BOT 8(erhoek): 11-12 oktober

als je zo doorgaat komt er straks nog 's een BOT zonder motoren :P


Ach, 't is gewoon een opwarmertje voor het geschreeuw de diepzinnige gesprekken rond het kampvuur. 't Wordt vast weer een BOT feest, met of zonder kids/honden/konijnen/kippen (doorhalen wat wel/niet gewenst is) :P :)


full
full
full
 
Ik denk ook niet dat iemand veto rechten heeft, behalve inderdaad de reactie 'dan kom ik zelf niet meer'.

natuurlijk heeft niemand veto recht.
ik heb bij dit bot al helemaal geen recht van spreken.
ik vind wel dat als de sfeer van een bot anders is als iemand wens hij of zij het recht heeft uit te spreken waarom hij/zij niet komt.

lekkere morele discussie, moeten we een statuut opstellen?
 
ik vind wel dat als de sfeer van een bot anders is als iemand wens hij of zij het recht heeft uit te spreken waarom hij/zij niet komt.

lekkere morele discussie, moeten we een statuut opstellen?

Deze 2 zinnen snap ik niet. :? 1ste gewoon in z'n geheel niet en bij 2e niet of het nou echt zo sarcastisch is bedoeld als ik het lees.


En effe voor de duidelijkheid, mij zal het een zorg zijn wie er honden of kinderen meeneemt, of dat het juist niet gebeurt.
Ik rij als het kan gewoon een rondje mee, heb goeie buurt, eet een paar stukjes stokbrood en een kladje kouwe schotel, heb goeie buurt, drik een paar biertjes, heb goeie buurt, stook wat vuur en heb nog wat buurt...
 
eerste zin: ik wil niet dat iemand zijn mening voor zich houdt.
ten eerste zie ik dat als vereiste voor het forum, ten tweede houdt je daar de discussie open en eerlijk mee.

tweede zin: ja, dat is inderdaad sarcastisch, als we statuten op gaan stellen is het hele karakter van het bot om zeep.
 
eerste zin: ik wil niet dat iemand zijn mening voor zich houdt.
ten eerste zie ik dat als vereiste voor het forum, ten tweede houdt je daar de discussie open en eerlijk mee.

tweede zin: ja, dat is inderdaad sarcastisch, als we statuten op gaan stellen is het hele karakter van het bot om zeep.

Dan zijn we het gewoon eens, maar jouw post komt op mij niet bepaald over als "i'm with stupid". :P
 
Dat schaalmodel van ons ligt rond een uur of 8 in zijn mandje - als het hele feest doorgaat en zijn moeder ook nog steeds mee komt. Daar heeft dus niemand last van lijkt me?

Ik moet zeggen dat ik van de kinderen van slijtboutje ook niet veel last heb gehad (ik mocht nog een rondje op hun minibike 8-)). Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat het voor sommigen zonder kinderen allemaal wat makkelijker of vrijer is.
 
Laatst bewerkt:
Wat mij betreft is de Discussie, wel of geen Kinderen op de BOT, voor dit Jaar gesloten!
Wij moeten, door onvoorziene Omstandigheden, afhaken. Volgend Jaar beter.
 
Wat mij betreft is de Discussie, wel of geen Kinderen op de BOT, voor dit Jaar gesloten!
Wij moeten, door onvoorziene Omstandigheden, afhaken. Volgend Jaar beter.

Jammer -O-
Hoop dat de omstandigheden verders niet te ernstig zijn. ;)



Ik weet nog altijd niet of ik iemand in het bakkie heb. Wat ik al wel weet is dat het niet mevr. rdz gaat zijn. En ik weet ik dat ik pas Zaterdag na 12 uur kan vertrekken.
Ik denk dat ik voor de rit dus rijkelijk aan de late kant zal zijn. Ik zal de route en de tijdsplanning eens wat preciezer bekijken. Dan weet ik tenminste of ik mogelijk nog kan aanhaken.
 
Mij gaat het helaas ook niet lukken, en wel om twee redenen:

1. Heb nog geen driewieler gereed, moet deze winter zeker gaan lukken. :Y

Dus houd me op de hoogte m.b.t. BOT 9, als jullie me er ten minste bij willen hebben...


2. Ben dat weekend op weg naar de Franse Pyreneeën. :]

Op twee wielen, wegens o.a. reden 1.
 
Mij gaat het helaas ook niet lukken, en wel om twee redenen:

1. Heb nog geen driewieler gereed, moet deze winter zeker gaan lukken. :Y

Dus houd me op de hoogte m.b.t. BOT 9, als jullie me er ten minste bij willen hebben...


2. Ben dat weekend op weg naar de Franse Pyreneeën. :]

Op twee wielen, wegens o.a. reden 1.

Reden 1 doet niet ter zake, als je bezig bent met een zijspan of op zoek bent naar dan ben je welkom op BOT als twee wielen hebt. in elk geval welkom op BOT 9!
Reden twee is een goede reden dus geaccepteerd
toch jammer -O-
 
Laatst bewerkt:
Nog even over kinderen: omdat er nog geen definitief ei gelegd is zeg ik bij deze, in mijn hoedanigheid als organisator, dat kids ook van harte welkom zijn op dit BOT. Probleem opgelost 8-).
 
Nog even over kinderen: omdat er nog geen definitief ei gelegd is zeg ik bij deze, in mijn hoedanigheid als organisator, dat kids ook van harte welkom zijn op dit BOT. Probleem opgelost 8-).

Maar goed ook....

het zijn tenslotte allemaal (grote) kinderen :P
 
Nog even over kinderen: omdat er nog geen definitief ei gelegd is zeg ik bij deze, in mijn hoedanigheid als organisator, dat kids ook van harte welkom zijn op dit BOT. Probleem opgelost 8-).
Mee eens! het stond al in de openingspost en men rekent daar ook op. dat kun je ook niet zomaar terugdraaien, denk dat de openingspost ook een leidraad is.
Verder vind ik het geen probleem als er kinderen bij zijn zolang BOT maar zijn karakter blijft behouden, hierbij doelend op accomodatie en activiteiten. En dus 's avonds rond het kampvuur kunnen zitten en geen gezeur over de kinderen die niet kunnen slapen, deze moeten BOT bestendig zijn dus.
 
Mee eens! het stond al in de openingspost en men rekent daar ook op. dat kun je ook niet zomaar terugdraaien, denk dat de openingspost ook een leidraad is.
Verder vind ik het geen probleem als er kinderen bij zijn zolang BOT maar zijn karakter blijft behouden, hierbij doelend op accomodatie en activiteiten. En dus 's avonds rond het kampvuur kunnen zitten en geen gezeur over de kinderen die niet kunnen slapen, deze moeten BOT bestendig zijn dus.

Mijn kinderen zijn Kleppertreffen, Bloemkool, DHR proof, dol op kampvuren en herriebestendig. Hebben hun moeder wel eens vaker aan het bier gezien en ook andere mensen in gezellige staat en minder gezellige staat :Y Ik laat ze altijd lekker lopen tot ze naar bed willen(of het moet wel heel erg bont worden) en daar hoeft van mij niemand zich voor in te houden. Als het tere kindertjes waren geweest had ik er sowieso nooit over nagedacht om ze mee te nemen.

Groetjes van Fransoezje, die er nog even over slaapt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat ik zal moeten afhaken '( Mevrouw moturist is wegens familieomstandigheden naar Israël afgereisd, en junior kan niet mee naar het BOT wegens huiswerk-last en belangrijke wedstrijd op zaterdagavond. Dan zou ik die knul dus het weekend alleen moeten laten zitten en dat vind ik niet een fijn plan. Heel misschien lukt het om vrijdagavond te komen en zaterdagochtend terug te reizen '(
 
Onder druk van moeder de vrouw? :j

Nee hoor, want die komt uiteindelijk toch niet mee. Niet vanwege vervelende omstandigheden overigens.

Dat van 'kinderen toegestaan' blijft wel staan, ook al is mijn eigen zoontje er dus niet bij. :).
 
Ik ben bang dat ik zal moeten afhaken '( Mevrouw moturist is wegens familieomstandigheden naar Israël afgereisd, en junior kan niet mee naar het BOT wegens huiswerk-last en belangrijke wedstrijd op zaterdagavond. Dan zou ik die knul dus het weekend alleen moeten laten zitten en dat vind ik niet een fijn plan. Heel misschien lukt het om vrijdagavond te komen en zaterdagochtend terug te reizen '(

He dat is jammer moturist. Moeten we maar snel een extra BOT organiseren zodat we eindelijk dat legendarische span van je in het wild kunnen zien 8-).
 
Ongeveer op dit punt ging het de vorige keer mis en werd het afgeblazen... :X :o :/


Ik neem aan dat we dit keer gewoon kunnen beginnen met de voorpret fase? :? O-) *O* :]

;)
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
819
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan