoals gezegd, barbeque en kampvuur na.
Om de kosten voor de organisatie overzichtelijk te houden, stel ik voor dat eenieder Zopie voor de avond meebrengt

De barbeque bestel ik wel bij de lokale vleesboer en kunnen we gewoon hoofdelijk omslaan.

Er1win zal zorgen voor het ontbijt :}

Tot nog toe hebben zich 12 spannen aangemeld.
Sommigen blijven bbqen en ontbijten, anderen gaan 's-avonds naar huis.
Het kampeerterrein ligt bij Slijtboutje op het gazon van de boerderie, en is van alle gemakken voorzien, zoals; stromend water(als het regent), modern sanitair(?) en valse honden :+
Voor regen hoef je niet bang te zijn, want er is genoeg plek om zelfs het kampvuur binnen te doen.
Voor de duidelijkheid: Zelf tent enzo meebrengen!!!

In de verwerking van de mails hoop ik dat ik geen fouten heb gemaakt of iemand over het hoofd heb gezien :o
Mocht dat toch zo zijn: effe mailen.

Mochten sommigen nog speciale wensen hebben, ook even laten weten aub.

Aanmeldingen met bevestiging via de mail:

1. slijtboutje&Co + fraspie 5 bbq 5 ontbijt
2. Er1win 2 bbq 1 ontbijt
3. halflive + bmwoman 2 bbq 2 ontbijt
4. roestendoenze 1 bbq
5. Herr Flick und Frau Helga,
6. Willie en Toos met kinders 7 bbq 4 ontbijt
7. catweazle 1 bbq
8. Mogu 5 bbq 5 ontbijt
9. 3wheel 1 bbq
10. Prinsje 1 bbq 1 ontbijt
11. Roadrocket_aan_het_w 2 bbq
12. xzor1 2 bbq 2 ontbiijt
13. hevu 2 bbq 2 ontbijt
14. Moturist 1 ontbijt

Onder voorbehoud aangemeld:

Ralfie
Jos

Niet bevestigde aanmeldingen:


ratman1
zijspanrob
Mr Q
Janus??
Bikermouse
jasje

Zij die toch nog mee willen doen:

STUUR MIJ EEN MAIL MET DE BEVESTIGING EN HET AANTAL MENSEN WAARMEE JE KOMT!!!!!
Per omgaande krijg je plaats, tijd en routebeschrijving.
(Ik kan tenslotte moeilijk mijn adres op internet gooien)
 
Is er een max aantal deelnemers en laatste inschrijfdatum? Oktober is nog best ver weg in men agenda en k kan ongeveer anderhalve maand max vooruit plannen. T lijkt me harstikks leuk om een keer een tour te doen met mede spanrijders (ben inmiddels al goed verslaafd aan het spanrijden)
 
er zit niet echt een max aan; door de regel genomen komen er tussen de 20-30 spannen op af.
als het echt druk wordt zal sanitair gezien misschien wat meer geduld nodig zijn en kan het wat langer duren voor ik voor iedereen koffie heb in de ochtend.
Op het laatst valt er vaak toch wel weer wat af of komt er nog wat bij.
gewoon rustig aankijken en tegen die tijd doorgeven als je wilt komen, dan zal ik het adres ook via PM toesturen
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan