BOT 8(erhoek): 11-12 oktober

Ik had even een vraagje, is het BOT van oorsprong een kinderloos treffen? Zoiets had ik begrepen laatst. Als dat namelijk zo is, dan moeten we die van mij maar ergens aan een boom binden denk ik }) .

Nee maar alle gekheid op een stokje als hier iets over bekent is, of als er mensen zijn die het liever niet hebben dat ze mee gaan, hoor ik het graag.

Groetjes
 
De aanwezigheid van kinderen hoeft geen probleem te zijn als ze BOT bestendig zijn.

dit houdt in dat de accomodatie primitief blijft zonder speciale voorzieningen.
we tot in de kleine uurtjes rond het vuur of zo zitten, dus niet zeuren over niet kunnen slapen.
De activiteiten niet aan de kinderen worden aangepast.
 
Ik had even een vraagje, is het BOT van oorsprong een kinderloos treffen? Zoiets had ik begrepen laatst. Als dat namelijk zo is, dan moeten we die van mij maar ergens aan een boom binden denk ik }) .

Nee maar alle gekheid op een stokje als hier iets over bekent is, of als er mensen zijn die het liever niet hebben dat ze mee gaan, hoor ik het graag.

Groetjes

Ik ben er vanaf BOT 3 bij, er zijn nooit Kinderen bij geweest(Uitzondering was bij Slijtboutje) Ook anderen(50+sers) vonden het altijd prettig dat er geen Kinderen bij waren,
voor mij is dat uiteraard belangrijk.
Ik heb hier al meer reacties gelezen, dat ik er maar aan moet wennen en erop gereageerd.
NIET DUS!!
Ik heb 40 Jaar Kinderen om mij heen gehad en ik heb er totaal geen behoefde meer aan( hier heb ik het met MZ en Soesje het over gehad op de Kadijkerrun).
Dus bij deze is het Probleem opgelost en kunnen jullie je Kinderen meenemen want wij komen niet op de BOT.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er vanaf BOT 3 bij, er zijn nooit Kinderen bij geweest(Uitzondering was bij Slijtboutje) Ook anderen(50+sers) vonden het altijd prettig dat er geen Kinderen bij waren,
voor mij is dat uiteraard belangrijk.
Ik heb hier al meer reacties gelezen, dat ik er maar aan moet wennen en erop gereageerd.
NIET DUS!!
Ik heb 40 Jaar Kinderen om mij heen gehad en ik heb er totaal geen behoefde meer aan( hier hebben MZ en Soesje het over gehad op de Kadijkerrun).
Dus bij deze is het Probleem opgelost en kunnen jullie je Kinderen meenemen want wij komen niet op de BOT.


uhhhh Bachus, schrijf jij nou dat je niet komt omdát er kinderen komen :? :?
 
ik vind het ook prettiger als het bot kinderloos is.
heerlijk eens een weekend niet opletten en corrigeren.
en vooral: even geen voorbeeldfunctie, lekker doen wat in je opkomt en iets teveel drinken.
voor mij is het dus een weekend ontspanning.

Het laatste kampeerweekend met kleine kinderen is ons ook goed bevallen.
waarom doen we geen najaarsbot zonder en een voorjaarsbot mét?
het najaarsbot kan dan op een willekeurig bosperceel.
het voorjaarsbot met kinderen kan dan op een boerencamping.

ik kan bachus wel begrijpen.
ik snap ook dat de toon de muziek maakt.
 
Mijn nageslacht komt i.i.g. niet mee naar dit BOT.

Hoewel ze beiden het korte kamperen laatst in Meldersloo erg leuk vonden, geven ze toch de voorkeur aan voetbal en Scouting. Ik vind het best, makkelijker voor mij.

Maar zo'n kampeerweekendje zoals in Meldersloo kunnen we nog wel eens doen. Gewoon als extra. Wat mij betreft blijft het BOT kinderloos, wat anderen doen moeten ze zelf weten.
 
Wat mij betreft blijft het BOT ook kinderloos, wilde niet meteen negatief reageren maar de zaak verandert toch als er kinderen bij zijn. voordat je het weet wordt de toerrit ingeruild voor een bezoek pretpark of zo en daar zit ik niet op te wachten. Ook is het wat halflive zegt over voorbeeld functie, in het bijzijn van kinderen moet je toch altijd een beetje opletten wat je doet en zegt (en hoeveel je drinkt), voor ouders ook een mooie gelegenheid om even niet te hoeven opletten om zich te ontspannen.
 
Wat mij betreft blijft het BOT ook kinderloos, wilde niet meteen negatief reageren maar de zaak verandert toch als er kinderen bij zijn. voordat je het weet wordt de toerrit ingeruild voor een bezoek pretpark of zo en daar zit ik niet op te wachten. Ook is het wat halflive zegt over voorbeeld functie, in het bijzijn van kinderen moet je toch altijd een beetje opletten wat je doet en zegt (en hoeveel je drinkt), voor ouders ook een mooie gelegenheid om even niet te hoeven opletten om zich te ontspannen.


Ik kan mij nog een Verhaal over een Cavia herinneren :Y
 
OK, nou, het punt is me duidelijk. Nu was ik net Junior aan't overhalen eens een weekendje met z'n ouwe pa te gaan kamperen. Daar zal ik dan maar mee ophouden '(

[me="moturist"]vraag zich overigens af of deze zelfde discussie ooit ook is gevoerd over het meebrengen van honden :X[/me]
 
nee, die discussie hebben we nooit gehad.
dat zou wel eens goed zijn.

de junior van moturist is toch oud genoeg voor een bromfiets :?
 
Nou ik heb antwoord op mijn vraag en het is me duidelijk. Ik begrijp jullie argumenten ten dele wel en ten dele niet, maar dat doet niet af aan het feit dat het dus een (stilzwijgende) afspraak is waar ik gewoon respect voor op breng. Wij zijn tenslotte de newbe's.

Als ik de kinderen dus niet naar pa kan brengen, slaan wij dit keer over.
Dan rest mij niets meer dan de 50 + ers, kinderlozen en hondebezitters veel plezier te wensen. :+ ;) :)

Groetjes van Fransje, die het nog nooit is opgevallen dat er tussen al deze jeugdige motorlieden 8-) , 50+ers rondhangen ;)
 
:?


Lekker wakker zijn jullie wel. :P :X :W

Onze topicstarter heeft vanaf het begin aan gezegd dat ie met het hele gezin komt. :Y

Het aller eerste bot, en 2e bot en nog weer later eentje bij slijtbout zijn er al kinderen bij geweest. :o


Dus voor mij is bovenstaande een beetje vaag. :?


Ik snap best dat niemand last wil hebben van andermans kinderen bij zoiets. Ik zal die van mij ook heus niet zomaar mee brengen. Hoogstens ooit eentje tegelijk, als die daar zelf aan toe is. En dan ben ik degene die me aanpast aan mijn eigen kind. Dit kan zover gaan dat ik bijvoorbeeld niet eens mee barbeque, en bij aanvang kampvuur alleen trusten kom zeggen om vervolgens aan het andere uiteinde v.h. veld met kind te gaan pitten...


Ik denk ook niet dat iemand veto rechten heeft, behalve inderdaad de reactie 'dan kom ik zelf niet meer'. Misschien per aflevering van b.o.t. aan de beginpost duidelijk neerzetten wat de TS erover denkt. Dan kunnen we zien of er meestal kinderloze BOT's zijn en soms met kids erbij en soms zonder vrouwen erbij en soms met zelf solo-rijders erbij, of honden, of kippen.... *O* :+ O-) :W
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
402
Weergaven
18K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
21K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan