BOT 23

Uit nostalgische gevoelens drink ik graag Stella. Mijn opa is ooit importeur geweest van Stella in Nederland.

Hij dronk overigens zelf geen bier...
Dat snap ik dan wel weer.

Ik laat niet gauw een biertje staan, maar bij Stella twijfel ik altijd weer


(om het vervolgens toch op te drinken)
 
zolang het maar geen Heineken is :+

Zal nog wat 6-packs HJ meenemen. Is der een grote koelkast om dit allemaal koud te zetten? of gaan we lauw bier drinken? :+
 
ik zet het bier voor de eerste dag altijd in de koelkast en voor de tweede dag leg ik het 1 nacht in de vriezer. met de bevroren blikjes koel ik het bier voor onderweg voor de eerste dag en op de tweede dag is het ingevroren bier op perfecte drink temp.
werkt goed en ik ben zeker niet de enige die het zo doet
 
zolang het maar geen Heineken is :+

Zal nog wat 6-packs HJ meenemen. Is der een grote koelkast om dit allemaal koud te zetten? of gaan we lauw bier drinken? :+
wellicht toch even goed om de verwachtingen enigszins te managen voor de nieuwkomers.
Een BOT is in de basis volledig self supporting en kan daardoor ook echt overal plaatsvinden zonder al te veel eisen te hoeven stellen aan de locatie.

in dit geval stel ik een stuk weiland beschikbaar waar iedereen een tent kan neer zetten
in ons schuurtje zit een toilet/badkamer waar iedereen gebruik van kan maken en voor de mannen geld natuurlijk dat je op gepaste afstand (of juist niet voor de liefhebbers) prima langs of op het schrikdraad kan plassen.

Verder zorg ik dat er vuur brandt ( vuurschaal en vuurton) waar boven ook gegrild kan worden en in de ochtenden zal ik koffie zetten en staat er een skottelbraaj en zorg ik voor (hopelijk) voldoende eieren, spek, kaas en brood.

heel veel meer kan je er beter niet van verwachten, want de gezelligheid moeten we samen maken, maar ik ben daar niet zo heel erg bang voor.

ik heb netjes alle omliggende buren ingelicht en getipt dat als we het echt te gezellig maken dat ze dan maar het beste een biertje/borrel kunnen komen mee drinken en tot dusver heb ik daar nog geen ontstemde reacties op mogen ontvangen, dus het gaat vast allemaal goed komen!

wij hebben er hier thuis iig zin aan!
 
en morgenavond moeten we ook nog met een inhaalslag gaan zingen voor Dik ook zag ik net voorbijkomen!
 
Komt goed EHE, bedankt voor de uitleg :) heb er zin in. zo veel zin dat ik morgen vrij heb :+ Kan ik lekker ongehaast naar het oosten :)
 
wellicht toch even goed om de verwachtingen enigszins te managen voor de nieuwkomers.
Een BOT is in de basis volledig self supporting en kan daardoor ook echt overal plaatsvinden zonder al te veel eisen te hoeven stellen aan de locatie
Je hebt het toch vrij duidelijk in de OP geschreven, Alleen de homofiele neef LHBT+ verwant heb je niet genoemd.
 
Top EHE!

Inmiddels de koelkast gevuld. Morgen de teringzooi in de bak mieteren.
Dan zal ik in de loop vd middag vertrekken.
Zin an!
Tot later gajus :Y
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
816
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan