BOT 23

20221008_174434.jpg


Als t vol is schuiven we t draadje zo een paar meter verder op
 
Voor mij is het:
RBOEDV

Als we aankomen tenminste, want er moeten nogal wat mensen worden opgepikt zie ik
Min 8x "even" van de weg af, ff hallo zeggen, peukje, pissen, aankleden en weer rijden. Dan tig keer stoppen om iemand te laten tanken, want ja, vorig tank station was het nog niet nodig om bij te vullen
Rutger weer van de straat rapen omdat hij omgevallen is met de transalp bij het stoplicht.

Een hele toer dus, tot zondag
 
Ik weet niet of ik trouwens het letter pakket al had doorgegeven.
RBOEDV is de bedoeling.

Maar de D is een beetje een kleine d. Want ik ben weer eens ziek. En weer het hele pretpakket grieperig met hoofdpijn en geur weg.
En mede daardoor valt dit weekend en de week weg voor het voorbereiden van de driewieler, die al weer veel te lang stil staat.

Backup plan is om op 'n tweewieler die kant op te komen. En desnoods op zaterdag ochtend pas.
 
Ik weet niet of ik trouwens het letter pakket al had doorgegeven.
RBOEDV is de bedoeling.

Maar de D is een beetje een kleine d. Want ik ben weer eens ziek. En weer het hele pretpakket grieperig met hoofdpijn en geur weg.
En mede daardoor valt dit weekend en de week weg voor het voorbereiden van de driewieler, die al weer veel te lang stil staat.

Backup plan is om op 'n tweewieler die kant op te komen. En desnoods op zaterdag ochtend pas.
Kalm aan doen Roesten. Neem de tijd en de ruimte die je nodig hebt.
2 wieler is ook dikke prima.
Je kan beter nu uitrusten zodat je op de 2 wieler kan komen dan hemel en aarde bewegen om toch met t span te komen
 
De informatieve/educatieve tussenstop voor de toer is ook geregeld.

En ben nu druk aan t puinruimen op de deel/stal gedeelte; mocht t weer echt pet worden, dan kunnen we iig droog zitten.
Maar ga er met al mijn positiviteit van uit dat we gewoon buiten kunnen zitten bij t vuur
 
als het goed is moet iedereen uit de openingspost nu een PM hebben gekregen met het adres. Behalve CB750f, want daarvan zegt MF dat ik er geen prive discussie mee mag gaan starten...

ik heb niet alle aan en afmeldingen helemaal scherp, dus ook afmelders kunnen het adres hebben ontvangen; ik had nog even geen tijd om de boekhouding echt netjes bij te werken...

mocht ik toch iemand vergeten zijn; dan trek even aan de bel
 
Ik ben er waarschijnlijk zaterdag pas. Had ik ook zo opgegeven.
Of het moet erg meezitten met alles op de vrijdag.
 
mocht ik toch iemand vergeten zijn; dan trek even aan de bel
Vergeten niet.
Maar @HaBSu die reageert meestal niet of nauwelijks in topics terwijl die er regelmatig dan alsnog wel bij is.


Zelf al weer aardig beter aan het worden. Dus vrijdag die kant op zit alweer meer in de planning. Als het 400tje geen gekke kuren vertoont ook gewoon op drie wielen. *D
 
Vergeten niet.
Maar @HaBSu die reageert meestal niet of nauwelijks in topics terwijl die er regelmatig dan alsnog wel bij is.


Zelf al weer aardig beter aan het worden. Dus vrijdag die kant op zit alweer meer in de planning. Als het 400tje geen gekke kuren vertoont ook gewoon op drie wielen. *D
Ik stuur hem wel even een berichtje via Facebook. Hij is volgens mij zn mf inlog kwijt.
 
Ik stuur hem wel even een berichtje via Facebook. Hij is volgens mij zn mf inlog kwijt.
Erik weet er al van, had laatst zelf ook al even gekieteld.
Maar t kan geen kwaad om van meerdere kanten uit te doen 😉
 
Ik ben er waarschijnlijk zaterdag pas. Had ik ook zo opgegeven.
Of het moet erg meezitten met alles op de vrijdag.
Maakt allemaal niet zoveel uit met die codes.
Ik ga t overzicht niet meer proberen te maken.
Ik merk t vanzelf wel wie wanneer aan komt.

Het gaat gegarandeerd gezellig worden, dus wat kan er dan nog mis gaan
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
820
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan