BOT 8(erhoek): 11-12 oktober

Weerbericht ha'k al gezien ja. 8-)

Ik kom ook om een uur of 1 die kant op, maar dan vertrektijd bij Eindhoven. :o
Zal dan rondom half 3 pas arriveren ben ik bang.

Maar desnoods rij ik gewoon zelf effe een rondje door de buurt als ik de rit mis. Jullie hoeven niet te blijven wachten op me. ;)
 
Hulde voor je positieve instelling :} :}
Rondje rond de kerk dan maar?

in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor...


Als ik ga extrapoleren uit eerdere resultaten denk ik, kwart over vier vertrekken, half 6 ergens koffie drinken, kwart voor 7 daar weer vertrekken en kortste route terug naar camping, waar we om half 8 arriveren en rond 8 uur gaat het eerste fleisch op 't rooster.
*O*
 
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor...


Als ik ga extrapoleren uit eerdere resultaten denk ik, kwart over vier vertrekken, half 6 ergens koffie drinken, kwart voor 7 daar weer vertrekken en kortste route terug naar camping, waar we om half 8 arriveren en rond 8 uur gaat het eerste fleisch op 't rooster.
*O*

dat klink realistisch :}
 
En ineens krijgt vrouwlief een mailtje dat haar zaterdagse activiteiten niet door gaan deze week. *O* O-)

Nu ga ik dus proberen om een uur of 11-half12 te vertrekken, of als het meevalt misschien nog wel eerder. :)
 
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor...


Als ik ga extrapoleren uit eerdere resultaten denk ik, kwart over vier vertrekken, half 6 ergens koffie drinken, kwart voor 7 daar weer vertrekken en kortste route terug naar camping, waar we om half 8 arriveren en rond 8 uur gaat het eerste fleisch op 't rooster.
*O*

Ik dacht: ik begin effe positief :+ Ben er zelf ook pas rond 1400 uur bedacht ik me net, dus het zal wel weer lekker los lopen. 8-)
 
Hulde voor je positieve instelling :} :}

Rondje rond de kerk dan maar?

Weet je wel hoe ver die kerk weg is :P

MZIntruder en/of Franssoes: komen jullie kinders ook nog mee:? Laat even weten, dan stuur ik de lijst door naar de camping. Hebben ze in ieder geval een indicatie van wie er allemaal zouden kunnen komen :+
 
Oh ja is een ontbijt met brood, boter, kaas, spek en gebakken eiers voldoende? Pak melk en/of karnemelk erbij :?

En er riep iemand nog iets over een salade en stokbrood voor bij de barbekjoe, kan dat ook nog geregeld worre? Dank u! *O*
 
Weet je wel hoe ver die kerk weg is :P

MZIntruder en/of Franssoes: komen jullie kinders ook nog mee:? Laat even weten, dan stuur ik de lijst door naar de camping. Hebben ze in ieder geval een indicatie van wie er allemaal zouden kunnen komen :+
Nee, de kinders gaan niet mee, die gaan vrijdag naar hun pa. Bijkomendheid is dan wel dat we het niet gaan redden om vrijdag al te arriveren. We vertrekken zaterdagochtend op tijd zodat we het tentje hopelijk op kunnen zetten voordat de rit begint.
 
Nee, de kinders gaan niet mee, die gaan vrijdag naar hun pa. Bijkomendheid is dan wel dat we het niet gaan redden om vrijdag al te arriveren. We vertrekken zaterdagochtend op tijd zodat we het tentje hopelijk op kunnen zetten voordat de rit begint.

OK, dank voor het melden! En we wachten wel even op jullie hoor :).
 
plattegrond.gif


We zitten op veld 111 t/m 118, rechtsboven in de hoek. Vlak bij de speelplaats! *O* *O* *O*
 
FF vraagje:

Hoeveel kids komen er nu ?
En in welke leeftijd ?

Ootje probeert (een van) de kids warm te maken voor een weekendje zijspannen.
 
Het duurde ff, want het was nog een heel geregel en we hebben lang zitten dubben.

Ik bedoelde meer dat we zaterdag wel even wachten tot jullie er zijn en de tent opgebouwd is, dat met die kinders is allemaal prima. Ik ken het dilemma inmiddels een beetje :).
 
FF vraagje:

Hoeveel kids komen er nu ?
En in welke leeftijd ?

Ootje probeert (een van) de kids warm te maken voor een weekendje zijspannen.

Afgezien van een paar kindse driewielerrijders komen er verder geen kinders op dit moment. Maar als je een van je kids mee wilt nemen mag dat uiteraard altijd.

Geen idee of er verder op de camping nog klein grut rondloopt, maar dat zou best eens kunnen gezien de weersverwachting. :)
 
-O- chips, daar ging het nou net om.

Ze willen dus alleen mee als er ook nog andere kids zijn, het liefst meisjes.
En als ik eentje mee krijg kan mevrouw Ootje met de andere iets leuks doen.

Nou moet ik nog meer lullen om mee te kunnen.
 
Laatst bewerkt:
-O- chips, daar ging het nou net om.

Ze willen dus alleen mee als er ook nog andere kids zijn, het liefst meisjes.
En als ik eentje mee krijg kan mevrouw Ootje met de andere iets leuks doen.

Nou moet ik nog meer lullen om mee te kunnen.

Kun je niet iedereen meenemen? Is vast nog wel ergens een plek in een bak over voor nummer twee en voor mevrouw Ootje :).
 
Dat is nou net 't probleem, mevrouw Ootje heeft zondag een feest, midden op de dag.
Zij kan/gaat dus niet mee.

nee, Ootje heeft geen ruimtegebrek in zijn span.

Wordt vervolgd.
 
Nee, de kinders gaan niet mee, die gaan vrijdag naar hun pa. Bijkomendheid is dan wel dat we het niet gaan redden om vrijdag al te arriveren. We vertrekken zaterdagochtend op tijd zodat we het tentje hopelijk op kunnen zetten voordat de rit begint.


dan is de hele K.t discusie voor niets geweest, maar dat wisten jullie al sinds de
Kadijkerrun
Voor ons is het niet meer belangrijk wij kunnen het niet voor elkaar krijgen :N
 
dan is de hele K.t discusie voor niets geweest, maar dat wisten jullie al sinds de
Kadijkerrun
Voor ons is het niet meer belangrijk wij kunnen het niet voor elkaar krijgen :N
Hoe moet ik dit opvatten Bachus? Ik begin haast te denken dat je specifiek problemen/een probleemgevoel krijgt bij onze kids? :?
 
Laat maar zitten!


Laat maar zitten???????????????

Nou ik dacht het niet, ik krijg hier een behoorlijk vieze smaak van in mn bek en wil idd wel eens weten wat je bedoelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn BOTpret is tot een nul punt gedaald. En nog ff, dan ga ik de schuur wel opruimen inplaats van naar Ruurlo te rijden. Kan jij kijken of je de boel geregeld kan krijgen (en zo moeilijk kan dat niet zijn, jij hebt tenslotte geen kleine kinderen meer)zodat je fijn van een Fransoezjekinderloos weekend kan genieten.

Vergeet niet dat als ik mijn kinderen niet bij hun pa had kunnen brengen, ik niet gekomen was, omdat ik jouw BOT en dat van andere niet wou verpesten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaar de KUTdiscussie, even kijken wie er nog meer problemen mee hadden!
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
815
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan